Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.

icon Správa znalostí ve společnosti Shell - vyprávění příběhů

25.10.2002 

Článek je výsledkem práce mezinárodního týmu pro výzkum organizační výkonnosti a učení ve společnosti Shell (OPAL). Tento tým shromáždil velké množství zkušeností ostatních manažerů poboček Shell se…

icon Firemní strategie, které zvýšily výkonnost a ziskovost v roce 2000

22.10.2002 

Článek informuje o firemních a obchodních strategiích, které se podle autora nejvíce osvědčily v roce 2000. Zde jsou některé z nich: Systém vyváženého řízení - v minulosti zřídkakdy existovalo…

icon Zaměstnanci sobě: implementace strategií bezpečnosti práce v Pool California

21.10.2002 

Článek informuje o úspěšné změně firemní kultury ve společnosti Pool California Energy Services, která poskytuje služby v oblasti distribuce elektřiny. Jsou zde uvedeny kvalitativní i kvantitativní…

Odchod zaměstnance nestojí jen peníze

21.10.2002 

Z pohledu zaměstnavatele jsou zaměstnanci vlastně druhem investice. Ale lidé jsou něčím víc významnou roli zde hraje jejich emocionální zainteresovanost, která je klíčová pro urychlení firemních…

icon Barevný management týmové spolupráce

18.10.2002 

Americká společnost Team Management Systems se v jedné ze svých strategií rozhodla převést fyzikální teorii průchodu světla hranolem do oblasti řízení práce týmu. Prochází-li hranolem bílé světlo,…

Behaviorální změna v oblasti bezpečnosti práce - případová studie

18.10.2002 

Článek informuje o tom, jak probíhala změna firemní kultury v oblasti bezpečnosti práce v Olympic National Park. Klíčem k dosažení komplexní bezpečnostní kultury je častá a otevřená komunikace na…

icon Případová studie - e-Expenses, systém pro zpracování nákladů

17.10.2002 

Společnost Cable & Wireless Global, přední dodavatel internetových a datových řešení, potřebovala reorganizovat svůj proces řízení a zpracování nákladů, konkrétně v oblasti evidence jízd. Cílem…

Článek v rámci předplatného icon Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

15.10.2002 

Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně ovlivnit celkový obraz společnosti v jeho očích. Pokud však podnik dokáže správu zákaznických e-mailů zvládnout, upevňuje nejen…

icon Globalizace à la Tesco

15.10.2002 

Mnoho maloobchodníků se snažilo proniknout na zahraniční trhy. Mnoho se jich dalo nesprávnou cestou a pokusilo se obchodovat na Internetu, jiní na to šli jinak. David Reid, viceprezident…

Kombinace webu a WAPu ve firemním vzdělávání

15.10.2002 

Článek popisuje zkušenosti tří společností, které se rozhodly společně využít pro elektronické vzdělávání nejen klasický web, ale i mobilní telefony umožňující WAP cílem bylo umožnit frekventantům…

Strategie pro vytvoření úspěšné virtuální třídy.

14.10.2002 

Smíšená výuka je způsobem školení, který kombinuje tradiční tréninkové programy s neformálními metodami rozvoje znalostí. Její popularita se zvyšuje jednak díky tomu, že obvyklý způsob výuky bývá…

Článek v rámci předplatného Čeští zaměstnanci v zahraničních firmách - krok za krokem vpřed

11.10.2002 

Po roce 1989 do českých podniků začaly proudit zahraniční investice a s nimi přišli i zahraniční manažeři a vlastníci. Zaměstnanci byli najednou konfrontováni se západním stylem řízení podniku.…

Článek v rámci předplatného icon M-komerce - co může přinést obchodnímu světu

10.10.2002 

M-komerce podle autora článku u spotřebitelů propadla nebo přinejmenším nesplnila očekávání, která do ní byla vzhledem k okázalé reklamě vkládána. Mobilní komerční nástroje využívané podniky jsou…

Článek v rámci předplatného icon Jaké IQ má firemní web?

9.10.2002 

Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji webového sídla, jej opustí, přestože může obsahovat hodnotné informace. Na druhou stranu jsou-li stránky s informační náplní na…

Článek v rámci předplatného icon Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem

3.10.2002 

Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se zákazníky dobrou formu investice. Tento typ stránek je založen na navázání kontinuálního dialogu mezi návštěvníkem a webovým…

Výpis 50715085 z celkem 5213