Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5272 článků.

icon Jak firmy vychovávají své vlastní lídry

18.12.2002 

Jednou z podstatných příčin firemního úspěchu je schopnost rozvíjet vnitřní talent a produkovat vlastní manažery. Nebude-li se firma snažit o osobní rozvoj svých vedoucích pracovníků, ztratí tím velmi…

HR PwC Bulletin

18.12.2002 

Pravidelný bulletin poradenské společnosti PricewaterhouseCoopers poskytuje v podobě krátkých článků informace o různých tématech zajímavých jak pro uchazeče o zaměstnání, tak i pro personalisty. V…

Když sex cloumá pracovištěm

17.12.2002 

Naprostá většina manažerů jakékoli intimní vztahy na pracovišti odmítá. Nemyslí tím pochopitelně jen takové vztahy na konkrétním pracovním místě, ale důvěrné vztahy mezi zaměstnanci obecně. Nyní, v…

icon Einstein to věděl, víte to také?

16.12.2002 

Každá firma se někdy dostane do tíživé finanční situace. Snaží se proto z této situace všemožně dostat. Velká chyba je však to, když se o zlepšení své finanční situace snaží pomocí svých starých…

icon Public relations na Internetu

16.12.2002 

Internet se dá využít prakticky ke všemu. Jedním z vhodných způsobů využití je proto i oblast public relations. Dnes je Internet považován za jeden z finančně nejefektivnějších kanálů pro komunikaci,…

icon Již nechci být manažerem, jdu do cirkusu!

16.12.2002 

Každého manažera již jistě mnohokrát napadlo, že je přepracován, zavalen neodkladnými úkoly, již nemá sil. Mnohokrát si již říkal, že své profese zanechá a raději uteče například k cirkusu. Cirkus…

Na co si stěžujete?

16.12.2002 

Lidé tráví až příliš mnoho času stížnostmi. Stížnostmi na všechno na svou práci, neschopné kolegy, náročné klienty, šéfa-tyrana, málo peněz... Stížnosti však nemusí být jen neproduktivní a zabírající…

icon Nedělejte hluchého!

13.12.2002 

Každý manažer musí umět jednat a komunikovat s lidmi. Stále však existuje vžitá představa, že slovo komunikovat znamená pouze mluvit. To je ovšem zásadní chyba, protože komunikace je často spíše věcí…

Článek v rámci předplatného icon Lze využít MMS ve firmách pro reklamace?

13.12.2002 

V listopadu 2002 byla zveřejněna marketingová studie s názvem Pozice mobilních operátorů, využití MMS a mobilního internetu v českých firmách 2002. Studie se snaží zmapovat možnosti využití MMS ve…

Hodnocení výkonnosti je záležitostí celého roku

13.12.2002 

Přestože je hodnocení výkonnosti aktuálním tématem zpravidla vždy na konci roku, zdaleka se nejedná jen o záležitost těchto dní. Naopak jde o hodnocení celoročního úsilí zaměstnanců. Zaměstnance…

icon Neříkejte, že vaše firma nepotřebuje změnu

12.12.2002 

Moderní podnikání si žádá přizpůsobivost, neustálé provádění změn. Inovačním snahám na firemní půdě však stále stojí v cestě řada překážek. Kromě konkurence jmenujme zejména nedostatek času a peněz.…

icon Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

11.12.2002 

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných názorů nelze oddělovat. Tyto dva ukazatele spolu totiž velice úzce souvisejí. Týká se to zejména těch zaměstnanců, kteří…

Čím si firmy kazí své vztahy se zaměstnanci?

11.12.2002 

I nejúspěšnější firmy se dopouštějí chyb v interpersonálních vztazích a při zacházení se svými zaměstnanci. Aniž by si to uvědomovaly, chovají se k dospělým pracovníkům jako k dětem. Snaží se…

Článek v rámci předplatného Když motivace, tak dlouhodobá

11.12.2002 

Motivace zaměstnanců by měla být dlouhodobou záležitostí. Manažerům se však spíše daří motivovat zaměstnance krátkodobě. Chtějí-li je proto motivovat lépe, měli by nejprve zauvažovat nad tím, proč a s…

icon Zaměstnancům změny nevadí, ale...

10.12.2002 

Změny v podnicích probíhaly, probíhají a budou nepochybně probíhat i v budoucnosti. Řízení podnikových změn však ani přesto, že je to poměrně častá firemní aktivita, není ničím jednoduchým. Manažeři v…

Výpis 50715085 z celkem 5272