Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

Vytvořte si vlastní e-learningovou strategii

20.9.2002 

Vlastní e-learningové strategie již vyvinulo mnoho podniků s větším či menším úspěchem. Ze zkušeností těchto průkopníků pak vzešly obecné zásady úspěšného zavádění podnikových e-learningových…

Je třeba změnit váš přístup k náboru pracovních sil?

20.9.2002 

Anglická zkratka RAH znamená Recruiting Attitude Habit, neboli přístup k náboru pracovních sil. Ten je velmi důležitý proto, aby náboráři angažovali do svých firem skutečně ty pravé odborníky. V praxi…

icon Základní prvky tiskového prohlášení

19.9.2002 

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových informací (tzv. pitch letter) tato část dokumentu by měla být tištěna černě, normalizovaným písmem, v…

icon Jak vybudovat firemní webové stránky

19.9.2002 

Mnoho firem stále ještě vynakládá na provoz svých webových stránek více peněz, než by bylo nutné. Nemusí tomu tak být pokud jsou tyto aktivity dobře naplánovány. Prvním krokem je rozhodnout se,…

icon Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

18.9.2002 

Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je poměrně úsporné opatření, které podrobně zkoumá tři oblasti, které jsou klíčové pro implementaci všech iniciativ na poli…

Hodnocení výkonnosti není jen kritika

17.9.2002 

Nadřízení mají ve většině firem za úkol provádět hodnocení výkonnosti svých zaměstnanců. Hodnocení výkonnosti by měla mít formu pozitivní kritiky a měla by zaměstnance povzbudit k vyšším výkonům.…

Pozdně letní úvahy o hodnocení a outsourcingu

17.9.2002 

Léto je vždy pro personalisty a náboráře tak trochu okurková sezóna. Teploty stoupají, aktivita zaměstnanců klesá a všichni mají…

Podnikové hodnoty a realita

12.9.2002 

Co mohou společnosti udělat pro to, aby zajistily, že jejich nejlepší zaměstnanci nebudou sami odcházet? Peníze jsou jistě důležité a bývají jedním z nejčastějších zdůvodnění, proč dotyčný změnil…

Článek v rámci předplatného icon Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

11.9.2002 

Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej koupí také zítra? Vybudování kvalitních vztahů se zákazníkem je velmi důležité. Pomoci v této oblasti mohou zákaznické noviny…

icon Efektivní praxe správy znalostí

11.9.2002 

Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy znalostí. Obecně je ke kvalitní SZ nutno umožnit zaměstnancům adekvátní přístup k nástrojům SZ, vytvořit uživatelsky cenný…

icon Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

10.9.2002 

Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny. Protože konkurence je silná a trhy nestálé, firmy musí být kreativní a hledat způsoby, jak nad konkurencí vyhrát. Základem…

icon Proč úsilí o změnu selhává

6.9.2002 

Současný stav podniků a firem je doporučením k tomu, aby se změny staly součástí jejich života. Objevily nové zdroje změn technologie, celosvětová konkurence. I hodnoty a životní styl se stále…

icon Internetová politika firmy - návrh pravidel

4.9.2002 

Zaměstnavatelé se mohou v oblasti Internetu vyhnout mnohým nepříjemnostem a možným konfliktům se zákonem tím, že stanoví jasná pravidla a podnikovou politiku při používání tohoto média. Článek…

Článek v rámci předplatného icon Několik tipů pro marketing

29.8.2002 

Přestože chápání slova marketing bývá často poněkud zmatené a nejasné, neobejde se bez něj žádný podnik. Jedna z definic by mohla znít: Marketing jsou aktivity, které firma dělá v oblasti získání a…

icon Investice do IT a měření jejich ekonomických hodnot

28.8.2002 

Často se stává, že vedoucí finančního oddělení nebo oddělení informačních technologií po svých podřízených vyžadují vypracování modelu ekonomických hodnot plánované investice do počítačového vybavení.…

Výpis 52215235 z celkem 5338