Strategie pro vytvoření úspěšné virtuální třídy.
Smíšená výuka je způsobem školení, který kombinuje tradiční tréninkové programy s neformálními metodami rozvoje znalostí. Její popularita se zvyšuje jednak díky tomu, že obvyklý způsob výuky bývá…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.
Smíšená výuka je způsobem školení, který kombinuje tradiční tréninkové programy s neformálními metodami rozvoje znalostí. Její popularita se zvyšuje jednak díky tomu, že obvyklý způsob výuky bývá…
Čeští zaměstnanci v zahraničních firmách - krok za krokem vpředPo roce 1989 do českých podniků začaly proudit zahraniční investice a s nimi přišli i zahraniční manažeři a vlastníci. Zaměstnanci byli najednou konfrontováni se západním stylem řízení podniku.…
M-komerce podle autora článku u spotřebitelů propadla nebo přinejmenším nesplnila očekávání, která do ní byla vzhledem k okázalé reklamě vkládána. Mobilní komerční nástroje využívané podniky jsou…
Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji webového sídla, jej opustí, přestože může obsahovat hodnotné informace. Na druhou stranu jsou-li stránky s informační náplní na…
Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se zákazníky dobrou formu investice. Tento typ stránek je založen na navázání kontinuálního dialogu mezi návštěvníkem a webovým…
Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát některé základní věci: Seznámení se společností od okamžiku, kdy vstoupí na vaše stránky, měli by se návštěvníci dozvídat…
Společnost Texaco zaměstnává více než 18.000 lidí ve 150 zemích. Její zásobárna znalostí obsahuje vše počínaje znalostí toho, jak správně nastavit hloubku ropného čerpadla až po zkušenosti s tím, jak…
Internet je v současnosti pro oblast public relations jedním z nejdůležitějších nástrojů. Společnosti jsou si dnes již dobře vědomy faktu, že by jejich internetové stránky měly zákazníky nejen…
Nabízet dostatek informací na webu je v dnešní době pro podnik jedním z nutných předpokladů úspěchu. Společnosti ze všech odvětví spoléhají na web a intranet jako na nástroj, který umožňuje…
Pokud dokážete vývojářům a designérům vašich firemních webových stránek sdělit své požadavky jasně a srozumitelně, mohou vaše nápady převést lépe do elektronické podoby. Článek přináší několik tipů…
Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou nutné k tomu, aby se produkt dostal do rukou zákazníka od návrhu, objednání materiálu, přes výrobu, marketing, až po…
Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše firma nechá vytisknout nákladné propagační tiskoviny na křídovém papíře. Nové zákazníky vám tyto publikace nepřitáhnou, pokud…
Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až 70 % toho, co současně vidí i slyší není divu, že je video tak silným komunikačním nástrojem. Pokud se pro tento přístup k…
Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…
Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou situace, kdy jedinou příležitostí jak prokázat jedinečnost a hodnotu poskytovaných služeb a produktů je efektivní podniková…