Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

Strategie pro vytvoření úspěšné virtuální třídy.

14.10.2002 

Smíšená výuka je způsobem školení, který kombinuje tradiční tréninkové programy s neformálními metodami rozvoje znalostí. Její popularita se zvyšuje jednak díky tomu, že obvyklý způsob výuky bývá…

Článek v rámci předplatného Čeští zaměstnanci v zahraničních firmách - krok za krokem vpřed

11.10.2002 

Po roce 1989 do českých podniků začaly proudit zahraniční investice a s nimi přišli i zahraniční manažeři a vlastníci. Zaměstnanci byli najednou konfrontováni se západním stylem řízení podniku.…

Článek v rámci předplatného icon M-komerce - co může přinést obchodnímu světu

10.10.2002 

M-komerce podle autora článku u spotřebitelů propadla nebo přinejmenším nesplnila očekávání, která do ní byla vzhledem k okázalé reklamě vkládána. Mobilní komerční nástroje využívané podniky jsou…

Článek v rámci předplatného icon Jaké IQ má firemní web?

9.10.2002 

Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji webového sídla, jej opustí, přestože může obsahovat hodnotné informace. Na druhou stranu jsou-li stránky s informační náplní na…

Článek v rámci předplatného icon Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem

3.10.2002 

Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se zákazníky dobrou formu investice. Tento typ stránek je založen na navázání kontinuálního dialogu mezi návštěvníkem a webovým…

Článek v rámci předplatného icon Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku

3.10.2002 

Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát některé základní věci: Seznámení se společností od okamžiku, kdy vstoupí na vaše stránky, měli by se návštěvníci dozvídat…

icon Texaco - znalosti mezi barely ropy

2.10.2002 

Společnost Texaco zaměstnává více než 18.000 lidí ve 150 zemích. Její zásobárna znalostí obsahuje vše počínaje znalostí toho, jak správně nastavit hloubku ropného čerpadla až po zkušenosti s tím, jak…

Článek v rámci předplatného icon info@podnik.xx

2.10.2002 

Internet je v současnosti pro oblast public relations jedním z nejdůležitějších nástrojů. Společnosti jsou si dnes již dobře vědomy faktu, že by jejich internetové stránky měly zákazníky nejen…

icon Podnikový intranet - cesta ke zvýšení produktivity

1.10.2002 

Nabízet dostatek informací na webu je v dnešní době pro podnik jedním z nutných předpokladů úspěchu. Společnosti ze všech odvětví spoléhají na web a intranet jako na nástroj, který umožňuje…

icon Plánování firemního webu - vytvořte si seznam

1.10.2002 

Pokud dokážete vývojářům a designérům vašich firemních webových stránek sdělit své požadavky jasně a srozumitelně, mohou vaše nápady převést lépe do elektronické podoby. Článek přináší několik tipů…

Článek v rámci předplatného icon Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

30.9.2002 

Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou nutné k tomu, aby se produkt dostal do rukou zákazníka od návrhu, objednání materiálu, přes výrobu, marketing, až po…

Článek v rámci předplatného icon Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

27.9.2002 

Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše firma nechá vytisknout nákladné propagační tiskoviny na křídovém papíře. Nové zákazníky vám tyto publikace nepřitáhnou, pokud…

icon Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

26.9.2002 

Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až 70 % toho, co současně vidí i slyší není divu, že je video tak silným komunikačním nástrojem. Pokud se pro tento přístup k…

icon Jak zvýšit návštěvnost firemních webových stránek

23.9.2002 

Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…

icon Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

20.9.2002 

Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou situace, kdy jedinou příležitostí jak prokázat jedinečnost a hodnotu poskytovaných služeb a produktů je efektivní podniková…

Výpis 52065220 z celkem 5338