Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19353 článků.

Článek v rámci předplatného icon Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby

24.8.2017 

Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí každého kvalitního zákaznického servisu. Mělo by se o ně částečně opírat vytváření celofiremní strategie v oblasti klientské…

icon Průvodce prezentací kariéry na síti LinkedIn

24.8.2017 

Uživatelé profesní sociální sítě LinkedIn často slýchají, jak důležité je aktualizovat si svůj profil, ne všichni však nejspíš dobře vědí, jak to udělat. Dnes se proto zaměříme na doporučení, kterým…

icon Kopírování vzorců v Microsoft Excel (2/2): Speciální kopírování

23.8.2017 

V první části článku jsme se na příkladu seznámili se všemi možnosti kopírování vzorců a naučili se je efektivně využívat. Vysvětlili jsme si, že každý z popsaných způsobů je vhodnější pro jiný…

Kde hledat zdroje motivace lidí k práci a jak s nimi pracovat

23.8.2017 

Motivace. Určitě každý z nás toto slovo slyšel a často i slýchá. Nemusí jít jen o pracovní prostředí, protože motivace k práci, činnosti, sportu aj. může být přítomná prakticky kdekoliv. My se dnes…

icon Styly vedení, na které raději zapomeňte

23.8.2017 

Povýšení do manažerské role přináší větší odpovědnost, jejíž součástí je jednání s podřízenými a zajištění hladkého fungování týmu. V článku na webu themuse.com popsal odborník na emoční inteligenci…

icon Vyjednávání uvnitř firmy (3/3): Překonáváme rozdílné cíle

22.8.2017 

V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč musíme vždy mít na paměti, že naše jednání s ostatními mohou být obtížná obzvláště tehdy, když protistrana má velmi omezený pohled na naši organizaci kvůli…

icon Nespokojte se s průměrným týmem

22.8.2017 

Pro manažery je frustrující, když schopní členové jejich týmů dosahují jen průměrných výkonů, protože nevyužívají celý potenciál, který v sobě mají. Dnes se podíváme na čtyři doporučení, jak tuto…

Jak zvyšovat angažovanost zaměstnanců a získat nadšené a věrné zákazníky I. - Čím začít

22.8.2017 

Také se zabýváte tím, jak zvýšit loajalitu zákazníků, aby se vraceli a aby vás doporučovali? Známé firmy věnují mnoho úsilí na to, jak zvýšit věrnost a podporu značce. Samotná spokojenost zákazníka…

Článek v rámci předplatného icon 5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu

22.8.2017 

Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se staráte o klienty, do velké míry definuje celou vaši společnost. Zákazníci jsou ochotni připlatit si za služby a produkty, u…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro kritických prvních 10 vteřin jednání

21.8.2017 

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci, že v prvních několika vteřinách se alespoň částečně rozhoduje, jaký bude výsledek celého jednání. Úplný počátek jednání je…

icon Koučujte sami sebe

21.8.2017 

Koncepce koučování existuje již po staletí, ačkoli hodnocení účinnosti záleží většinou na nepodložených důkazech, neboť neexistuje vhodný objektivní rámec, který by úspěšnost změřil. V praxi se však…

Nastal čas a ve studiu US-MBA na FP VUT Brno mě už nic nezastavilo

21.8.2017 

Když jsem se ve své kariéře dostal do situací, kdy mé znalosti ekonomiky, coby elektro inženýra, pokulhávaly, říkal jsem si, co dál, jak se naučit věci, které mi chybí a které mne mohou posunout.…

Článek v rámci předplatného icon „Warm calling“ v prodeji: Co to je a jak se to dělá?

18.8.2017 

Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání klientům, kteří nikdy neprojevili přímý zájem o váš produkt. S vámi a vašimi produkty ještě nebyli v kontaktu, a proto váš…

icon Vyjednávání uvnitř firmy (2/3): Subjektivní vnímání nás může zmást

18.8.2017 

V předchozím článku jsme viděli, že vyjednávání v rámci jedné organizace nemusejí snadná, a proto bychom k nim měli přistupovat s náležitou přípravou. Nyní se zaměříme na další důvod, proč jsou tato…

icon Zachraňte upadající projekt

18.8.2017 

Jako projektový manažer můžete být požádáni, abyste pomohli vrátit určitý projekt zpět do správných kolejí. První věc, kterou musíte udělat, je pochopit, proč je tato pomoc nezbytná. To vyžaduje…

Výpis 52965310 z celkem 19353