Angličtina s Polyglotem – Modální slovesa
Modální neboli způsobová slovesa jsou pomocná slovesa, která určují způsob významových sloves ve větě. Vyjadřují schopnost, svolení, možnost, nutnost, doporučení, zákaz, očekávání apod. Vyjadřují…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16744 článků.
Modální neboli způsobová slovesa jsou pomocná slovesa, která určují způsob významových sloves ve větě. Vyjadřují schopnost, svolení, možnost, nutnost, doporučení, zákaz, očekávání apod. Vyjadřují…
I když je těžké si to přiznat, i ti nejbližší přátelé a spolupracovníci nám pravidelně lžou. Tímto konstatováním otevírá odborník na emoční inteligenci Travis Bradberry další ze svých článků na síti…
Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a všem druhům podniků, od těch úplně nejmenších po obří korporace, skýtá nepřeberné množství možností, jak navnadit, získat,…
Léto je tradičně časem odpočinku, prázdnin a nízké produktivity práce. I když lidé nemohou být mimo kancelář po celé léto, zdá se, že jejich morálka je stejně poněkud rozvolněná. Z tohoto důvodu…
Obchod a marketing se v digitálním období výrazně proměnily. A neustále se proměňují. Start-upy, které umějí dobře odhadnout budoucí vývoj v digitálním světě, se můžou na vlně tohoto trendu svézt a…
V dobách, kdy se firmě dobře daří, nebo když chceme odměnit dobře pracující zaměstnance, se zamýšlíme nad zvolením benefitu, který by zaměstnanci přivítali s povděkem a zároveň nám, coby…
Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí firmu jako celek a jak věrní jí také jsou. Pokud to pro vás není dostatečný argument k rozhodnutí zapracovat na tom, abyste…
I těm nejspolehlivějším z nás se někdy stane, že nestihneme nějaký úkol dokončit včas. Ať už je příčinou cokoli, zkrátka nesplníme termín a můžeme očekávat nespokojenost svého šéfa či zákazníka. Je…
Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak, lhaní, různé obchodní triky a snaha jenom co nejvíce vydělat. Jak se těchto stereotypů zbavit? Ideálně tak, že nebudete působit…
Když mají introverti shromáždit a zpracovat informace, dávají přednost důkladnému promyšlení celé věci a jsou spíše tišší, když uvažují o ideálním řešení. Extroverti toho naopak hodně namluví, často…
V první části článku jsme si vysvětlili, že značka zaměstnavatele je to, co si o vás jako o zaměstnavateli myslí stávající a potenciální zaměstnanci. Budování dobrého jména firmy ve vztahu k…
Koučovací přístup manažera je nástrojem řízení jednotlivých zaměstnanců či týmů, který pomáhá zvyšovat výkonnost, dosahovat lepších výsledků a celkově pozitivně využít jejich potenciál. Nejde o…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli. Mnoho obchodníků nedosáhne úspěchu, protože dělají určité chyby, které jim brání v dosažení cílů. Zde…
Výroční 20. ročník konference profesní neziskové organizace People Management Forum proběhl ve velkém stylu ve středu 24. května ve Slovanském domě. Aktuální trendy v řízení firem si nenechalo ujít…
Proč se vlastně vůbec snažit být přesvědčivým řečníkem? Protože v zásadě vždy potřebujete publikum o něčem přesvědčit. Třeba o tom, že to, co říkáte nebo ukazujete, je skutečně důležité. A že by tomu…