Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16744 článků.

Angličtina s Polyglotem – Modální slovesa

8.6.2017 

Modální neboli způsobová slovesa jsou pomocná slovesa, která určují způsob významových sloves ve větě. Vyjadřují schopnost, svolení, možnost, nutnost, doporučení, zákaz, očekávání apod. Vyjadřují…

icon Lež má nervózní nohy

8.6.2017 

I když je těžké si to přiznat, i ti nejbližší přátelé a spolupracovníci nám pravidelně lžou. Tímto konstatováním otevírá odborník na emoční inteligenci Travis Bradberry další ze svých článků na síti…

icon Posuňte svůj digitální marketing o krok dál

7.6.2017 

Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a všem druhům podniků, od těch úplně nejmenších po obří korporace, skýtá nepřeberné množství možností, jak navnadit, získat,…

icon Venku je teplo a svítí sluníčko... ale práce se udělat musí

7.6.2017 

Léto je tradičně časem odpočinku, prázdnin a nízké produktivity práce. I když lidé nemohou být mimo kancelář po celé léto, zdá se, že jejich morálka je stejně poněkud rozvolněná. Z tohoto důvodu…

Článek v rámci předplatného icon 4 trendy v digitálním marketingu, které musíte znát

6.6.2017 

Obchod a marketing se v digitálním období výrazně proměnily. A neustále se proměňují. Start-upy, které umějí dobře odhadnout budoucí vývoj v digitálním světě, se můžou na vlně tohoto trendu svézt a…

Výuka cizích jazyků jako benefit pro zaměstnance (1/2): E-learning

6.6.2017 

V dobách, kdy se firmě dobře daří, nebo když chceme odměnit dobře pracující zaměstnance, se zamýšlíme nad zvolením benefitu, který by zaměstnanci přivítali s povděkem a zároveň nám, coby…

Článek v rámci předplatného icon Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě

5.6.2017 

Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí firmu jako celek a jak věrní jí také jsou. Pokud to pro vás není dostatečný argument k rozhodnutí zapracovat na tom, abyste…

icon Nestíháte termín? Nemlčte o tom

5.6.2017 

I těm nejspolehlivějším z nás se někdy stane, že nestihneme nějaký úkol dokončit včas. Ať už je příčinou cokoli, zkrátka nesplníme termín a můžeme očekávat nespokojenost svého šéfa či zákazníka. Je…

Článek v rámci předplatného icon Ukažte se klientům jako odborník, ne jako prodejce

2.6.2017 

Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak, lhaní, různé obchodní triky a snaha jenom co nejvíce vydělat. Jak se těchto stereotypů zbavit? Ideálně tak, že nebudete působit…

icon Proč extroverty z holokracie bolí hlava (1/2): Jak se v Zappos možná zmýlili

2.6.2017 

Když mají introverti shromáždit a zpracovat informace, dávají přednost důkladnému promyšlení celé věci a jsou spíše tišší, když uvažují o ideálním řešení. Extroverti toho naopak hodně namluví, často…

Článek v rámci předplatného Desatero úspěšné značky zaměstnavatele (2/2)

2.6.2017 

V první části článku jsme si vysvětlili, že značka zaměstnavatele je to, co si o vás jako o zaměstnavateli myslí stávající a potenciální zaměstnanci. Budování dobrého jména firmy ve vztahu k…

icon Koučovací přístup (nejen) v roli manažera

2.6.2017 

Koučovací přístup manažera je nástrojem řízení jednotlivých zaměstnanců či týmů, který pomáhá zvyšovat výkonnost, dosahovat lepších výsledků a celkově pozitivně využít jejich potenciál. Nejde o…

Článek v rámci předplatného icon 3 věci, které vás brzdí v prodeji

1.6.2017 

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli. Mnoho obchodníků nedosáhne úspěchu, protože dělají určité chyby, které jim brání v dosažení cílů. Zde…

20. ročník konference HR Know How: Férovost – cesta k prosperitě ve znamení fair play

1.6.2017 

Výroční 20. ročník konference profesní neziskové organizace People Management Forum proběhl ve velkém stylu ve středu 24. května ve Slovanském domě. Aktuální trendy v řízení firem si nenechalo ujít…

icon Každá prezentace potřebuje prvek přesvědčivosti

1.6.2017 

Proč se vlastně vůbec snažit být přesvědčivým řečníkem? Protože v zásadě vždy potřebujete publikum o něčem přesvědčit. Třeba o tom, že to, co říkáte nebo ukazujete, je skutečně důležité. A že by tomu…

Výpis 52965310 z celkem 16744