Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16743 článků.

Článek v rámci předplatného icon 7 chyb, kterým se vyhnout při komunikaci s klientem

25.5.2017 

Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité, jako vědět, co dělat. Upozorňujeme na sedm chyb, kterých se dopouštějí ti, kteří nemají s prodejem ještě tolik zkušeností, a…

icon Kdo chce být profesně úspěšný, musí se starat sám o sebe

25.5.2017 

Zapomněli jste na sebe? Tak to není dobré. Péče o vás samotné není v žádném případě rozmazlenost nebo luxus. Je to nezbytné, pokud chcete být úspěšnými lídry.  Proto to nepřehánějte se zaměřením na…

icon 2 skutečně efektivní způsoby, jak školit nové zaměstnance

25.5.2017 

Učení a školení pomáhají zaměstnancům získat a rozvíjet dovednosti, které potřebují, aby mohli co nejlépe zastávat svou práci. Tréninky jsou zkrátka potřeba, aby se vaši lidé ve svých rolích rozvíjeli…

Článek v rámci předplatného icon Tři prodejní tipy pro začínající podnikatele

24.5.2017 

Máte skvělý inovativní nápad? Výborně. Jste schopni vyrobit produkt, který ma potenciál stát se hitem? Skvěle. Máte kolem sebe lidi, kteří sdílejí vaše hodnoty, kterým věříte a jste ochotni se s …

Článek v rámci předplatného Jak poznáte dobrý software pro hodnocení zaměstnanců?

24.5.2017 

Během posledních několika let se rapidně zvýšil požadavek na efektivní a profesionální hodnocení zaměstnanců téměř ve všech oborech. Vznikají proto softwarové produkty, které mají tuto vzrůstající…

Studium US-MBA na FP VUT v Brně se vyplatilo mně i mému zaměstnavateli

24.5.2017 

Vidět příležitosti tam, kde bych je dříve neviděl, schopnost je zužitkovat a vnímat je v širším kontextu. To jsou klíčové dovednosti získané díky US-MBA na FP VUT v Brně. Studoval jsem na ekonomické…

icon Zákazník nemá vždy pravdu. Co s tím?

24.5.2017 

Nejen lidé působící na volné noze, ale také podniky musí často vážit, jak budou zacházet se svými klienty. Pokud totiž narazíte na problémového klienta, který se mýlí, ale nikdy by to nepřiznal,…

icon Koučink a mentoring podnikatelů: Efektivní způsoby, jak se v podnikání posunout dál

23.5.2017 

Koučování a mentoring. V současné době velmi populární způsob osobního rozvoje. Mnozí si však stále pod těmito pojmy nedokážou představit nic konkrétního a třeba kouče si pletou s jakýmsi trenérem či…

icon 4 hnací síly transformace (3/3): A co lidé?

23.5.2017 

Když se ještě vrátíme k budoucnosti výroby, jejíž vývoj jsme nastínili v předchozím článku, musíme zmínit také lidský faktor. Jedna z vedoucích výrobních společností si například uvědomovala, že je…

Článek v rámci předplatného Náležitosti pracovní smlouvy

23.5.2017 

Dle zákoníku práce musí pracovní smlouva obsahovat tři hlavní body: 1. druh práce, který má zaměstnanec pro zaměstnavatele vykonávat,2. místo nebo místa výkonu práce, ve kterých má být práce…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat 10 000 fanoušků facebookové stránky

23.5.2017 

Dnes se na ukázkovém příkladu podíváme na to, jakým způsobem lze získat v poměrně krátkém čase velké množství fanoušků na vaší facebookové stránce. Jako příklad vezmeme stránku o psech. Postupy zde…

icon Jak přemýšlet o kulturní inteligenci a rozmanitosti

22.5.2017 

Jste zaměstnavatel, který skutečně chce brát různorodé pohledy na věc vážně a využít tak diverzity svých zaměstnanců?  Diverzita nejen může, ale především by měla být velmi důležitou součástí…

Kdy vám pomůže moderování, facilitace či mediace

22.5.2017 

V oblasti komunikace můžete v současnosti sledovat řadu nových trendů a pojmů. Abyste se v nich lépe zorientovali, zaměřili jsme se v tomto článku na tři z nich - moderování, facilitaci a mediaci.…

icon Zásadní přešlapy nových top manažerů

19.5.2017 

Výběr nového ředitele nebo jiného top manažera stojí organizace mnoho času i peněz. Další obrovské náklady pak přicházejí ve chvíli, kdy daný manažer neuspěje, což zdaleka není neobvyklé. Typické…

Článek v rámci předplatného icon Jak rozmach chytrých telefonů ovlivňuje chování zákazníků

19.5.2017 

Technologie se mění a zákazníci s nimi. Jednou z nejvýznamnějších změn posledních několika málo let je raketový nárůst používání chytrých telefonů v každodenním životě zákazníků. Tento trend zásadním…

Výpis 53265340 z celkem 16743