Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16744 článků.

Článek v rámci předplatného Nový protikuřácký zákon je tu

1.6.2017 

Zaměstnanci jsou dle zákoníku práce povinni nekouřit při výkonu práce na pracovištích ani v jiných prostorách, kde jsou účinkům kouření vystaveni také nekuřáci. Zaměstnavatelům ukládá zákoník práce…

Článek v rámci předplatného icon Několik tipů, jak nenuceně přejít k podpisu smlouvy

31.5.2017 

Ukončení námluv a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí tento moment jako ten nejdůležitější z celého obchodního jednání s klientem. Jak ještě v tomto článku…

icon IBM ruší domácí kanceláře

31.5.2017 

Jeden z průkopníků práce z domova právě začal svolávat zaměstnance pracující na dálku zpět do firemních kanceláří. Komu to nevyhovuje, může odejít. IBM sice není první firmou, která se rozhodla…

Pracovní nabídky v SAP Services začali připravovat roboti

31.5.2017 

Společnost SAP Services zautomatizovala tvorbu pracovních nabídek napříč různými zeměmi tak, aby příslušné dokumenty i pracovní smlouvy byly vždy v souladu s místní legislativou. Na specialisty z …

icon Clintonova krabice a další neverbální vychytávky pro úspěšné prezentace

30.5.2017 

Pozitivní řeč těla, která zahrnuje úsměv, oční kontakt, příjemný tón hlasu či přesvědčivá gesta, má prokazatelný vliv na úspěch prezentace. Naopak negativní neverbální komunikace, k níž patří oči…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři věci, které klienty nejvíce štvou na prodejcích

30.5.2017 

Lidé, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často své nepříjemné vlastnosti vůbec neuvědomují. Stejné je to u obchodníků. Řada z nich vyvolává v zákaznících negativní reakce. Přitom však může jít…

icon Nekritizujte a neodsuzujte: Raději zvyšujte sebevědomí

30.5.2017 

Pokud jsou vaši kolegové v některých oblastech úspěšnější, nebojte se je obdivovat a pochválit. Sami hledejte způsoby, jak dosáhnout výsledků, které budou ještě lepší. Snažte se prostě být ještě o…

Článek v rámci předplatného Google spouští vyhledávání pracovních pozic

30.5.2017 

Výkonný ředitel společnosti Google Sundar Pichai oznámil blížící se spuštění služby Google for Jobs, která bude s využitím strojového učení a vyhledávače Google předkládat uchazečům o práci nabídky,…

Článek v rámci předplatného icon Zoufalost: Nejhorší chyba, kterou může obchodník udělat

29.5.2017 

Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které mohou působit na první pohled kontraproduktivně, mohou u konkrétních obchodníků v určitých případech fungovat. Jedno však…

Jedinečná Nepustilova metoda nyní i v Praze

29.5.2017 

Často se nás klienti ptají, zda plánujeme pořádat kurzy Nepustilovou metodou i v Praze. Buď o naší metodě slyšeli doporučení od známých, nebo v minulosti již absolvovali některý z našich kurzů a rádi…

Mezi aktuálními tématy v IT vzdělávání vede především bezpečnost a cloud

29.5.2017  Rozhovor s Ľuboslavou Kačmaříkovou, manažerkou školicího střediska společnosti Arrow ECS

Na trhu se v posledních letech objevuje řada nových forem IT vzdělávání reagujících na různé požadavky zákazníků. Jaké možnosti jsou vlastně dnes zákazníkům k dispozici? Velice dobře známé jsou…

icon Neotravujte už ostatní: Pište lepší e-maily

29.5.2017 

Jak komunikujete v e-mailu, je důležité. Někdy nebo i často totiž to, co píšete ve zprávách, může vyznít jinak, než jak jste zamýšleli. Neposílejte proto e-maily, které by mohly působit neupřímně,…

icon Stěhování za prací: 2 otázky, které musíte zvážit

29.5.2017 

Dostali jste zajímavou pracovní nabídku, jejíž podmínkou je však přestěhování do jiného města nebo dokonce do zahraničí. Nejspíš pro vás není snadné se rozhodnout, zda je relokace pro vás to pravé.…

icon Richard Branson: Co mě podnikání naučilo o leadershipu

26.5.2017 

V byznysu lze hodně věcí naplánovat. Přesto manažeři a podnikatelé neustále řeší záležitosti, které nejdou podle plánu a mohou skončit i úplným fiaskem. Z každého neúspěchu bychom se měli poučit a…

Článek v rámci předplatného icon Jak si získat důvěru potenciálního klienta v pěti krocích

26.5.2017 

Zdá se to jednoduché. Když vám klient nedůvěřuje, s největší pravděpodobností se vám nepodaří uzavřít s ním obchod. Navázání důvěry s potenciálním zákazníkem je ale mnohdy složité. Přinášíme vám…

Výpis 53115325 z celkem 16744