Jak na anti-covid večírek aneb 2xO večírek
Letošní vánoční večírky budou velmi pravděpodobně jiné. Firemní setkání spojené s koncem starého či začátkem nového roku jsou přitom velmi důležitou součástí kultury mnoha firem. Je to významná…
Pro hledaný výraz "Organizace pracovn" bylo nalezeno 2545 článků.
Letošní vánoční večírky budou velmi pravděpodobně jiné. Firemní setkání spojené s koncem starého či začátkem nového roku jsou přitom velmi důležitou součástí kultury mnoha firem. Je to významná…
Vaše mailová schránka je jen seznam priorit ostatních lidí. Nenechte se zmást pocitem, že každý mail je důležitý. Naučte se třídit vaše zprávy podle vlastních priorit.
Lidé mají větší chuť podporovat řešení situací, do nichž jsou zainteresovaní. Proto má smysl je aktivně zapojovat. Takový přístup založený na spolupráci se ve virtuálním prostředí stává ještě…
Má smysl zabývat se tématy jako je firemní kultura či “štěstí v práci” i v dobách hrozící ekonomické krize? V časech, kdy mají firmy tendenci spíše šetřit a zůstávat co nejvíce v už zaběhlých…
Způsob, jakým se starověké společnosti organizovaly, nabízí vodítka k tomu, jak řídit dnešní dynamicky se měnící pracovní sílu.
Když společnost inzeruje své otevřené pozice online, prodává vám jedno z nejdůležitějších rozhodnutí, která kdy uděláte. Je to rozhodnutí, které by nikdo neměl brát na lehkou váhu. Takže pokud se…
Podle nedávného průzkumu společnosti PwC generální ředitelé společností plánují výrazně digitalizovat, podpořit flexibilitu a také se soustředit více na své zaměstnance a jejich osobní blaho a…
Druhotný efekt toho, co právě sledujeme v médiích a pociťujeme na vlastní kůži ve spojení s fenoménem zvaným „Koronavirová krize“ je příchod digitální revoluce v přímém přenosu. A pokud si někdo v …
Již pátý rok v řadě vás společnost New Horizons zve k setkání s vynikajícími odborníky z oblasti kybernetické bezpečnosti. Vyberte si ze série 12 webinářů, které jsou zaměřeny na posílení bezpečnosti…
Mnoho lidí v industrializovaném světě trpí tím, čemu se říká „klam zaneprázdněnosti“. Mají mylné přesvědčení, že mají méně času, než je tomu ve skutečnosti.
Už tři roky patří datum 23. září Mezinárodnímu dni znakových jazyků. O vylepšování pracovních podmínek pro neslyšící a nedoslýchavé osoby se dlouhodobě snaží i společnost Amazon ve svém distribučním…
Organizace nikdy nemůže být lepší než její lidé. Pokud nejsou dobře vedeni, těžko dosáhnete kýžených úspěchů. Zde je deset návyků manažerů, na které je třeba dávat pozor a rozhodně se s nimi nesmířit.
Na kancelářské politice záleží. Pokud si myslíte, že můžete v práci uspět, aniž byste se naučili pravidla hry, je potřeba se probudit. Zjistěte, jak tuhle hru hrát.
COVID-19 zpomalil ekonomiku, stejně jako hypoteční krize v roce 2007 a dot-com bublina v roce 2001. Během těch časů mnoho organizací propouštělo zaměstnance, snižovalo platy a zmrazilo nábory. Podobně…
Lídři čelí nepředvídatelnosti, nedokonalým informacím, mnoha neznámým a musí rychle identifikovat potřebné akce a reakce. Reakce na krizi vyžaduje adaptivní vedení. Seznamte se s jeho principy.