Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Organizace pracovn" bylo nalezeno 2545 článků.

Jak na anti-covid večírek aneb 2xO večírek

3.11.2020 

Letošní vánoční večírky budou velmi pravděpodobně jiné. Firemní setkání spojené s koncem starého či začátkem nového roku jsou přitom velmi důležitou součástí kultury mnoha firem. Je to významná…

icon Víte, co musíte ráno udělat, než otevřete vaši mailovou schránku?

23.10.2020 

Vaše mailová schránka je jen seznam priorit ostatních lidí. Nenechte se zmást pocitem, že každý mail je důležitý. Naučte se třídit vaše zprávy podle vlastních priorit.

icon Posilte pocit odpovědnosti za výsledky i u zaměstnanců pracujících na dálku

20.10.2020 

Lidé mají větší chuť podporovat řešení situací, do nichž jsou zainteresovaní. Proto má smysl je aktivně zapojovat. Takový přístup založený na spolupráci se ve virtuálním prostředí stává ještě…

Vyhrajte vstupenku na 6. ročník mezinárodní konference Happiness@Work 2020 - letos netradičně ve 3D prostředí

19.10.2020 

Má smysl zabývat se tématy jako je firemní kultura či “štěstí v práci” i v dobách hrozící ekonomické krize? V časech, kdy mají firmy tendenci spíše šetřit a zůstávat co nejvíce v už zaběhlých…

icon Vedení týmu v nové době podle historických struktur. Kdo je „lovec“ a kdo „sběrač“?

8.10.2020 

Způsob, jakým se starověké společnosti organizovaly, nabízí vodítka k tomu, jak řídit dnešní dynamicky se měnící pracovní sílu.

icon 8 tipů, jak vytvořit autentickou značku zaměstnavatele v online prostředí

7.10.2020 

Když společnost inzeruje své otevřené pozice online, prodává vám jedno z nejdůležitějších rozhodnutí, která kdy uděláte. Je to rozhodnutí, které by nikdo neměl brát na lehkou váhu. Takže pokud se…

icon Průzkum: Programy na podporu firemní pohody potřebují více zlidštit

2.10.2020 

Podle nedávného průzkumu společnosti PwC generální ředitelé společností plánují výrazně digitalizovat, podpořit flexibilitu a také se soustředit více na své zaměstnance a jejich osobní blaho a…

Koronavirus zapůsobil v oblasti profesního vzdělávání jako urychlovač změn, na které většina dodavatelů není připravena

2.10.2020 

Druhotný efekt toho, co právě sledujeme v médiích a pociťujeme na vlastní kůži ve spojení s fenoménem zvaným „Koronavirová krize“ je příchod digitální revoluce v přímém přenosu. A pokud si někdo v …

Měsíc povědomí o kybernetické bezpečnosti: New Horizons nabízí bezplatnou sérii webinářů

30.9.2020 

Již pátý rok v řadě vás společnost New Horizons zve k setkání s vynikajícími odborníky z oblasti kybernetické bezpečnosti. Vyberte si ze série 12 webinářů, které jsou zaměřeny na posílení bezpečnosti…

icon Cítíte se ochromení a stresovaní? Zaměřte se na organizaci času

24.9.2020 

Mnoho lidí v industrializovaném světě trpí tím, čemu se říká „klam zaneprázdněnosti“. Mají mylné přesvědčení, že mají méně času, než je tomu ve skutečnosti.

icon Z praxe: Amazon pomáhá odstranit bariéry mezi slyšícími a neslyšícími zaměstnanci

23.9.2020 

Už tři roky patří datum 23. září Mezinárodnímu dni znakových jazyků. O vylepšování pracovních podmínek pro neslyšící a nedoslýchavé osoby se dlouhodobě snaží i společnost Amazon ve svém distribučním…

icon Deset špatných návyků ve vedení lidí

22.9.2020 

Organizace nikdy nemůže být lepší než její lidé. Pokud nejsou dobře vedeni, těžko dosáhnete kýžených úspěchů. Zde je deset návyků manažerů, na které je třeba dávat pozor a rozhodně se s nimi nesmířit.

icon Kancelářská politika: Jak tuhle hru správně hrát?

17.9.2020 

Na kancelářské politice záleží. Pokud si myslíte, že můžete v práci uspět, aniž byste se naučili pravidla hry, je potřeba se probudit. Zjistěte, jak tuhle hru hrát.

6 věcí, díky kterým se personalisté mohli poučit z minulých recesí

17.9.2020 

COVID-19 zpomalil ekonomiku, stejně jako hypoteční krize v roce 2007 a dot-com bublina v roce 2001. Během těch časů mnoho organizací propouštělo zaměstnance, snižovalo platy a zmrazilo nábory. Podobně…

icon 5 principů adaptivního leadershipu

16.9.2020 

Lídři čelí nepředvídatelnosti, nedokonalým informacím, mnoha neznámým a musí rychle identifikovat potřebné akce a reakce. Reakce na krizi vyžaduje adaptivní vedení. Seznamte se s jeho principy.

Výpis 526540 z celkem 2545