Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7534 článků.

Článek v rámci předplatného icon 7 rad pro úspěšné vyjednávání

29.6.2007 

Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází se souhrnem základních předpokladů úspěšného vyjednávání.- Pochopte vyjednávací proces. Důležité je vědět, že nejde o…

icon Podnikatelům poradí Podnikatelské centrum

29.6.2007 

Nevíte si rady s otázkami ohledně podnikání? Pak se můžete obrátit na Podnikatelské centrum, které sídlí na náměstí 14. října v Praze 5 a funguje od dubna. O vznik centra, které má usnadnit život…

icon Platíte za firemní reputaci?

28.6.2007 

Firmy, které obstarávají řízení reputace mají své místo v novodobém firemním ekosystému, přestože jen omezené. Služby, které poskytují například ReputationDefender a DefendMyName si účtují poplatky v…

icon Školení se zkracují?

28.6.2007 

Průzkum, který provedla firma Novations Group a který oslovil 2 000 amerických HR a školících pracovníků odhaluje, že jsou školitelé tlačeni k tomu, aby minimalizovali školící čas pracovníků.…

icon Efektivní manažer vidí "křehké signály"

26.6.2007 

Základem úspěšného řízení je v dnešním rychle se měnícím obchodním prostředí schopnost zachytit trendy na pracovišti dříve, než se stanou zřejmými. Tvrdí to odbornice na vůdcovství z americké Purdue…

Článek v rámci předplatného Když nováček bere víc než vy

25.6.2007 

V dnešní době se stává, že se zaměstnavatelé snaží přilákat talenty i za cenunabídky nadstandardního platového ohodnocení. Jak na takovou situaci budou reagovat stávající zaměstnanci, záleží jen na…

Jak na kolegy hlupáky a otravy

25.6.2007 

Hloupost na sebe bere mnoho forem a je dobré znát strategie, jak vycházet s lidmi, kteří vás nějakým způsobem iritují. Chcete zvládat šest běžných typů?- Hlasitý typ. První krok je vzít si takového…

Článek v rámci předplatného Odmítnutí uchazeče nemusí končit telefonátem

24.6.2007 

Po skončení výběrového řízení následuje fáze, kdy se uchazečům sdělí, jak dopadli. Na ty odmítnuté většinou čeká jen…

icon 10 největších chyb rozborů pozitivních zkušeností z praxe zákazníků

23.6.2007 

Případy pozitivních zákaznických zkušeností (studií) jsou dobrým způsobem, jak komunikovat hodnotu firmy, produktu nebo služby. Zde je 10 příčin, které kazí jejich efektivnost:- Nedostatek…

Článek v rámci předplatného icon Zavolá zpátky?

22.6.2007 

Když obchodník telefonuje potenciálnímu zákazníkovi, často ustrne na tom, že marně očekává, že mu zákazník zatelefonuje zpět. Článek proto přináší několik rad, jak motivovat potenciální zákazníka, aby…

icon Udělejte si test, jaký máte vztah k zaměstnancům

21.6.2007 

Vztah zaměstnance a manažera by měl být spojen pupeční šňůrou, aby všechno fungovalo všem ku prospěchu. Mnoho manažerů žádá o rady, jak zaměstnance motivovat, jak podporovat jejich tvůrčí myšlení a…

Slušností k efektivní firemní kultuře

21.6.2007 

Vedoucí pracovník by se měl k lidem kolem sebe chovat s respektem a zájmem. Začíná to jednoduchým pozdravem na začátku a konci dne. Měl by si také pamatovat jména lidí, s nimiž pracuje. Pak může…

Článek v rámci předplatného Před nástupem do nového zaměstnání plánujte

20.6.2007 

Dostat vysněnou práci je jedna věc, vytvořit si úspěšnou pozici je věc druhá. To, jak se první dny a týdny zapíšete vnové práci, může mít trvalý efekt. Aby byl co nejlepší, docílíte malým plánováním.…

icon Čtyři hlavní chyby webových stránek z pohledu atraktivity pro vyhledávače

20.6.2007 

Aby se vaše stránky dostaly výš, vyhněte se následujícím chybám:- Slabý design stránek. Autor článku netvrdí, že i méně technicky dokonalý design nesplní marketingový cíl stránek. Pokud je ale stránka…

Článek v rámci předplatného icon Lekce e-mailové etiky

18.6.2007 

E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace firem. Při jeho použití je však třeba dodržovat určitá etická pravidla. Článek je shrnuje do 12 doporučení.- E-mail není…

Výpis 55515565 z celkem 7534