Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7608 článků.

icon Zvládněte krizi podniku co nejlépe

20.8.2007 

Nám se to nemůže stát, nikdy neříkejte. Krize může postihnout každý podnik, je dobré být na ni proto připraven. Problém se může vyklubat i ze zd&…

Agresivní lidé na pracovišti

19.8.2007 

Jestli si myslíte, že když jste odešli ze školy, zbavili jste agresivních jedinců, kteří vám lezli na nervy, věřte se vpráci se snimi můžete setkat také.Agresivní jedinci jsou velkým problémem mnoha…

icon Tiskové zprávy - relevantně, stručně a slušně

17.8.2007 

Tiskové zprávy nejsou jen pro velké firmy. I malým firmám mohou posloužit jako nenákladný nástroj pro získání pozornosti. Novináři nebo bloggeři často procházejí tiskové zprávy, aby našli zajímavý…

icon Dvě tváře PowerPointu

17.8.2007 

PowerPoint (PP) nedávno tiše oslavil 20. narozeniny. Má své zaryté odpůrce i příznivce. Někteří tvrdí, že je špatná prezentace pouze odrazem nešikovného člověka, jiní věří, že je na vině především…

icon Předcházejte ztrátám času

17.8.2007 

Obvykle se lidé nepřipravují na vyplnění prostojů a čekání například v restauraci, při pozdním zahájení jednání atp. Stresují vás, protože víte, že jsou ztrátou cenného času.- Vyhněte se rušení…

Článek v rámci předplatného icon Výzkum konkurence - jak být o krok napřed

16.8.2007 

Sledování konkurence je důležitou součástí každého začínajícího a rozvíjejícího se obchodu. Chcete-li zůstat v obraze, měli byste konkurenci sledovat průběžně. Článek přináší několik rad.- Rozsah.…

icon Desatero odpovědného vyšetřování

15.8.2007 

Jak by mělo vypadat vyšetřování ve firmě, nejen podle právních a etických zásad, ale aby bylo také efektivní? Článek shrnuje desatero rad, na nichž se shodli čtenáři odborného serveru CSOonline.com,…

Web přináší informace o bezpečnosti práce

15.8.2007 

Podle Oldřicha Kolínského z Výzkumného ústavu bezpečnosti práce (VÚBP) věnují čeští podnikatelé bezpečnosti a ochraně zdraví při práci nedostatečnou pozornost. Změnit by to měl projekt, který vytváří…

icon Konec soukromí?

15.8.2007 

Soukromí není vůbec lehké ochránit, a to zhruba pro polovinu dnešní světové populace. Zajímavý je příklad, kolik dat by bylo třeba k identifikaci člověka mezi současnými 6,7 miliardami lidí na zemi a…

Článek v rámci předplatného icon Uživatelé Internetu se více věnují obsahu

14.8.2007 

Uživatelé Internetu dnes tráví téměř polovinu času prohlížením obsahu webových stránek. Ukázalo to měřítko „Internet…

Článek v rámci předplatného Chování náboráře ovlivňuje rozhodování uchazeče

14.8.2007 

Dvě třetiny uchazečů o zaměstnání uvádějí, že osoba, s níž vedou pohovor, ovlivňuje jejich rozhodnutí o přijetí dané pozice. Ukázal to nedávný výzkum společností Development Dimensions International (…

Článek v rámci předplatného icon Čeští manažeři s reklamou příliš neexperimentují

14.8.2007 

Jaký druh reklamy upřednostňují velké české firmy? Odpověď hledal průzkum agentury Mather, která oslovila přes 300 ředitelů marketingových oddělení českých společností. Ti, jak se ukázalo, stále…

Článek v rámci předplatného Věnujte pozornost tomu, co o sobě uvádíte na Internetu

14.8.2007 

Jen ve Velké Británii jsou na stránkách MySpace a Facebook informace o zhruba 12 milionech osob, většinou mladých profesionálů. Tyto a jiné společenské webové stránky slouží k předávání informací o…

Tipy, jak vysvětlit "padáka"

14.8.2007 

Dostat padáka není v současné době nic neobvyklého. Přesto může tato zkušenost vnést vrásky na čelo těch, které čeká pohovor a chtějí na nového zaměstnavatele udělat dojem.To, že jste byli vyhození,…

icon Neplačte nad ztracenou pověstí

13.8.2007 

Když pověst firmy trpí negativním vlivem, zpomaluje to její marketingové snahy. Článek shrnuje tři kroky, jak vylepšit pošramocenou pověst e-mailového marketéra.- Proveďte kontrolu své pověsti. Může…

Výpis 55665580 z celkem 7608