Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7534 článků.

icon Nepodceňujte průzkum trhu, když chcete přijít s novým produktem

4.6.2007 

Průzkum trhu je jedním z nejdůležitějších kroků při vývoji produktu. Jeho ignorováním můžete minout důležitou zpětnou vazbu, nebo nedefinovat přesně okruh zákazníků.Dobré je začít definicí dvou typů…

Článek v rámci předplatného icon 6 důvodů ztrát zákazníků na internetu

1.6.2007 

Jsou vaše webové stránky efektivní? Dokážou přilákat návštěvníky a podpořit vaše obchody? Existuje řada faktorů, které ovlivňují zobrazování stránek ve vyhledávačích. Patří mezi ně například doménová…

Článek v rámci předplatného Proč se soudí zaměstnanci pracující na dálku?

1.6.2007 

Práce na dálku může být snovým zaměstnáním, pro zaměstnavatele se však může stát noční můrou. V USA pracuje na dálku více než 12 milionů lidí a za poslední rok jich přibylo 40 procent. Spolu s tím,…

Článek v rámci předplatného icon Dvě cesty k pozitivní komunikaci se zákazníky

31.5.2007 

Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného oslovení a udržení zákazníků. Řada firem však stále neumí tato data využívat jako hodnotné aktivum. Článek proto popisuje dvě…

Článek v rámci předplatného Ulehčete propuštěným odchod ze zaměstnání

31.5.2007 

Propouštění je nepříjemnou záležitostí jak pro zaměstnance, který přichází o práci, tak pro manažera, který mu má toto skutečnostsdělit a se zaměstnancem nadále vycházet během výpovědní doby. Situaci…

icon Přimějte podřízené mluvit

30.5.2007 

Každý člen týmu má v hlavě nápady na zlepšení chodu firmy nebo projektu. Problém je v tom, že ne všichni vám je sami od sebe sdělí. Nezbývá tedy nic jiného než na ně přímo uhodit, a to nejlépe na…

Umíte sdělovat nepříjemné zprávy?

28.5.2007 

Sdílení nepříjemných zpráv je každodenní součástí života. Měli bychom se naučit je neskrývat, protože pravda většinou nakonec stejně vyjde najevo a může se nám stát, že přijdeme o důvěru, poškodíme…

Proč vedoucí pracovníci obcházejí vlastní náboráře?

28.5.2007 

Autor článku uvádí, že mu často volají manažeři a chtějí doporučit lidi pro různé pozice. To jej přivádí k zamyšlení, proč neosloví vlastní náboráře a hledají pomoc jinde.NespolehlivostJiní manažeři,…

Článek v rámci předplatného icon Zlatá pravidla prodeje

27.5.2007 

Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.- Dívejte se očima klientů. Mějte neustále na paměti blaho klienta. Snažte se vybudovat co nejpozitivnější vztah, abyste mohli…

Článek v rámci předplatného icon 11 cest k zákazníkům

24.5.2007 

Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít skvělý produkt nebo službu samo o sobě nestačí. Článek přináší jedenáct tipů, jak začít.- Vytvořte plán. Zvažte, kdo bude vaším…

icon Předčasná prezentace může zkazit obchod

23.5.2007 

I zkušeným obchodníkům se někdy stává, že začnou s prezentacemi příliš brzy. Unáhlená prezentace v počátku prodejního procesu však může zhatit celý obchod. Existují dva důvody, proč lidé nenakupují:…

4P marketingu platí i pro nábor

22.5.2007 

Náborářství sdílejí celou řadu atributů s prodejem. Autor se inspiroval rozhovorem s prezidentem jisté společnosti a uvědomil si, že jeho moudrá slova jsou živou verzí 4 P marketingu, který se učil na…

Měly by firmy pomáhat kuřákům přestat kouřit?

22.5.2007 

Kouření stojí britský průmysl odhadem 5 miliard liber ročně na ztrátě produktivity, absentérství a požárech. National Institute for Health and Clinical Excellence (NICE) radí firmám s ohledem na…

icon Udělejte dojem

22.5.2007 

Jan Vinter v článku Rady (ex)bankéře radí všem, kdo pracují nejen v byznysu, jak udělat dojem. Podle jeho slov je udělat dobrý dojem základem dobrého obchodu.První rada zní: Neplýtvat časem druhých,…

Mrtvá kočka a papír s medvídky

21.5.2007 

V průzkumu na serveru CareerBuilder.com se manažeři lidských zdrojů podělili o nejšílenější prohřešky, které zaznamenali v životopisech uchazečů o zaměstnání. Článek shrnuje dvanáct největších…

Výpis 55815595 z celkem 7534