Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7534 článků.

icon Desatero veřejného vystupování

5.5.2007 

Někteří manažeři mají strach z veřejných projevů před lidmi. Článek shrnuje deset tipů, jak se v takových situacích cítit lépe, i když je nemáte rádi.- Měli byste vědět, o čem mluvíte. Vždy je…

icon Používáte tajemné slůvko "protože"?

4.5.2007 

Psychologické triky mohou masivně zvýšit úspěch vaší reklamní kampaně.Robert Cialdini, Ph.D., hovoří ve své knize Influence: The Psychology of Persuasion (Psychologie přemlouvání) o pokusu, který…

icon Jak neztrácet věrné zákazníky

4.5.2007 

Žádný podnikatel by neměl zapomínat, že je tady jen díky tomu, že existují lidé, kteří jsou ochotni a schopni zaplatit za to, co prodává.Autorka cituje příklad kavárny, kterou si velmi oblíbila a…

Článek v rámci předplatného Uživatelé mobilních telefonů by schválili reklamy

3.5.2007 

Studie, kterou provedla marketingováfirma Harris Interactive ukazuje, že více než jeden ze tří amerických uživatelů by za určitých podmínek akceptoval reklamu na svých mobilních telefonech.Harris…

Když vám šéf dýchá na krk

3.5.2007 

Vztah s vaším šéfem se může podobat tomu s partnerem nebo kýmkoliv, kdo hraje ve vašem životě důležitou roli. Vztah s nadřízeným se ale může jevit odlišný. Nesdílíte přece jen tolik osobních…

icon Jak uspět při vyjednávání

2.5.2007 

Úspěšné vyjednávání si žádá důkladnou přípravu. Článek popisuje sedm oblastí, kterým je třeba věnovat největší pozornost.- Uvědomte si, kdy jste ve vyjednávací situaci. Jsou to jakékoli komunikační…

icon Šest tipů, jak vnést humor do marketingu

2.5.2007 

Humor může být efektivním komunikačním nástrojem v rámci tištěných a interaktivních médií. Firemní profesionálové jsou přece jen lidé a téměř každý člověk se rád zasměje. Zde je několik tipů, jak na…

Článek v rámci předplatného Jak se dostat k pohovoru a uspět

2.5.2007 

Největší lovci pracovních míst postupují tak, že obešlou co nejvíce zaměstnavatelů svým CV. Mnohdy ale nejsou úspěšní ani u jednoho znich. Úspěšnost totiž vyžaduje promyšlený přístup. Aby hledání nové…

Proč jsou některé stránky e-komerce tak úspěšné?

30.4.2007 

Vytvořit úspěšnou stránku e-komerce není snadné. Podle studie skupiny Cisco Internet Business Solutions však existují kvality, které ty úspěšné mají společné. Studie posuzovala stránky podle jejich…

Článek v rámci předplatného Vědecky potvrzeno: Prezentace na poradě uspávají

29.4.2007 

Profesor John Sweller z univerzity v Novém jižním Walesu došel k závěru, že powerpointové prezentace bývají často kontraproduktivní. Podle jeho výzkumu totiž příjem informace více kanály současně…

icon 6 cest ke zpětné vazbě od zákazníků

27.4.2007 

Přesné a vyvážené informace o zákaznících dávají firmám velkou konkurenční výhodu. Článek popisuje šest způsobů, jak tyto informace získat.- Zeptejte se. Nejjednodušší cesta, jak získat názor…

icon Nejzávažnější faux pas networkingu

27.4.2007 

Autor předkládá na základě svých letitých zkušeností několik nejhorších prohřešků proti etiketě networkingu.- Faux Pas #1: Nedostatečně rychlá reakce na dotazy partnerů. Je důležité, abyste s každým…

icon Jaké jsou vyhledávané vlastnosti pracovníků?

27.4.2007 

Zaměstnavatelé hledají pracovníky, kteří mají specifické dovednosti, tendence a vlastnosti. Které to jsou?- Opatrnost. Pomáhá snížit pravděpodobnost nákladných chyb.- Ochota spolupracovat. Ochota…

icon Začarovaný kruh vyčerpání a stresu

26.4.2007 

Manažera nejčastěji vyčerpává stres. Za něj může vysoké pracovní tempo, kvůli kterému dochází k problémům na pracovišti. Manažer si…

icon Odpovídá váš plat vaší ceně?

26.4.2007 

Nejvíce ošemetný problém, o kterém se nejvíc znás bojí mluvit se šéfem, je plat. Platové podmínky jsou jedním znejvětších důvodů, proč jsme vpráci nespokojeni. Jak ale zjistit, jestli náš plat…

Výpis 56115625 z celkem 7534