Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7534 článků.

Článek v rámci předplatného icon Zlatá pravidla e-mailového marketingu

21.5.2007 

E-mail patří mezi nejméně nákladné marketingové nástroje. Vstupní náklady jsou tak nízké, že si i malá firma může dovolit zavést e-mailovou kampaň v poměrně krátkém čase. S pomocí dobře nastavených…

icon Virtuální atlas už i v češtině

20.5.2007 

Virtuální atlas světa si můžete prohlédnout už i v češtině. Americký vyhledávač Google, který za ním stojí, plánuje i spolupráci s českými dodavateli a uživateli na rozšiřování lokálního obsahu Google…

icon Copywriterem v osmi krocích

20.5.2007 

Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro svůj web či PR materiálů problém. Zaměstnávají totiž profesionální copywritery. Menší firmy bývají odkázány samy na sebe a…

Naučte se poskytovat zpětnou vazbu

20.5.2007 

Zpětná vazba není jen důležitou součástí pracovních vztahů s nadřízenými a kolegy, ale i osobních vztahů s rodinou a přáteli. Může také pomoci druhým, aby byli efektivnější. Měla by zahrnovat fakta i…

Pfizer: Když vázne komunikace v nadnárodní společnosti

18.5.2007 

Důležitá pobočkanadnárodní farmaceutické společnostiPfizer Nagoya v Japonsku se neúčastnila globálních rozhodovacích procesů, firma vzdala snahy komunikovat. Průzkum v roce 2004 totiž potvrdil velké…

icon Jak získat důvěru klientů

17.5.2007 

Pro spolehlivý odbyt je dobré mít portfolio klientů, kteří vám důvěřují. Většina lidí je ochotna zaplatit o něco více, něco obětovat, nebo i počkat, když nakupují od někoho, komu opravdu věří a koho…

10 kroků pro dobrou reputaci

16.5.2007 

Při budování byznysu nebo kariéry je velice důležité, jak vás vnímá okolí. Článek popisuje deset věcí, které vytvářejí dobou reputaci člověka.- Dávejte důvěru, kde se očekává. Bez podpory, technických…

Jaký je rozdíl mezi databází a společenstvím uchazečů?

16.5.2007 

Téměř každý náborář disponuje databází potenciálních uchazečů, ti úspěšnější na to ale jdou jinak.Sestavili společenství uchazečů, kteří mohou být umístěni do určitých pozic rychle a s velkou…

Článek v rámci předplatného 9 smrtelných hříchů náboru (2. část)

14.5.2007 

Smrtelných hříchů vždy bylo sedm. V oblasti náboru pracovních sil je jich však minimálně devět, alespoň podle newyorské právničky zaměřené na pracovní právo Barbary Meister Cumminsové. Druhá část…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k efektivnějším tiskovým zprávám

11.5.2007 

Jak zefektivnit vaše tiskové zprávy?- Udělejte z toho novinkový příběh. Popište, co skutečně nového nebo jiného nabízíte. Jde o nový trend ve vašem oboru? Jak pomůžete svým zákazníkům k lepšímu…

icon Jak zvládat umění vyjednávat?

11.5.2007 

Když se zamyslíte, zjistíte, že umění vyjednávat je alfou a omegou v celé řadě situací profesního i osobního života. Není sice součástí formálního vzdělávacího procesu, naštěstí se mu lze naučit v…

10 rad jak na tyranského šéfa

9.5.2007 

Pokud jste obětí tyranského šéfa, je velmi důležité, jak se k tomu postavíte. Především shromažďujte důkazy o jeho nevhodném chování, i když to bude časově náročné. Článek popisuje deset tipů, jak…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat vysněné místo v reklamní agentuře

9.5.2007 

Práce v reklamě je velkou výzvou. Pro mnoho lidí však končí ještě před dveřmi vysněné agentury, aniž by se odvážili vstoupit. Jak si dodat odvahy?- Vyzkoušejte stáž. Agentury často nabízejí stáže pro…

Článek v rámci předplatného icon Nelehký marketing řešení ženských dnů

9.5.2007 

Menstruace je špinavé slovo, které je zahalené ve studu již od prvních reklam na tampony v pozdních dvacátých letech.Reklamy ukazující ženy v krátkých bílých sukních nebo šortkách, jak hrají tenis a…

Článek v rámci předplatného icon 5 základních kategorií event marketingu

7.5.2007 

Event marketing patří k mladým komunikačním nástrojům, u kterých dosud neexistuje jednotná typologie jednotlivých aktivit. Článek popisuje minimální systemizaci do pěti základních kategorií. Vychází z…

Výpis 55965610 z celkem 7534