Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7534 článků.

Článek v rámci předplatného icon Nechte se koučovat profesionálem

17.7.2007 

Zatímco schopnosti sportovců rozvíjí trenér, předpoklady manažerů rozvíjí kouč. Již dávno neplatí, že nejlepšího rozvoje jedinec…

icon Manažeři i zaměstnanci by se měli umět chovat

17.7.2007 

Úspěch společnosti je založen hlavně na zaměstnancích, tedy na jejich chování a také na chování manažerů. Jaké by mělo být? Manažeři by měli být ve všech případech svým podřízeným příkladem a zkusit…

Článek v rámci předplatného icon Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

16.7.2007 

Jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro svůj byznys, je ptát se nových zákazníků, jak se o vás dozvěděli. Neočekávejte však, že takto získáte přesné informace. Důvodem může být jednoduchý…

icon Máte málo času na řešení otázek a zpracování informací?

16.7.2007 

Obecně je stále méně času přemýšlet a zpracovávat informace, kterými býváte zaplavováni víc než kdykoliv předtím. Autorka článku cituje rozhovor s jedním manažerem, který tráví celý den na jednáních…

Pět rad pro dobré vztahy se šéfem

13.7.2007 

To, jak blízký vztah dokážete navázat se šéfem, ovlivní vaši pověst v práci a možnosti rozvoje kariéry. Článek přináší pět základních doporučení, jak vytvořit, udržet a řídit produktivní vztah s…

icon Zjistěte, kdo chodí na váš web

13.7.2007 

Každý webmaster jednou narazí na potřebu zjistit, kdo na jeho web vlastně přichází a co na něm hledá. Marketingové strategii pomůže, když budete vědět třeba to, ze které stránky lidé odcházejí, kterou…

Hlavní cíle pracovních pohovorů

12.7.2007 

Přijímací pohovor je důležitým krokem pro každého, kdo hledá zaměstnání. Pokud mezi takové patříte, jistě se ptáte všech, kteří něčím podobným prošli, na jejich zážitky, rady a zkušenosti. Dejte si…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy pro prodejní dopis

12.7.2007 

V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis potenciálnímu zákazníkovi, i když již v dnešní době nemá psané slovo takovou váhu jako před deseti či více lety. Dopisy jsou sice stále…

Není komunikace jako komunikace

12.7.2007 

Základním kamenem úspěchu každé společnosti je schopnost komunikovat a přesvědčovat. Sdělení, která nezaujmou, nejsou srozumitelná nebo vyvolávají dojem záměrné manipulace, nikoho nepřesvědčí. I…

Internete, Internete, kdo je nejlepší uchazeč?

4.7.2007 

Najali byste studentku práv, jejíž poprsí je tématem diskusí napříč Internetem? Pravděpodobně ne. Myslí si to i dvě studentky právnické fakulty při americké univerzitě Yale, které se momentálně soudí…

icon Microsoft upraví Vistu - kvůli Googlu

3.7.2007 

Nový operační systém Windows Vista americké společnosti Microsoft projde úpravou. Dosáhla toho firma Google, podle které systém znevýhodňuje konkurenční vyhledávače souborů na harddisku.Podle Googlu…

icon Šikana na pracovišti může ohrozit i samotnou firmu

3.7.2007 

Při obtěžování na pracovišti ztrácí nejen oběť, ale i firma. Podle odborníků se jedná o mnohem větší problém, než se zdá. Jednak se obtěžování a problémy sním spojené bagatelizují, jednak se o něm…

Článek v rámci předplatného Americké firmy pomáhají zaměstnancům ke zdraví

3.7.2007 

V USA se rychle rozvíjí odvětví wellness poradců a konzultantů. Souvisí to se snahou firem o zvýšení produktivity a kontrolu nad zdravotními náklady zaměstnanců, které se snaží naučit zdravějšímu…

Článek v rámci předplatného Špatné zacházení podrývá morálku

2.7.2007 

Studie psycholožky Barbary Griffinové z australské University of Western Sydney potvrdila, že hrubé a ponižující chování manažerů a kolegů má jasně negativní vliv na angažovanost a produktivitu…

icon Využívejte novátorské metody školení, vzbuďte spáče

2.7.2007 

Přimět pracovníky spolupracovat a rozšířit interakce je jen příklad, jak oživit nové školící metody. Například ve firmě ArchivesOne povzbuzují pracovníky, aby se vzdělávali ve fórech mimo školící…

Výpis 55365550 z celkem 7534