Kulturní adaptabilita
Přizpůsobování se změnám je nutnou součástí dnešního vůdcovství. U globálních manažerů však přizpůsobivost znamená především přijímání nových kultur. Kulturní adaptabilita je klíčovým předpokladem pro…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7529 článků.
Přizpůsobování se změnám je nutnou součástí dnešního vůdcovství. U globálních manažerů však přizpůsobivost znamená především přijímání nových kultur. Kulturní adaptabilita je klíčovým předpokladem pro…
Při určování ceny některých komodit není příliš velká možnost cenové flexibility. Pokud ale chcete stanovit cenu pro služby, určit poplatek za seminář nebo stažení dat, rozsah cen, které můžete žádat,…
Učící se organizace je taková organizace, která systematicky shromažďuje zkušenosti a poznatky získané vlastní činností a využívá je k vlastnímu rozvoji a poučení.Kultura učící se organizace by měla…
Dnešní Američané vystavují na odiv své vášně na svých autech nebo oblečení. Chtějí, aby je ostatní viděli jako mravné, pečující a dobré občany. Tento trend má ale hlubší smysl. Američané stojí o to,…
Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci. Společnosti jako Microsoft, IBM, Google nebo Ford již tento nástroj úspěšně využívají. Každá z nich má dokonce několik blogů…
Online konference umožňují lidem na velké vzdálenosti v reálném čase komunikovat a sdílet informace (vizuální, zvukové, textov&…
Schopnost přizpůsobovat se se dá naučit. Jako u většiny dovedností to chce jenom praxi. Článek přináší konkrétní rady, jak rozvíjet kognitivní, emocionální a dispoziční flexibilitu a zdokonalit vaši…
Zmínka o Evropském globalizačním fondu (EGF) padla poprvé ve zprávě Evropské komise z 20. října 2005 o Evropských hodnotách v globalizovaném světě, jejímž cílem bylo zdůraznit, že liberalizace…
Řekněme, že máte zaměstnance, o kterém si myslíte, že je téměř dokonalý. Je produktivní, spolupracuje a reaguje na podněty od vás i ostatních, je iniciativní a odvádí včas a dobře svoji práci, pokládá…
Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení nízkých nákladů a pozvednutí úrovně služeb. Výzkumy ukazují, že doba, po kterou je zákazník ochoten čekat na telefonu, rok od roku…
V dnešním globalizovaném světě již není nutné, aby se spolu všichni zaměstnanci společnosti scházeli (většinou to ani není možné) - a to i přesto, že potřebují sdílet své myšlenky a nápady více než…
1. Nechte zákazníky dělat marketing za vás. Tlačítko „pošli emailem“ dělá divy. Funguje to tak, že pokud se zákazníkovi líb&…
Jak zabodovat v novém zaměstnání? Zvlášť pro vyšší pozice HR, kde je důležité rychle se zapracovat a co nejdříve prokázat, že plníte, co jste slíbili při pohovoru, můžete využít následující typy:-…
Zájem o kariéru v zahraničí v posledních letech značně stoupnul. Tito zájemci nečekají pasivně, ale vyhledávají specifické cíle a podle nedávného průzkumu uvádějí velké firmy práci v zahraničí jako…
Jedním znejúčinnějších a zároveň nepodceňovanějších učebních nástrojů je hlasový záznam. Je překvapující, jak málo společností tento jednoduchý a levný prostředek používá.Tento druh učení je velmi…