Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7531 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

14.4.2006 

Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících, může porazit konkurenci na marketingovém bitevním poli. Článek přináší šest rad, jak takové informace získat. - Ptejte se.…

Jak udělat co nejlepší dojem v novém zaměstnání

13.4.2006 

Právě jste získali novou práci a teď řešíte otázku, jak vlastně začít, abyste udělali co nejlepší dojem. Zapůsobit na své kolegy a hlavně šéfy je na začátku důležité - musíte je přesvědčit, že vaším…

Článek v rámci předplatného icon Umíte spočítat náklady problémů svých zákazníků?

13.4.2006 

V komplexních obchodních prostředích vyžaduje financování řada věcí. Náklady problémů zákazníka ovlivňují prodejní cyklus více než cokoliv jiného. Pokud dokážete vidět do této problematiky, prodejní…

icon Při prezentacích přesvědčí hlas

13.4.2006 

Kolikrát jste již byli na prezentaci, kde jste museli vynaložit velké úsilí jen na to, abyste slyšeli řečníka? Po přibližně pěti minutách člověk většinou takové úsilí vzdá. I když téma může být…

Článek v rámci předplatného icon Inflace poroste, nezaměstnanost bude klesat

12.4.2006 

Podle informací ČSÚ stagnovala meziroční inflace v březnu 2006 na 2,8 procenta, oproti únoru klesla o 0,1 procenta. Vývoj cen velkou měrou ovlivnil pokles sezónních cen zimních dovolených o 3,2…

Článek v rámci předplatného Proč vaši zaměstnanci ztrácejí motivaci?

12.4.2006 

Odborná literatura je plná rad, jak motivovat zaměstnance. Někdy je však problém v manažerech a nikoli inspiraci. U řady firem nespočívá problém v tom, že by měly motivovat své zaměstnance. Naopak by…

Jeden ze způsobů, jak udržet zaměstnance

12.4.2006 

Dávnopryč je doba, kdy zaměstnanci pracovali pro jednu firmu 35 a více let. Školení je jedním ze způsobů, jak zvýšit šance udržet si nejlepší zaměstnance, pokud je kvalitní. Ve studii z ledna…

Jak zadávat pracovní cíle

12.4.2006 

Většina lidí už zažila nepříjemného vedoucího. Lidé, kteří pracují pod takovými lídry jsou obvykle stresovaní, fluktuace je vysoká a zdá se, že nikoho práce samotná příliš nezajímá. Sice je nakonec…

icon Jak správně vkročit do vyjednávání

11.4.2006 

Pokud chcete vyjednávat jako vítězové, musíte se velmi dobře připravit. Konkrétně je třeba věnovat pozornost sedmi klíčovým oblastem:- Zkontrolujte, zda jste v situaci vhodné pro vyjednávání. Jde o…

Faktory vůdcovské motivace

10.4.2006 

Úkolem vůdců je dosahovat výsledků, k čemuž je potřeba pomoci druhých lidí. Zásadní roli proto hraje schopnost motivovat. Jestliže chcete porozumět motivaci a dokázat ji denně aplikovat v konkrétních…

icon Proč i malé podniky potřebují webové stránky

10.4.2006 

Internet se stává integračním prvkem v obchodování a buduje cestu, jakou bude obchod veden v budoucnu. Velká část spotřebitelů zkoumá…

Článek v rámci předplatného icon EU začne v příštím roce regulovat mezinárodní roaming

10.4.2006 

Regulační rámec, mající snížit ceny volání z mobilních telefonů ze zahraničí v rámci Evropské unie by mohl platit od léta roku 2007. Uvedla to evropská komisařka pro informační společnost a média…

Víte, co vám vyhovuje při učení?

10.4.2006 

Styl toho, jak se učíte, poukazuje na váš přístup k novým informacím. Každý z nás je schopen se učit a zpracovávat nové informace trochu odlišným způsobem. Některé přístupy ale sdílíme. Když budete…

Osobnostní testy využívejte s rozvahou

10.4.2006 

Je známo, že osobnost zaměstnance mívá vliv na jeho pracovní výkon a různé charakterové rysy se hodí pro různá povolání. Stále více firem proto kandidátům před jejich zaměstnáním předkládá nejrůznější…

Článek v rámci předplatného icon Klíčové prvky marketingového plánu

7.4.2006 

Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba vědět, že marketingový plán je živý dokument. Začíná jako strukturovaný plán vycházející z průzkumů, konkurenčního prostředí a…

Výpis 60166030 z celkem 7531