Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.

Článek v rámci předplatného icon 8 tipů pro e-mailový marketing

4.5.2006 

E-mail je jedno z nejsilnějších a zároveň také nejnebezpečnějších komunikačních médií současnosti. Vyžaduje komunikaci, která půjde dále než k reklamnímu sdělení. Je třeba projevovat respekt k…

icon Deset chyb novopečených manažerů

3.5.2006 

Vykonávat funkci manažera může být zpočátku obtížné. Řada manažerů přitom nemá k dispozici ani úvodní školení. Článek uvádí deset nejběžnějších začátečnických chyb, kterých je třeba se vyvarovat.-…

icon Názor 30 000

3.5.2006 

Současný stav manažerských soustav a firemní lexikon nejsou akceptovatelné. Nemůžeme se účastnit seminářů a konferencí a spokojit se s nasloucháním vyzkoušených manažerských technik, které fungovaly…

icon Příprava na zavedení eura

3.5.2006 

Vstupem do Evropské unie se Česká republika zavázala, že po splnění stanovených podmínek přijme jako oficiální měnu euro. Přípravy na tento krok probíhají postupně. Česká národní banka zajišťuje…

Článek v rámci předplatného icon Základní pravidla e-mailové komunikace

2.5.2006 

Značná část obchodní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. Odchozí e-maily by proto měly zachovávat stejná pravidla jako tradiční obchodní korespondence na hlavičkovém papíře. Základní pravidla…

icon Nechte zákazníky spolupracovat

29.4.2006 

Absence zpětné vazby je vážnou bariérou ve vytváření pozitivní zkušenosti zákazníka.Koncem osmdesátých let se dva holandští výzkumníci spojili s elektrárnou za účelem dosažení změny v chování…

icon Mýty věrnostních programů

26.4.2006 

Autor přináší svůj názor na to, jak zákazník vnímá věrnostní programy.Důraz na emoce, ne věci Autor si myslí, že řada firem v oblasti mentality věrnostních programů zbytečně chybuje. Podle jeho názoru…

icon Jak rozvíjet výkonnost

26.4.2006 

Výkonný jednotlivec i tým je snem každé firmy. K dosažení toho cíle je dobré se zamyslet nad následujícím:Víte o čem je výkonnost? Z pohledu firmy znamená výkonnost nejen běh finančně prosperující…

icon Wikipedie - inspirace pro firmy?

26.4.2006 

Wiki znamená havajsky rychle a Wikipedie je název internetové encyklopedie, která dovoluje svým uživatelům rychle a bez překážek vytvářet, editovat či doplňovat články a témata, a tím efektivně sdílet…

Článek v rámci předplatného Jak správně identifikovat dovednosti uchazečů

25.4.2006 

Existuje mnoho metod, jak identifikovat dovednosti uchazečů. Nejspolehlivější měří příklady chování spojené s pozicí, kterou se snažíte zaplnit.Autor článku pracoval posledních šest měsíců s komisí,…

icon Jak zkombinovat role vůdce a kouče

24.4.2006 

Vedoucí pracovníci, kteří mají zároveň funkci kouče svých zaměstnanců, čelí složitějšímu kombinování svých rolí a odpovědností než externí kouči. Konzultantka Sharon Ting z amerického Centra pro…

Článek v rámci předplatného icon Lepší on-line komunikace má smysl

24.4.2006 

Internet umožnil firmám poměrně nenákladnou cestu k byznysu. Není třeba platit za pronájem budov, údržba webu stojí minimální prostředky. Internet je navíc pohodlný a efektivní, a on-line tak…

Článek v rámci předplatného Jak oslovuje vaše firma top talenty?

21.4.2006 

Pokud nenabíráte dostatek kvalitních lidí, máte problém. Pokud musíte využívat drahé externí služby, abyste uspokojili své náborové potřeby, pak se snažíte svůj problém maskovat. Každá firma chce mít…

icon Autoresponder - ušetřete čas strávený nad dotazy zákazníků

19.4.2006 

Představte si, že můžete doručit všechny informace, které by vaši zákazníci (či potencionální zákazníci) mohli potřebovat, a to bez…

Jak načasovat oslovení adeptů

19.4.2006 

Je důležité si uvědomit, že oslovení člověka s pracovní nabídkou vyžaduje precizní načasování. Podle autora může takové načasování znamenat 100% obrat ve výsledku, ať už negativní, nebo pozitivní.…

Výpis 60016015 z celkem 7532