Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7531 článků.

Článek v rámci předplatného icon Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek

6.4.2006 

Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska umožnit svým operátorům pracovat s aktuálními daty v reálném čase. Doporučuje to alespoň softwarová společnost Exony, který…

Změna profese - jakým chybám se vyhnout

6.4.2006 

Změna kariéry není nikdy jednoduchá. Vaši přátelé si myslí, že jste ztratili rozum, nezaměstnaní známí tvrdí, že už nikdy pořádnou práci neseženete a vaše tchýně spustí starou známou písničku ...já…

icon Co obnáší efektivní řízení změn

5.4.2006 

Změny jsou v dnešní době běžnou součástí chodu firem. Pokud je nedokážeme správně řídit, snížíme tím důvěryhodnost firmy i morálku zaměstnanců. Článek proto přináší několik rad, jak řídit změny a…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvářet atmosféru obchodu

5.4.2006 

Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí dokáží vyvolat emocionální odezvy, které utvářejí povědomí o značkách a mají vliv i na to, jaký čas stráví zákazník v…

icon Pozor na to, co vypustíte z klávesnice na internet

5.4.2006 

V dnešní době se množí případy, kdy novináři zneužívají informace a výroky a řada lidí se stává obětí tajných interview. Téměř na 100 % budou jejich výroky překroucené, hlavně proto, že bývají vyňaty…

Článek v rámci předplatného Domácí přesčas není zdravý

4.4.2006 

Zaměstnanci by neměli dovolit mobilním technologiím, aby jim ničily osobní život varuje zpráva, podporovaná vedoucí britskou společností v oblasti mobilních telefonů.The Orange Future Enterprise…

Smíchem k úspěchu

4.4.2006 

Sterilní a studené firemní prostředí vede lidi k tomu, že se snaží najít si své rozptýlení ať už je to bdělé snění, surfování na internetu nebo hraní her. Když jim bude tolerováno, aby se v kanceláři…

icon Příliš mnoho reklamy škodí

4.4.2006 

Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější údaje Světového centra pro výzkum reklamy ukazují, že městského člověka dnes osloví až 3 500 reklam denně, průměrně jedna…

Řízení výkonnosti: Stejný přístup ke všem?

4.4.2006 

Zaměstnavatelé se zaměstnanci v různých oborech a oblastech světa by neměli používat jediný systém řízení výkonnosti v celé organizaci. I když s tímto přístupem některé firmy, jako například Toyota,…

Vyplatí se postgraduální studium?

4.4.2006 

Především nedávní absolventi by se měli zeptat sami sebe, zda se jim další studium vyplatí a jak jim může dlouhodobě pomoci.Důležité je si ujasnit, zda pokračování ve studiu rozšíří a prohloubí vaše…

Článek v rámci předplatného icon E-mail je záležitostí povědomí

3.4.2006 

Povědomí je slovo, které asi nejlépe vystihuje efektivní využití e-mailového marketingu v dnešním prostředí. Účelem rozesílání e-mailů je dát někomu něco na vědomí, směrovat ho určitou cestou,…

icon Může nepořádek na stole ohrozit kariéru?

3.4.2006 

Je pravda, že nepořádek na pracovišti může udělat špatný dojem na vašeho vedoucího? Podle některých by na tom nemělo záležet, pokud odvádíte dobrou práci. Pro někoho ale může být čistý stůl znamením…

icon Využití podpisových souborů v e-mailu

3.4.2006 

Pravděpodobně jste již dostali nespočet e-mailů, obsahujících podpisové soubory. Podpisový soubor bývá připojen k e-mailu a obsahuje dodatečné…

Jak čelit požadavku zhodnocení školení

31.3.2006 

Vyhodnocení je zlatým grálem školení a rozvoje v zaměstnanecké sféře. V posledních letech se na zjištění návratnosti investicklade i v této oblasti zvýšený důraz. Přínos těchto, často nákladných…

Kontakty s náboráři - jeden ze způsobů, jak nahoru

31.3.2006 

Budování kontaktů s náboráři - manažery se může vyplatit, ve většině firem se na jejich názor a práci v oblasti výběru adeptů plně spoléhá.Na otázky CareerJournal odpovídá K. Bishop, odborník z New…

Výpis 60316045 z celkem 7531