Vykročit správnou nohou
Zaměstnavatel by měl nově přijatému zaměstnanci pomoci s co nejrychlejší orientací ve firmě a co nejrychlejším dosahováním produktivních…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.
Vykročit správnou nohouZaměstnavatel by měl nově přijatému zaměstnanci pomoci s co nejrychlejší orientací ve firmě a co nejrychlejším dosahováním produktivních…
Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k úspěšnému on-line marketingu je zákaznická kontrola. Zákazníci sdílejí informace pouze s těmi obchodníky, kterým důvěřují. Čím více…
*Instant messaging* (IM) vzkvétá, téměř všude lidé píší zprávy přátelům a kolegům šíleným tempem. IM je technologie umožňující uživateli poslat elektronickou zprávu jedné nebo více osobám s minimální…
Vstup do nového roku je dobrou příležitostí pro revitalizaci firemních modelů náboru pracovních sil. Současná situace vypadá tak, že noviny, časopisy i specializované weby jsou plné pracovní inzerce,…
Moderní technologie umožňují zaměstnavatelům jednoduše monitorovat zaměstnance při práci. Zaměstnanci se však často obávají, že je management sleduje neoprávněně. Vyplývá to alespoň z aktuálního…
Největší hrozbou bezpečnosti dat ve firmách nejsou vnější útoky, nýbrž vlastní zaměstnanci. Tentokrát to potvrdila studie amerického Ponemon Institute, které se v průběhu uplynulého roku zúčastnilo…
Blogování způsobilo revoluci v nových médiích. Ignorování internetových deníčků je pro uživatele celosvětové sítě stále složitější. Tuto formu komunikace tak rychle objevují také firmy a vlastní…
O budování kontaktů jako obchodní strategii se oficiálně hovoří již více než čtyřicet let. Mnohým však správné zásady tohoto postupu stále unikají, i když vědí, že jde o jeden ze základních pilířů…
Řada zaměstnanců stále neví, jak nakládat se zpětnou vazbou. Volí proto ignorující postoj, čímž poškozuje sama sebe. Řídit se pouze vlastními pocity a názory může být velká chyba. Zároveň ale nestačí…
Novoroční předsevzetí jsou většinou o návycích zbavení se těch špatných jako kouření, nadměrného pití, přejídání se v rychlém občerstvení, a zavedení nových jako cvičit nebo jíst víc zeleniny. Stejně…
Jak předejít právním sporům se zaměstnanciPovědomí o právních aspektech přijímacího procesu je důležité, ale základní znalosti celého pracovního práva jsou nutností. Následující klíčové body mějte na mysli vždy, když jednáte se stávajícím…
Přestože se ho řada řečníků obává, humor může při veřejném vystupování být užitečným nástrojem. Vhodně zvolený humor dokáže odstraňovat bariéry, vytvořit pouto mezi řečníkem a posluchači, upozornit na…
Proč se většina manažerských kurzů týká toho, jak efektivně řídit zaměstnance? Místo toho by se měly týkat toho, jak efektivně řídit svého nadřízeného. Jste si dobře vědomi potřeby efektivního řízení…
Silná reputace dokáže podpořit obchodní rozvoj firmy a ve špatných časech ji ochránit. Firmy však často budování své reputace zanedbávají a teprve v krizových okamžicích zjišťují, že je pozdě.…
Šéfové, kteří řídí podnik od svého stolu, jsou možná dobrými koordinátory, ale špatnými vůdci. Dobří šéfové se přímo stýkají se zaměstnanci, neustále jim poskytují zpětnou vazbu, pozitivní i…