Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

Znovu školákem

5.10.2004 

Když se dospělí lidé rozhodnou vrátit ke studiu, většinu mají smíšené pocity. Na jedné straně jsou nadšení ze začátku nové kapitoly svého života, na straně druhé mají hrůzu z toho, jak budou sedět ve…

icon Deset problémů výnosnosti investic do informačních technologií

4.10.2004 

Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale nutností. Tyto investice se staly součástí nákladů na úspěšné provozování obchodu podobně jako telefony nebo faxy. Komunita prodejců…

Článek v rámci předplatného Každý začátek nemusí být těžký

4.10.2004 

Noví zaměstnanci padají ve velkém počtu do začátečnických pastí. Ačkoli podniky investují ve velkém do přijímacího procesu, velmi málo investují do povzbuzování zaměstnanců. Výběr a přijímání je drahé…

icon Marie není panovačná, nýbrž má řídící talent

1.10.2004 

Zaměřuje se vaše společnost příliš na slabiny zaměstnanců? Nebo dokonce používá přezíravých a snižujících slov, když mluví o jejich silných stránkách? Manažeři často běžně podrobují výkony zaměstnanců…

Internet máme, ale ke vzdělávání ho nepoužíváme

1.10.2004 

Aktuální studie britské Cardiff University se zaměřila na celoživotní vzdělávání prostřednictvím Internetu. S politováním však odhalila, že lidé nevyužívají bezednou elektronickou studnu znalostí k…

O efektivní komunikaci si stále nechejte zdát

30.9.2004 

Efektivní komunikace je v mnoha firmách stále problémem. Výzkum společnosti NFI Research, jehož se pravidelně účastní dva tisíce amerických manažerů, tentokrát odhalil, že komunikace směrem dolů od…

Uvnitř podniku kdo umí, ten učí

30.9.2004 

Společnosti stále více využívají formálních i neformálních mentorských programů ke sdílení zkušeností uvnitř podniku. Tyto programy vybízejí nejlepší zaměstnance, aby učili, radili a pracovali po boku…

icon Jak zacházet s dlužníky

29.9.2004 

Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají elektronický senzor, který si všímá změn lidského hlasu. Vždy se rozsvítí červené světlo, když zaznamená frekvenci, která…

icon Vylepšete služby zákazníkům

27.9.2004 

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat pravidelný kontakt. To platí nejen v e-komerci. Stejně špatné jako rozesílat zákazníkům velké množství e-mailů, je nerozesílat…

Článek v rámci předplatného icon Jak využít Google ke zmapování konkurence

24.9.2004 

Google.com je s miliardou indexovaných webových stránek nejrozsáhlejším vyhledavačem na světě. Kromě jiného to znamená i to, že nabízí možnost, jak nalézt prakticky všechny informace, které si…

icon Dá se ve vašem toku informací plavat?

24.9.2004 

*Interní komunikace* je v současné době stále více zmiňována v souvislosti s výkonností podniku a úspěšným podnikovým řízením. Je to zdánlivě neviditelný a neměřitelný prvek podniku, který má za úkol…

Ukecaný nebo mlčenlivý manažer, obojí vyjde nastejno

23.9.2004 

Špatní manažeři se vyskytují v různých tvarech a velikostech, ale následující dva typy jsou téměř zrcadlovým obrazem jeden druhého. První je tajnůstkářský manažer, který ostatním odepírá informace, a…

icon Jak spolehlivě znechutit on-line zákazníka

23.9.2004 

Co si myslíte o reklamách, které se na vás vyvalí při hledání webových stránek nebo dokonce na vašich oblíbených stránkách? Nejste již tou změtí reklam frustrováni? Nebo přijímáte okna s vyskakující…

icon I "ne" je odpověď

22.9.2004 

Když kdokoli řekne něco negativního o vaší firmě, trochu to zabolí. Negativní komentáře mají moc zničit nápad dřív, než se zrodil. Obvykle se říká, že by člověk měl naslouchat vlastnímu srdci a…

Volnost, rovnost, bratrství

22.9.2004 

Dosavadní zkušenosti s organizačními vztahy ukazují, že uzavírání partnerství a spolupráce s ostatními bude v budoucnosti výhodnější než snaha dominovat jim a kontrolovat je. Spolu s tím, jak…

Výpis 65266540 z celkem 7527