Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

Článek v rámci předplatného Co dělat v krizi

7.9.2004 

Osobní tragédie mají velký dopad na práci zaměstnanců. Společnosti mohou pomoci lidem tyto situace úspěšně zvládat. Mohou zmírnit to, co…

Hlavně v klidu

6.9.2004 

V poslední době stále vzrůstá počet obvinění vznesených ze strany zaměstnanců vůči svému zaměstnavateli. Většina z nich se vztahuje k diskriminaci. Vysoký počet obvinění má negativní dopad na obchodní…

icon Jak si vybrat toho správného právníka

3.9.2004 

V České republice smí poskytovat právní pomoc pouze advokáti, kteří jsou organizováni ve stavovské organizaci *České advokátní komoře*. Svého advokáta naleznete v seznamech komory, které jsou…

Článek v rámci předplatného Je to pravda odvěká, způsoby dělaj člověka...

3.9.2004 

Mezi věci, které ovlivňují váš úspěch v zaměstnání, patří také úroveň vystupování, kterou se prezentujete. Pakliže zklamete ve vašem vystupování, bude vám málo platná dobrá kvalifikace. Mezi důležité…

icon Informace hezky po lžičkách

2.9.2004 

Autor si všiml rušivého trendu, který se v poslední době objevuje v interních výcvikových programech pro zaměstnance. Je zde tendence vecpat do zaměstnanců tolik informací, kolik je možné. Ve…

Článek v rámci předplatného Reference jsou důležité

2.9.2004 

Pro pracovníky lidských zdrojů jsou reference velmi důležitých zdrojem informací o kandidátovi, který se uchází o pracovní post. Většina kandidátů uvádí ve svém životopise pouze jména svých…

Článek v rámci předplatného icon Pět hrubých chyb propagační dopisů

1.9.2004 

Efektivní propagační dopis zasahuje ty samé cíle jako efektivní pracovník prodeje. A stejně jako se chce obchodník vyhnout určitým chybám při prodejním procesu, chce se jim vyhnout i pisatel…

icon Dodejte si odvahu

1.9.2004 

Nastal čas pro odvážné vůdcovství (courageous leadership) a uvědomělé činy. Mezi některé výhody tohoto proaktivního přístupu patří mimo…

Článek v rámci předplatného icon Jak si udělat jméno

1.9.2004 

Ukazuje se, že dobré jméno společnosti pomáhá prodávat výrobky, zaměstnávat ty nejlepší lidi a přitahovat silné obchodní partnery. Veřejnost navíc přijímá informace právě od těch firem, které mají…

icon Budou nakupovat v dobrém i zlém...

31.8.2004 

Když se ekonomika dostane do nesnází, většina podniků je nucena přehodnotit svou marketingovou strategii. Každý si klade otázky jako Jak přiměji lidi, aby v této nejisté době nakupovali? A aby si…

O konkurenční doložce

31.8.2004 

Novela Zákoníku práce přinesla změnu týkající se sjednávání konkurenční doložky mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem. Dosud platilo, že zaměstnanec nesmí po dobu jednoho roku po ukončení svého…

icon O co jim jde?

31.8.2004 

Největším předpokladem úspěchu podniku je schopnost přitáhnout, udržet a motivovat své zaměstnance. A klíčem ke zvýšení této schopnosti je podniková kultura. Když přijde na vytváření charakteru,…

Pozornost na zaměstnance

30.8.2004 

Manažeři nezavádějí do společností na zaměstnance zaměřený management z těchto důvodů:1. Samolibost a nezájem. Pro mnoho manažerů je výhodnější nechat věci takové, jaké jsou, nežli by se snažili o…

icon Tak ven s tím, kolik?

30.8.2004 

V souvislosti s novým zákonem o podnikání na kapitálovém trhu budou muset šéfové všech firem, jejichž cenné papíry se obchodují v Česku, zveřejnit své platy. Podle MfD mají vyjít platy šéfů asi 170…

icon Příprava na PR kampaň

27.8.2004 

Existuje nepřeberné množství rad, jak efektivně komunikovat s novináři, psát oslnivé tiskové zprávy a stíhat uzávěrky. Při tom všem se však zapomíná na starou dobrou přípravu. PR není raketová věda.…

Výpis 65566570 z celkem 7527