Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19343 článků.

Inboarding aneb Jak si udržet zaměstnance

9.9.2015 

Spolu s tím, jak ekonomika opět nabírá na obrátkách a vznikají nové pracovní příležitosti, začíná sílit i debata o tom, jak si udržet stávající zaměstnance. Odpovědí může být inboarding metoda, jak…

Leadership 21. století: 3 způsoby, jak docílit skutečné změny

8.9.2015 

V minulém článku Leadership 21. století: Styly, techniky, kompetence nebo něco jiného? jsme zdůraznili základ současného přístupu k rozvoji leadershipu. Tím je podpora sebereflexe - schopnosti…

icon Pavel Svoreň předsedou představenstva Teplárny Šternberk a partnerem v DRFG Energy

8.9.2015 

Pavel Svoreň se stal novou klíčovou osobou pro energetiku v investiční skupině DRFG. Na pozici předsedy představenstva společnosti Teplárna Šternberk, SE střídá Leoše Vídenského, který opouští i…

icon Manažerské desatero

8.9.2015 

Manažerské pozice hýbou českým byznysem. Znáte ale základní pravidla a pokyny, jak lidi kvalitně a efektivně vést? Čtěte, osvojte si a aplikujte manažerské desatero. Každý vrcholový manažer může mít…

icon Třetina Čechů neví, že u pracovního pohovoru nemusí odpovídat na vše

8.9.2015 

Pokud jde uchazeč o zaměstnání na pracovní pohovor, nemusí během něj odpovídat na všechny dotazy. Personalisté totiž, ať už nevědomky či záměrně, požadují informace, na které podle platných zákonů…

icon Umíte se správně chovat při konferenčním hovoru?

8.9.2015 

Konferenční hovory jsou dnes zcela běžnou součástí práce manažerů. Zdaleka to však neznamená, že každý manažer zná etická pravidla konferenčních hovorů, která by měl dodržovat. Ve firmách se o těchto…

Máme i hosty, kteří se k nám vrátili více než stokrát

7.9.2015  Rozhovor s Petrem Maškem, obchodním a marketingovým ředitelem Aquapalace Hotel Prague

V roce 2015 se Aquapalace Hotel Prague již popáté zařadil mezi 99 nejoblíbenějších hotelů na světě podle HolidayCheck Awards. Čím se o toto ocenění zasloužil? Odpověď je jednoduchá - svým servisem a…

icon Začněte prezentaci mohutným BUM

7.9.2015 

Při své další prezentaci začněte otázkou zaměřenou na každého jednotlivce v publiku. Nebo odvyprávějte stručný příběh. Své úvodní věty si sepište, abyste vždycky věděli, čím začít. Procvičujte si…

icon Osobní zájem nebo stereotypy? Co hraje roli, když hodnotíme ostatní 2/2

7.9.2015 

V předchozím článku jsme vás informovali o tom, že lidé se obvykle rozhodují tak, jak jim velí tradiční stereotypy. Takovým stereotypem nejsou jen předsudky ohledně rasy, ale také to, že mladší lidé…

Článek v rámci předplatného Průměrné mzdy v Česku - 2. čtvrtletí 2015

7.9.2015 

Český statistický úřad zveřejnil údaje o vývoji průměrné mzdy v národním hospodářství a v jednotlivých odvětvích za 2. čtvrtletí roku 2015. Průměrná mzda vzrostla v tomto období proti stejnému období…

Článek v rámci předplatného icon Jak zavést neformální hovor s klientem

7.9.2015 

Nebuďte k potenciálnímu klientovi příliš formální na začátku schůzky je vhodné se zákazníkem neformálně pohovořit o neobchodních věcech.Podobná doporučení můžeme často číst jak v návodech pro…

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k efektivnímu time managementu pro obchodníky

4.9.2015 

Využíváte efektivně čas, který máte na práci? Blog společnosti Sales Force uvádí, že průměrný prodejce stráví až 65 % času neprodejní činností tedy sekundárními aktivitami, které přímo nevedou ke…

icon Negativní zpětná vazba v kostce

4.9.2015 

Existují nejrůznější rady, jak správně kritizovat. Řada z nich si však protiřečí. Server Harvard Business Review proto přinesl přehled rad, které jsou podloženy výzkumy i zkušenostmi manažerů z praxe.…

Případová studie: Rozvoj zaměstnavatelské značky společnosti SAP

4.9.2015 

Německá společnost SAP patří k předním světovým dodavatelům podnikového softwaru. I když se pohybuje téměř výhradně na B2B trhu, soupeří o talenty s dalšími technologickými giganty, jako je Apple,…

icon Je váš perfekcionismus nebezpečný?

4.9.2015 

Všichni bychom se měli snažit být co nejlepší v tom, co děláme. Existují však určité hranice, které bychom v této snaze neměli překročit. Perfekcionisté totiž nejsou v životě úspěšní. Jejich touha po…

Výpis 71117125 z celkem 19343