Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19593 článků.

Řešení nedostatku kvalifikované pracovní síly na trhu práce - jsou nějaké cesty?

24.11.2015 

Jedna cesta řešení určitě existuje. Většina firem a společností disponuje celkem solidním „manšaftem“ – to mohu potvrdit na základě letitých zkušeností z personálně procesních a organizačních auditů.…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro efektivní online prodejní kampaň

24.11.2015 

Čím dál tím více firem se uchyluje k prodeji přes internet. Některé částečně, jiné plně. A není se čemu divit. Internet nabízí celou řadu výhod a zjednodušení jak ze strany zákazníka, tak ze strany…

Článek v rámci předplatného icon Sázka na kvalitu - cesta trvalého úspěchu českých firem?

23.11.2015 

Letošní mimořádný růst české ekonomiky byl požehnáním a důležitou infuzí optimismu pro mnoho místních firem. Můžeme ale usnout na vavřínech? Můžeme doopravdy očekávat, že budeme vždy úspěšně…

icon Měli by se manažeři dále vzdělávat - ano či ne?

23.11.2015 

Pokud působíte na manažerské pozici a máte za sebou několik let praxe a navíc jste držiteli vysokoškolského titulu, možná si kladete otázku, zda je potřeba, abyste se ještě vzdělávali. V případě, že…

Článek v rámci předplatného Program Find The Best - pomocník pro náborový proces nejen ve veřejné správě

23.11.2015  Rozhovor s Ing. Jiřím Imlaufem, předsedou představenstva INSTITUTU INPRO, a.s.

Co si představit pod názvem projektu Find The Best (FTB), který v Čechách realizujete? Projekt Find The Best Nábor ve veřejné správě založený na kompetencích, jak zní celý název projektu, je novým…

Článek v rámci předplatného icon 3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

23.11.2015 

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s potenciálním zákazníkem je nutné pojmout interaktivně a vhodnými otázkami klienta rozmluvit". Mnozí experti na prodej doporučují…

icon Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

23.11.2015 

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či kamkoli jinam, kde se máte setkat s novými lidmi, neměli byste zapomínat na základní pravidlo první dojem je jeden jeden.…

icon Marshall Goldsmith: Lídr si musí věřit

23.11.2015 

Silný lídr si musí věřit a vyzařovat sebedůvěru. Jak toho ale dosáhnout? To je častá otázka nejen začínajících lídrů. Následující praktické rady, jak získat a ukázat více sebedůvěry, aniž by se to…

Článek v rámci předplatného Video: Jak si spočítat čistou mzdu

20.11.2015 

Ve spolupráci s portálem HR News jsme pro Vás připravili videonávody věnující se problematice zpracování mzdové agendy. Cílem těchto krátkých videí je představit vždy určitou oblast mzdové agendy a…

icon Jen třetina menších firem přežije své zakladatele

20.11.2015 

aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České republice je 40 % firem rodinných. Každá třetí ovšem nepřežije více než jednu generaci. Tím spíš jedná-li se o menší a střední firmy.…

Článek v rámci předplatného icon Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů

20.11.2015 

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou a přizpůsobit se vývoji v očekávání klientů. I když se může zdát, že moderní doba přinesla zcela…

icon Pozor na chyby v manažerských začátcích

20.11.2015 

Začínající manažeři, a bohužel někdy i ti již zkušení, často nastupují na nové pozice s představou, že vše je třeba změnit. Jsou přesvědčeni, že byli přijati, aby ukončili dosavadní neefektivní…

Článek v rámci předplatného "Vyrovnanost & Troufalost" - koncept a praxe

19.11.2015 

Lze nalézt fungující způsob třeba pro naplnění cílů zlepšení měkkých dovedností v našich rozvojových akčních plánech? Určitě ano! Koncept Vyrovnanost & Troufalost může být vodítkem při…

Článek v rámci předplatného icon Zhoršily se vám prodeje? 5 tipů, co s tím dělat

19.11.2015 

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a vy nevíte proč? Ostatní prodejci prodávají víceméně konstantně, ale vám se momentálně nedaří? Výkyvy jsou v prodeji poměrně běžnou záležitostí, při výkyvu…

icon Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

19.11.2015 

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním možnostem nové generace. Tak například technologicko-finanční start-up s názvem Kabbage dokáže…

Výpis 71417155 z celkem 19593