Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19468 článků.

Brno, nebo Praha? Kde jsou lepší firemní akce?

5.10.2015 

Pokud jezdíte mezi Prahou a Brnem po D1, nemůžete uniknout sloganům, které si dělají legraci ze vztahů mezi Pražáky a Brňáky. Má-li však vaše společnost zaměstnance po celé republice, pak tyto…

Samotné odborné znalosti už firmám nestačí. Měkké dovednosti jsou jim oporou

5.10.2015  Rozhovor s Radkem Havelkou, ředitelem společnosti ICT Pro

Radek Havelka se v oblasti informačně komunikačních technologií pohybuje již více než 17 let. Do ICT Pro nastoupil v roce 2012 na pozici manažera pro trénink se zodpovědností za management školicího…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost

5.10.2015 

Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte shromáždit co nejvíce informací a snažit se odhalit, co je skutečnou příčinou problému. Proto oslovte zákazníka co nejdříve. Buďte…

Tipy pro nábor: Urychlit, ale neuspěchat

5.10.2015 

Time-to-hire je jedním z nejčastějších měřítek v HR. Označuje průměrnou délku doby potřebné pro obsazení volné pracovní pozice. K tomu se pak váže i další důležité měřítko cost-per-hire neboli…

icon Nejistota a rizika: Co se můžeme naučit od armády (2/2)

5.10.2015 

Vpředchozím článku jsme zjistili, jak se řídí rizikavarmádním prostředí. V době míru používá armáda pevnou strukturu a přesně definované postupy. Ty umožňují dobře a efektivně prosazovat opatření,…

Učíme veřejné instituce, že úřad není služka, ale služba občanům

5.10.2015  Rozhovor s Janem Brodským, ředitelem Agentury QSC

Jan Brodský založil Agenturu QSC v červenci roku 2014 poté, co ukončil své původní zaměstnání v rámci Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů v Praze, kde působil jako marketingový manažer.…

icon Manažer musí zvládnout i nepříjemné situace

2.10.2015 

Jeden z vašich podřízených má tak špatné hygienické návyky, že s ním ostatní odmítají sdílet pracoviště a kdyby jej viděli klienti, nechtěli by s ním mluvit ani po telefonu. Jiný právě prožívá…

icon Marshall Goldsmith: Leadership je kontaktní sport

2.10.2015 

Čím více se od nás v práci očekává, tím více potřebujeme zdokonalovat své vůdcovské dovednosti. Zároveň však máme méně času, abychom na sobě pracovali. Jak tuto paradoxní situaci zvládnout a být…

Článek v rámci předplatného icon Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců

1.10.2015 

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním kamenem zákaznického servisu a zároveň klíčem ke spokojenosti klientů. Pouze angažovanost…

Zapojte se do největší globální studie o koučování

1.10.2015 

Mezinárodní federace koučů (ICF) vyzývá kouče z celého světa k účasti na studii s názvem Global Coaching Survey 2015, kterou pro ni připravuje společnost PricewaterhouseCoopers (PwC). Není přitom…

icon Nové dovednosti: Umíte se učit a dosáhnout svých cílů?

1.10.2015 

Pravidlo 10 000 hodin říká, že abyste v něčem byli opravdu dobří, musíte tomu věnovat 10 000 hodin tréninku. Je však velký rozdíl mezi tím, když něco děláte automaticky, a když to děláte záměrně, s …

Psychologické testování pomocí Balance Managementu - práce s jednotlivcem (3. díl)

30.9.2015 

V prvním a druhém díle jsme se podívali na to, jak se liší Balance Management od ostatních metodik psychologického testování, že lze zjistit zajímavé informace jak o jednotlivci, tak i o týmu.…

icon Jak stihnout více práce za méně času

30.9.2015 

Když nemáte čas, řekněte to. Nebuďte hrubí, prostě jen oznamte, že se musíte potkat s někým jiným někde jinde. To vás dostane z hovoru, který se už stává příliš dlouhým. Také se zkuste zamyslet nad…

icon Účinná technika seberozvoje: Reálné příklady zážitkového učení

30.9.2015 

Podle poradenské společnosti McKinsey & Company se ve 2 transformačních programech ze 3 nepodaří dosáhnout stanovených cílů. Navíc pouze jedna z 10 firem dokáže udržet optimalizovanou strukturu…

Článek v rámci předplatného icon 4 zásady vytvoření úspěšného věrnostního programu

30.9.2015 

Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou dobou spustil v USA masivní kampaň na podporu svého nového věrnostního programu. V tomto ohledu je Starbucks se svou věrnou…

Výpis 71567170 z celkem 19468