Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

icon Slibné novinky v CRM technologiích

16.10.2002 

S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové technologie a získávají si mnoho pozornosti. Optimalizace databází, mobilní a bezdrátové technologie posouvají funkčnost CRM…

icon Případová studie: Centrální mozek společnosti

16.10.2002 

V reklamním návrhářství je cesta k vítězství jednoduchá stačí mít prostě ty nejlepší nápady a umět je organizovat a řídit. To však není vše významnou roli hraje také přísun informací od zákazníků a…

icon Swisshouse: skutečně živý komunikační prostor

15.10.2002 

E-learning se neustále rozvíjí a díky tomu vzrůstá i zájem uživatelů o rozšířené funkce a propojitelnost s Internetem. Je zřejmé, že se vzdělávací a výukové procesy v brzké době změní. Virtuální…

Umíte se ptát?

15.10.2002 

Umění pokládat otázky je jednou z klíčových podmínek pro efektivní komunikaci. Jejich kvalita přímo ovlivňuje hodnotu informací, které získáme jako odpověď a naše následné jednání. Důvodů, proč se…

icon KM: jak to dělali v Bouygues Telecom

14.10.2002 

Francouzská společnost Bouygues Telecom si vybudovala na trhu pevnou pozici coby jedna z nejdynamičtějších a nejinovativnějších firem na trhu s mobilními telefony. V současné době má více než 6…

icon Skladování personálních dat - případová studie

14.10.2002 

Článek přibližuje postup použitý při řešení správy osobních dat ve společnost KeyCorp, která je jednou z největších firem zabývajících se finančními operacemi (řízením investic, komerčním…

Článek v rámci předplatného icon PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

14.10.2002 

Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání správných investorů v pravý čas, a to pomocí přesvědčivých a věrohodných sdělení, která podporují značku firmy a dodávají jí příchuť…

Teleworking: Jak má vypadat správná komunikace?

14.10.2002 

Mezi teleworkery a jejich nadřízenými často vázne správná komunikace. Manažeři se totiž často domnívají, že odpovědnost za komunikaci nese vždy jen teleworker. Není a nemělo by tomu tak být manažeři…

Strategie pro vytvoření úspěšné virtuální třídy.

14.10.2002 

Smíšená výuka je způsobem školení, který kombinuje tradiční tréninkové programy s neformálními metodami rozvoje znalostí. Její popularita se zvyšuje jednak díky tomu, že obvyklý způsob výuky bývá…

Multimediální aplikace a vzdělávání - podle čeho vybírat

14.10.2002 

Průzkumy uvádějí, že studenti, kteří při výuce využívají multimédia, dosahují lepších výsledků, mají vyšší výkonnost, lépe si pamatují a potřebují méně času pro získání vědomostí. Jako důvody, proč…

Článek v rámci předplatného Čeští zaměstnanci v zahraničních firmách - krok za krokem vpřed

11.10.2002 

Po roce 1989 do českých podniků začaly proudit zahraniční investice a s nimi přišli i zahraniční manažeři a vlastníci. Zaměstnanci byli najednou konfrontováni se západním stylem řízení podniku.…

Článek v rámci předplatného icon CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

11.10.2002 

Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u firmy. Postupem času se však tyto záměry dostávají z centra pozornosti a ustupují jiným požadavkům, mezi něž může patřit…

icon Věrnost firmě z pohledu zákazníka

11.10.2002 

Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak docela shodovat. Článek shrnuje názory kanadských zákazníků zjištěné v průzkumu prováděném v sektoru bankovnictví, telekomunikací…

Budování vzdělávacího portálu ve firmě Cisco

11.10.2002 

Firma Cisco potřebovala velmi rychle zajistit růst kvalifikace pracovníků nově vzniklého oddělení v sektoru služeb a podpory počet se pohyboval od 20 do 120 zaměstnanců. Aby toho bylo možno…

icon 12 dimenzí strategické podnikové komunikace

11.10.2002 

Přirovnáme-li podnik k lidskému tělu, je úspěšná interní komunikace krví. Rady, jak tuto komunikaci udržovat na úrovni, která jí přísluší, předkládá v tomto článku pan Thomas J. Lee ředitel významné…

Výpis 71417155 z celkem 7606