Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

Krádeže informací a jak si s nimi poradit

2.9.2002 

Poměrně často se stává, že zaměstnanec si při svém odchodu z firmy vezme na památku také různé důležité dokumenty. Takový únik informací však může být pro firmu v dnešní tvrdé konkurenci nebezpečný.…

Článek v rámci předplatného icon Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

30.8.2002 

Během několika posledních let se úložná kapacita disků a trvalých pamětí stala pro obchodní svět velmi důležitou záležitostí ad databáze se nafoukly do nevídaných rozměrů díky popularitě Internetu a…

icon Komunikační středisko pro krizové situace

30.8.2002 

Zatímco dříve nebyla komunikace s médii v určitých průmyslových odvětvích tak organizovaná, dnes je patrný určitý posun, zejména co se týče krizové komunikace v případech přírodních katastrof. Různé…

icon Kreativní pracoviště - doplněk vzdělávání dospělých

30.8.2002 

Jak může dobrá interní komunikace zlepšit výkonnost firmy? Odborníci na vzdělávání a poradci se shodují na tom, že kvalita komunikace skutečně pomáhá firmě při dosahování vytyčených cílů. Manažeři by…

icon Jak zvládnout úlohu posla špatných zpráv

30.8.2002 

Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou například že náklady na projekt dalece přesahují plánovaný rozpočet nebo že došlo k úniku klíčových informací. Špatné zprávy…

Článek v rámci předplatného icon Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti

29.8.2002 

Díky tomu, že se CRM technologie stávají sofistikovanějšími a vyžadují nové dovednosti a znalosti, si role pracovníků v zákaznických centrech získává nový respekt. Středisko zákaznické podpory tak…

icon Jak se stát vynikajícím posluchačem

29.8.2002 

Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě neschopnost naslouchat. Na druhou stranu je toto umění spojováno s vyšším stupněm vedení, s jeho efektivitou, důvěryhodností,…

icon Když méně znamená více

28.8.2002 

Když člověk potřebuje poradit v běžných každodenních záležitostech, je pro něj lepší použít menší specializované webové katalogy než se spoléhat na velké vyhledávače. Určitě jsme se všichni dostali do…

icon Obchodní e-maily: prokletí nebo geniální vynález?

28.8.2002 

Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však třeba vědět, co vám v tomto případě komunikaci ulehčuje a které postupy naopak stěžují. Ne všichni například využívají kolonku…

icon Firemní extranet - centrum komunikace

27.8.2002 

Idea firemních webových stránek (extranetu) je v oblasti malých podniků relativně nová. Ale existuje několik důvodů, proč se s ní blíže seznámit. Například pokud potřebujete okamžitě a trvale…

Ale nepovídejte, paní!

27.8.2002 

Drby a pomluvy na pracovišti jsou jako anakondy omotají se kolem člověka a zadusí ho. Pracoviště bez pomluv však zřejmě neexistuje, protože kancelářská šuškanda je také velice účinný způsob ventilace…

icon E-komerce: Zákazník se musí vracet

26.8.2002 

Společnostem, které nabízejí ve svých webových obchodech služby šité na míru konkrétnímu zákazníkovi, multikanálové obchodování a programy pobídek, se daří z náhodně nakoupivších vytvořit stále se…

icon Připravte se na správu znalostí

26.8.2002 

Dnes mnoho společností integruje do své organizace správu znalostí. Magazín Jobuniverse se proto zeptal odborníka na strategie v oblasti IT, pana Marka Youmana, jaké kroky by měl vedoucí oddělení…

icon Deleguji, deleguješ, delegujeme

26.8.2002 

Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a zodpovědnost. Mnozí vidí v delegaci především riziko mají strach z konkurence, spolupracovníci se mohou dopustit chyb, kdo má…

icon Jak zlepšit efektivitu pracovních porad

23.8.2002 

Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a neefektivní. Bohužel, často mají pravdu. Prvotním účelem porad je sdílení informací a brainstorming, což má přispět k řešení…

Výpis 71417155 z celkem 7525