Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

icon Jak vybudovat firemní webové stránky

19.9.2002 

Mnoho firem stále ještě vynakládá na provoz svých webových stránek více peněz, než by bylo nutné. Nemusí tomu tak být pokud jsou tyto aktivity dobře naplánovány. Prvním krokem je rozhodnout se,…

Vztah s nadřízeným je často opomíjen

19.9.2002 

Jeden z největších problémů, kterým musí lidé ve své kariéře čelit je špatný vztah se svým nadřízeným. Ten jim brání v dalším postupu, nutí je podávat výpověď a kazí jim profesionální reputaci. A…

Článek v rámci předplatného icon Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

18.9.2002 

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který společnosti umožní větší soustředění na zákazníka na jeho potřeby a preference. Paradoxem však je, že tyto aktivity jsou často…

icon Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

17.9.2002 

Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat, jaké bude vaše publikum. Následující tipy vám tento úkol mohou usnadnit: Je třeba zvážit velikost skupiny posluchačů tento…

icon Patří CRM do starého železa?

17.9.2002 

Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních procesech a webových službách. Tyto dvě složky získávají rostoucí podíl nejen v CRM, ale i v mnoha jiných softwarových…

icon Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

16.9.2002 

Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než za realitu. Když už skeptici tvrdili, že znalostní projekty jsou jedno velké fiasko, protože lidé nemají čas a možnost…

Článek v rámci předplatného Propouštění přináší rizika i v oblasti správy znalostí

16.9.2002 

Propouštění zaměstnanců podle autora článku (pracuje v oblasti správy znalostí) jde často o představu managementu, že tímto způsobem lze snadno snížit výdaje. SZ dává lidský potenciál na první místo,…

Mezilidské vztahy na pracovišti jako zdroj produktivity

16.9.2002 

Problémy se zákazníky, nesplněné termíny a výroba nekvalitních produktů jsou běžnými příznaky problému, s nímž se mnohé podniky dnes potýkají apatie zaměstnanců. Mnoho firem je nedosahuje…

icon Přidělování úkolů - dobré mravy se vyplatí

13.9.2002 

Uložit úkol či rozdělit práci nebývá tak choulostivou otázkou jako sdělování nepříjemných zpráv, ale přesto by i tento typ komunikace měl být prováděn s taktem, dovedností a grácií. Kvalifikovaný…

Článek v rámci předplatného Způsob hodnocení chování v pracovním vysvědčení

13.9.2002 

Jako spolupracovník můžete požádat, aby ve vysvědčení vedle výkonu bylo ohodnoceno i vaše chování. Jedná se o vztah k nadřízeným, kolegům a zákazníkům. Důležitý je též sociální postoj při týmové práci…

icon Využití konzultantů při zavádění správy znalostí

13.9.2002 

Začínat se správou znalostí není jednoduchá záležitost. Společnost musí určit, kdo má potřebné vědomosti a informace, jak tato data zachytit a zpřístupnit těm, kteří je potřebují. Často ve firmě není…

Článek v rámci předplatného icon Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné?

12.9.2002 

Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové otázky, které je vhodné si položit, než je dotyčný dokument zveřejněn v médiích. Odpovědi na tyto otázky mohou pomoci zhodnotit,…

Článek v rámci předplatného Jak vybrat nejlepší pracovníky

12.9.2002 

Současná ekonomická situace donutila společnosti změnit přístup k vyhledávání nových zaměstnanců pozornost se přesouvá od kvantity ke kvalitě. Náboráři hledají pracovníky, jejichž zázemí a dovednosti…

Článek v rámci předplatného icon Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

11.9.2002 

Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej koupí také zítra? Vybudování kvalitních vztahů se zákazníkem je velmi důležité. Pomoci v této oblasti mohou zákaznické noviny…

icon Efektivní praxe správy znalostí

11.9.2002 

Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy znalostí. Obecně je ke kvalitní SZ nutno umožnit zaměstnancům adekvátní přístup k nástrojům SZ, vytvořit uživatelsky cenný…

Výpis 71117125 z celkem 7525