Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

icon Sedm pilířů aneb Jak čelit chaosu

27.9.2002 

Pokud se podíváme na stav současné ekonomiky propouštění, ztrátu produktivity, reorganizace, stress, zahlcení informacemi - můžeme snadno dojít k názoru, že nejde o nic jiného, než o zmatek a chaos.…

icon Výměna znalostí

26.9.2002 

Základní organizační jednotkou správy znalostí je tzv. komunita praxe. Je to skupina lidí, kteří mají stejné odborné zkušenosti a společně hledají řešení pro konkrétní problém. Podpora těchto skupin…

Je internet vhodným nástrojem pro výběr zaměstnanců?

26.9.2002 

Když před několika lety začal být k hledání uchazečů o pracovní místa využíván internet, byla situace jednoduchá kandidáti na jedné a firmy na druhé straně jakýsi virtuální inzertní bulletin či…

Článek v rámci předplatného Pečlivá specifikace požadavků na pracovní místo je důležitá

26.9.2002 

Tuto situaci znají všichni personalisté je vypsáno výběrové řízení na pracovní místo a před nimi leží hromada žádostí a životopisů. Měl by proto existovat dokument specifikující požadavky, které…

icon Jak komunikovat s lidmi, kteří vás opravdu "štvou".

25.9.2002 

Článek vymezuje dvě základní situace, které v obchodním světě zvedají manažerům krevní tlak první z nich je dodavatel, který nevykonal dobře svoji práci a nechce z tohoto stavu vyvodit rozumné řešení…

icon Využívání vizuálních pomůcek při prezentacích a projevech

24.9.2002 

Víte, že lidé vnímají více než osmdesát procent okolního světa prostřednictvím zraku? To znamená, že pokud prezentujeme své myšlenky lidem, zapamatují si mnohem snáze to, co vidí, než zvukové vjemy.…

Na vině jsou vždy ti druzí - 10 nejhorších chyb vedoucích pracovníků

24.9.2002 

Článek je shrnutím jedné z anket prováděných mezi zaměstnanci. Shrnuje 10 nejhorších chyb, které pracovníky demotivují a mohou vést i k podání výpovědi. Nikdo neočekává dokonalého nadřízeného a drobné…

icon Jak zvýšit návštěvnost firemních webových stránek

23.9.2002 

Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…

icon Předpis na správu znalostí - Co se lze naučit od farmaceutické společnosti Hoffmann-LaRoche

23.9.2002 

Společnost Hoffmann-LaRoche vyrábí nejlepší ze stávajících přípravků bránících množení viru HIV. Pro farmaceutickou společnost Hoffmann-LaRoche nejsou znalosti jen podnikatelským nástrojem, ale…

icon Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

20.9.2002 

Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou situace, kdy jedinou příležitostí jak prokázat jedinečnost a hodnotu poskytovaných služeb a produktů je efektivní podniková…

icon Nezáleží na velikosti, ale na etice

20.9.2002 

Velké firmy se musí zbavit etického nepořádku. Sice dominují trhu počínaje médii přes medicínu a bankovnictví až k internetovým společnostem, ale talentovaní lidé pro ně nechtějí pracovat, zákazníci…

Je třeba změnit váš přístup k náboru pracovních sil?

20.9.2002 

Anglická zkratka RAH znamená Recruiting Attitude Habit, neboli přístup k náboru pracovních sil. Ten je velmi důležitý proto, aby náboráři angažovali do svých firem skutečně ty pravé odborníky. V praxi…

icon Základní prvky tiskového prohlášení

19.9.2002 

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových informací (tzv. pitch letter) tato část dokumentu by měla být tištěna černě, normalizovaným písmem, v…

icon Morálka je klíčem k úspěchu podniku

19.9.2002 

Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární specialitu, pak morálka by měla být její solí všudypřítomná a vylepšující chuť ostatních ingrediencí. Bývá definována jako…

icon Řekněte přesně to, co jste chtěli

19.9.2002 

Článek přináší několik rad k přípravě úspěšné prezentace či projevu. Podle jeho autora by měly pomoci k tomu, abyste dokázali udržet soustředění na požadovaná témata a aby se vaše publikum cítilo…

Výpis 70967110 z celkem 7525