Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7524 článků.

icon Intranetová kuchařka

22.8.2002 

Představme si proces vytváření podnikového intranetu jako vaření. Kdo chce vařit, musí dobře vědět z čeho a jak. Nejprve je třeba sehnat kuchaře a shromáždit přísady. Kuchařem musí být v tomto smyslu…

Článek v rámci předplatného icon Poznejte svého zákazníka

21.8.2002 

Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše náhodně, nebo účelně? Vyhledávají vás lidé sami a udržujete vy kontakt s nimi? Je u vás zvykem poznat jejich potřeby a vyhovět stále…

icon Bylo, nebylo... aneb Manažer vypravěčem

21.8.2002 

Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého vedoucího. Mají moc vzbudit v lidech zájem a angažovanost a napovědět jim, jak řešit problémy a překonávat překážky. Mají význam při…

icon Vyjednávání ceny CRM - doma to raději nezkoušejte

21.8.2002 

Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem s velmi vysokým vkladem. Společnosti, které nejsou po této stránce dobře připraveny a vybaveny, se mohou dočkat nemilého…

icon Jak získat legálně e-mailové adresy zákazníků

20.8.2002 

Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že podstatnou částí on-line marketingu je neustálý přísun adres elektronické pošty vašich potenciálních zákazníků. Dobrá zpráva…

icon Umění změny aneb jak prosazovat hodnoty ve znalostní ekonomice

20.8.2002 

Ve společnosti, která je založena na informačních a komunikačních technologiích musí být marketing nerozlučně spojen s dvěma dalšími předpoklady: vytvořením určité časové struktury a organizací…

Zvýšení efektivity vzdělávacích setkání

20.8.2002 

Mnoho organizátorů a přednášejících na vzdělávacích konferencích, školeních a workshopech sice oplývá velmi dobrými odbornými znalostmi, ale postrádají schopnost předat své vědomosti dál a neumějí…

icon Úspěšné vedení je možné pouze se správnou komunikací

20.8.2002 

Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat, podporovat a poskytovat jim zpětnou vazbu. Aby tyto úkoly mohli správně plnit, musí nejprve zvládnout správnou komunikační techniku.…

icon Chování lidí určuje struktura řízení společnosti

19.8.2002 

Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako polámané hodiny. Co situaci možná ještě zhoršuje, jsou proslovy managementu o spolupráci, týmech, důvěře atd. a zároveň…

icon Informační logistika - informace ve správný čas na správném místě

19.8.2002 

Internet původně sloužil jako nástroj k shromažďování informací pro armádu a vědu. Nyní je jeho využití mnohem širší, mimo jiné slouží i podnikům k prezentaci a ke komunikaci se zákazníky. S novými…

Článek v rámci předplatného Komplexní odměňování - cesta k úspěchu

19.8.2002 

V šedesátých a osmdesátých létech se uplatňovalo spíše odměňování podle kariérních pozic, titulu a služebního stáří než podle výkonnosti a růstu schopností. Pracovní místa byla jistá, budoucnost…

icon I telefonovat se musí umět

19.8.2002 

Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk chystá něco důležitého dodělat, zazvoní telefon zákazník se potřebuje na něco důležitého zeptat, kolega potřebuje určité…

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

16.8.2002 

Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby se vyhnuly syndromu typu od toho dávám ruce pryč, který dává zákazníkovi najevo, že už pro něj nemohou nic udělat. Když se…

Kámoši jak hrom

16.8.2002 

Asi málokdo by pochyboval o tom, že skutečné přátelství člověku obohatí život. Jakou roli by však mělo hrát přátelství na pracovišti? Je lepší oddělovat soukromý a pracovní život, nebo přátele na…

Abeceda e-learningu

16.8.2002 

Ve společnosti, jejíž živou vodou jsou informace není nic důležitějšího než učení. Výukové metody proto musí mít vysokou úroveň, a nezáleží na tom, zda je výuka skutečná nebo virtuální. Výuka na bázi…

Výpis 71567170 z celkem 7524