Intranetová kuchařka
Představme si proces vytváření podnikového intranetu jako vaření. Kdo chce vařit, musí dobře vědět z čeho a jak. Nejprve je třeba sehnat kuchaře a shromáždit přísady. Kuchařem musí být v tomto smyslu…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7524 článků.
Představme si proces vytváření podnikového intranetu jako vaření. Kdo chce vařit, musí dobře vědět z čeho a jak. Nejprve je třeba sehnat kuchaře a shromáždit přísady. Kuchařem musí být v tomto smyslu…
Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše náhodně, nebo účelně? Vyhledávají vás lidé sami a udržujete vy kontakt s nimi? Je u vás zvykem poznat jejich potřeby a vyhovět stále…
Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého vedoucího. Mají moc vzbudit v lidech zájem a angažovanost a napovědět jim, jak řešit problémy a překonávat překážky. Mají význam při…
Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem s velmi vysokým vkladem. Společnosti, které nejsou po této stránce dobře připraveny a vybaveny, se mohou dočkat nemilého…
Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že podstatnou částí on-line marketingu je neustálý přísun adres elektronické pošty vašich potenciálních zákazníků. Dobrá zpráva…
Ve společnosti, která je založena na informačních a komunikačních technologiích musí být marketing nerozlučně spojen s dvěma dalšími předpoklady: vytvořením určité časové struktury a organizací…
Mnoho organizátorů a přednášejících na vzdělávacích konferencích, školeních a workshopech sice oplývá velmi dobrými odbornými znalostmi, ale postrádají schopnost předat své vědomosti dál a neumějí…
Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat, podporovat a poskytovat jim zpětnou vazbu. Aby tyto úkoly mohli správně plnit, musí nejprve zvládnout správnou komunikační techniku.…
Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako polámané hodiny. Co situaci možná ještě zhoršuje, jsou proslovy managementu o spolupráci, týmech, důvěře atd. a zároveň…
Internet původně sloužil jako nástroj k shromažďování informací pro armádu a vědu. Nyní je jeho využití mnohem širší, mimo jiné slouží i podnikům k prezentaci a ke komunikaci se zákazníky. S novými…
V šedesátých a osmdesátých létech se uplatňovalo spíše odměňování podle kariérních pozic, titulu a služebního stáří než podle výkonnosti a růstu schopností. Pracovní místa byla jistá, budoucnost…
Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk chystá něco důležitého dodělat, zazvoní telefon zákazník se potřebuje na něco důležitého zeptat, kolega potřebuje určité…
Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby se vyhnuly syndromu typu od toho dávám ruce pryč, který dává zákazníkovi najevo, že už pro něj nemohou nic udělat. Když se…
Asi málokdo by pochyboval o tom, že skutečné přátelství člověku obohatí život. Jakou roli by však mělo hrát přátelství na pracovišti? Je lepší oddělovat soukromý a pracovní život, nebo přátele na…
Ve společnosti, jejíž živou vodou jsou informace není nic důležitějšího než učení. Výukové metody proto musí mít vysokou úroveň, a nezáleží na tom, zda je výuka skutečná nebo virtuální. Výuka na bázi…