Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Je třeba změnit váš přístup k náboru pracovních sil?

20.9.2002 

Anglická zkratka RAH znamená Recruiting Attitude Habit, neboli přístup k náboru pracovních sil. Ten je velmi důležitý proto, aby náboráři angažovali do svých firem skutečně ty pravé odborníky. V praxi…

icon Nezáleží na velikosti, ale na etice

20.9.2002 

Velké firmy se musí zbavit etického nepořádku. Sice dominují trhu počínaje médii přes medicínu a bankovnictví až k internetovým společnostem, ale talentovaní lidé pro ně nechtějí pracovat, zákazníci…

icon Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

20.9.2002 

Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou situace, kdy jedinou příležitostí jak prokázat jedinečnost a hodnotu poskytovaných služeb a produktů je efektivní podniková…

icon Morálka je klíčem k úspěchu podniku

19.9.2002 

Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární specialitu, pak morálka by měla být její solí všudypřítomná a vylepšující chuť ostatních ingrediencí. Bývá definována jako…

Vztah s nadřízeným je často opomíjen

19.9.2002 

Jeden z největších problémů, kterým musí lidé ve své kariéře čelit je špatný vztah se svým nadřízeným. Ten jim brání v dalším postupu, nutí je podávat výpověď a kazí jim profesionální reputaci. A…

icon Jak vybudovat firemní webové stránky

19.9.2002 

Mnoho firem stále ještě vynakládá na provoz svých webových stránek více peněz, než by bylo nutné. Nemusí tomu tak být pokud jsou tyto aktivity dobře naplánovány. Prvním krokem je rozhodnout se,…

icon Základní prvky tiskového prohlášení

19.9.2002 

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových informací (tzv. pitch letter) tato část dokumentu by měla být tištěna černě, normalizovaným písmem, v…

icon Řekněte přesně to, co jste chtěli

19.9.2002 

Článek přináší několik rad k přípravě úspěšné prezentace či projevu. Podle jeho autora by měly pomoci k tomu, abyste dokázali udržet soustředění na požadovaná témata a aby se vaše publikum cítilo…

Článek v rámci předplatného icon Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

18.9.2002 

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který společnosti umožní větší soustředění na zákazníka na jeho potřeby a preference. Paradoxem však je, že tyto aktivity jsou často…

icon Patří CRM do starého železa?

17.9.2002 

Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních procesech a webových službách. Tyto dvě složky získávají rostoucí podíl nejen v CRM, ale i v mnoha jiných softwarových…

icon Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

17.9.2002 

Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat, jaké bude vaše publikum. Následující tipy vám tento úkol mohou usnadnit: Je třeba zvážit velikost skupiny posluchačů tento…

Článek v rámci předplatného Propouštění přináší rizika i v oblasti správy znalostí

16.9.2002 

Propouštění zaměstnanců podle autora článku (pracuje v oblasti správy znalostí) jde často o představu managementu, že tímto způsobem lze snadno snížit výdaje. SZ dává lidský potenciál na první místo,…

Mezilidské vztahy na pracovišti jako zdroj produktivity

16.9.2002 

Problémy se zákazníky, nesplněné termíny a výroba nekvalitních produktů jsou běžnými příznaky problému, s nímž se mnohé podniky dnes potýkají apatie zaměstnanců. Mnoho firem je nedosahuje…

icon Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

16.9.2002 

Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než za realitu. Když už skeptici tvrdili, že znalostní projekty jsou jedno velké fiasko, protože lidé nemají čas a možnost…

icon Využití konzultantů při zavádění správy znalostí

13.9.2002 

Začínat se správou znalostí není jednoduchá záležitost. Společnost musí určit, kdo má potřebné vědomosti a informace, jak tato data zachytit a zpřístupnit těm, kteří je potřebují. Často ve firmě není…

Výpis 71867200 z celkem 7606