Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.

icon Naučte své mladé lídry vést: Jaké jsou jejich slabiny?

27.5.2015 

Víte, jaké jsou přednosti nových mladých lídrů, a jaké jsou naopak jejich slabá místa? Slabinou je někdy jejich pracovní morálka a pocit, že mají na vše nárok. Možná by mohli zapracovat i na svém…

icon Jak získat nového zákazníka (3/3)

27.5.2015 

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi. Třetí disciplínou, z níž se skládá získání nového zákazníka (akvizice), je první schůzka u zákazníka.…

icon 7 tipů, jak být přesvědčivější

26.5.2015 

Schopnost přesvědčit druhé není důležitá jen pro marketéry nebo prodejce. Hodit se může každému, kdo se snaží něčeho dosáhnout. Ať už chcete přimět svého šéfa, aby vám zvýšil plat, nebo své dítě, aby…

icon Jack Welch o tajemství úspěchu v práci

26.5.2015 

Kolik lidí, které znáte, je skutečně spokojeno ve své práci? A jste vy jedním z nich? Skutečnost je totiž taková, že mnoho lidí ustrnulo ve své kariéře a v současné chvíli nemá žádné vyhlídky na…

Článek v rámci předplatného Více mužů na mateřské i ošetřovačce

26.5.2015 

V České republice stoupá počet mužů, kteří čerpají peněžitou pomoc v mateřství (tzv. mateřskou*). Tento mírně rostoucí trend je patrný z údajů České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ). I když ženy…

Ohlédnutí za konferencí HR know-how: Síla HR aneb Čtyři stupně k úspěchu!

25.5.2015 

20. května hostil Slovanský dům v centru Prahy již XVIII. ročník výroční konference profesní neziskové organizace People Management Forum. 290 účastníků přišlo diskutovat a podpořit význam…

Vyhrajte vstup na HR snídani na téma zlepšování administrativních procesů

25.5.2015 

Odborná HR snídaně FBE Praha pro HR profesionály Současným trendem ve firmách je zaměření na zlepšování a optimalizaci procesů vedoucí ke zvýšení efektivity a produktivity práce v administrativních a…

Můžu přijít s jakýmkoliv nápadem a, když má smysl, okamžitě ho realizovat

25.5.2015  Rozhovor s Helenou Kuklíkovou, personální ředitelkou Seznam.cz

Česká společnost Seznam.cz vznikla v roce 1996, tedy v době, kdy používání internetu nebylo zdaleka ještě každodenní běžnou záležitostí pro většinu populace v Česku. Tehdy šlo ještě místo všestranného…

icon Buďte férovým manažerem

25.5.2015 

Manažer je férový, když s ostatními jedná férově. A jednat s někým férově znamená, jednat s ním podle jeho zásluh a na základě jasných pravidel. Přístup a rozhodování musí mít určitou logiku. Podle…

Článek v rámci předplatného Budoucnost náborářů je prodej, zbytek zvládnou stroje

25.5.2015 

Práce náboráře již brzy bude zahrnovat pouze úzkou spolupráci s manažery a prodej pracovních míst předvybraným nejlepším kandidátům. Ostatní dosavadní úkoly, jako je sourcing, procházení životopisů,…

Článek v rámci předplatného Jdeme společně k naplnění osobního a společného záměru

22.5.2015 

„Hledejme a zaměřme se na to, co nás spojuje, co máme společného, ne na to, co nás rozděluje.“

Eva Karasová, nová manažerka CSR společnosti T-Mobile

22.5.2015 

Novou manažerkou CSR společnosti T-Mobile Czech Republic je od 1. května Eva Karasová. Ve své pozici bude mít na starost další rozvoj společenské odpovědnosti firmy od ochrany životního prostředí…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když potenciální klient řekne: "Chci si to rozmyslet."

22.5.2015 

Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních hovorů. Odpověď Nechám si to projít hlavou... nebo Potřebuji si to rozmyslet... je většinou signálem, že klient nemá zájem, a…

icon 4 e-maily, které lidé nesnáší

22.5.2015 

Nechcete úplně odradit potenciální zákazníky, ztratit přízeň těch stávajících nebo vzbudit nevoli u svých kolegů? Dávejte si raději pozor na e-maily, které posíláte. I e-mailová komunikace má svou…

icon 5 tipů, jak vylepšit pracovní prostředí v call centrech

22.5.2015 

K telemarketingu a k prodeji přes telefon se váže celá řada negativních předsudků, především co se týče nudnosti a monotónnosti zaměstnání v call centru. A přitom k tomu, aby práce v call centru…

Výpis 73067320 z celkem 16941