Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

icon Povídání o rozhodování a hierarchii v podniku

19.4.2002 

Autor článku popisuje konverzaci, kterou vedl se dvěma odborníky na téma rozhodování ve firmách a hierarchie. Každý z oněch dvou měl jiný n&…

icon Jak vybírat program a metody školení

17.4.2002 

Mnoho vedoucích pracovníků se domnívá, že největšími překážkami v úspěšné realizaci nejdůležitějších projektů jsou nedostatečné znalosti a zkušenosti zaměstnanců. Ačkoli je školení často považováno za…

icon Optimalizace CRM pomocí mobilních zařízení

12.4.2002 

Řízení vztahů se zákazníky se stává neoddělitelnou součástí e-businessu. Firmy už pochopily, že aby mohly prosperovat v dnešním světě, kdy zákazníci očekávají okamžité a personalizované služby, musí…

icon Jak snižovat chybovost zaměstnanců

12.4.2002 

Chyby, které někteří zaměstnanci dělají, mohou způsobit nespokojenost a ztrátu zákazníků, a tím i snížení zisku firmy (některé zdroje uvádí ztrátu až 25 %!). Zákazníci jsou dnes totiž ještě…

icon Sedm komplexů neefektivních "rádobymanažerů"

10.4.2002 

Jistě všichni známe neefektivní manažery, kteří neumí vést své podřízené a nerozumí vztahům mezi lidmi. Na jednu stranu je to logické nikdo je to nenaučil. Jejich chování má však špatný vliv na…

Zaměstnání přes Internet aneb eRecruitment

10.4.2002 

Nový trend, takzvaný eRecruitment, představuje velmi efektivní metodu vyhledávání nových pracovních příležitostí pro uchazeče a získávání zajímavých lidí pro zaměstnavatele. Nabídka volných pracovních…

icon Nástroje pro spolupráci usnadňují komunikaci a sdílení znalostí

10.4.2002 

Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se ještě zjednoduší, když se použijí vhodné softwarové nástroje. Lidé nejčastěji využívají jejich komunikační funkce, jako je…

O dvou typech životopisů

10.4.2002 

Personalistika a oblast náborů nových zaměstnanců se stále častěji, stejně jako i ostatní obory, slučuje s novým pracovním nástrojem. Tím je Internet. Ten slouží také jako komunikační kanál při…

icon Můžete si dovolit využít e-komerce?

9.4.2002 

Je využití e-komerce vhodné pro vaší firmu? Některým podnikům se vyplatí soustředit se výhradně na prodej po Internetu, jiným ne. Také ostatní firmy však mohou využít web jako efektivní marketingový…

E-mail v kanceláři - dobrý sluha, ale zlý pán

9.4.2002 

E-mail je rychlým a efektivním komunikačním prostředkem, zároveň se však může obrátit proti tomu, kdo jej používá. Téměř všechny firmy se snaží najít způsoby, jak usměrnit používání e-mailu v pracovní…

icon Kde se vzala, tu se vzala... správa znalostí

8.4.2002 

Nyní, když již mnoho organizací správu znalostí praktikuje a uznává její význam, jistě není od věci připomenout si, jak to všechno začalo. Článek přináší informace o tom, co vyvolalo zájem o správu…

icon Každá rada dobrá aneb Co by měl CIO opravdu umět

5.4.2002 

Úloha CIOs není jednoduchá. Správný výběr a posléze řízení podnikové informační technologie se v džungli rychlého vývoje IT stávají čím dál složitějšími. CIOs Vedoucí podnikových IT) na sebe přitom…

icon Dovedná komunikace a vedení týmu

5.4.2002 

Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání. Dvě hlavní otázky ukáží, jak spolu mohou co nejlépe vycházet lidé na různých stupních podnikové hierarchie.Jak úzký vztah by…

icon Podniková továrna na informace

4.4.2002 

Neustále roste potřeba zdokonalení a integrace podpory rozhodování ve firmě. Organizace potřebují celopodnikovou stabilní infrastrukturu, ve které by měl přístup k informacím každý zaměstnanec,…

icon Co vlastně řídíme při správě znalostí?

3.4.2002 

Jedním z marketingových nástrojů je také stále častěji uplatňovaná správa a řízení znalostí. Chce-li firma uspět na trhu, musí umět efektivně zacházet s celou řadou podnětných informací. Je třeba znát…

Výpis 73667380 z celkem 7606