Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7523 článků.

icon Role ředitele společnosti v budování komunikačního kapitálu

22.1.2002 

V důsledku rychlejšího vytváření a distribuce informací se obecná pozornost soustřeďuje na stále užší část trhu a rostou nároky na inovaci. Nehmotný majetek má jednak větší cenu než majetek hmotný a…

icon Jak se chránit proti nepředvídatelným událostem

22.1.2002 

Díky tomu, že elektroenergetické společnosti mají dlouholeté zkušenosti s přírodními katastrofami, byla jejich reakce na teroristické útoky ve Spojených státech okamžitá. Na řízení nejdůležitější…

icon Koučing - výchovný prostředek pro manažery

21.1.2002 

Koučing, neboli osobní vedení, dokáže dělat téměř zázraky, pokud jde o rozvoj osobního potenciálu vedoucích pracovníků. Ti ve svém postupu v kariéře zjišťují, že navenek mohou působit jako schopní…

icon Intranet jako komplexní prostředí

18.1.2002 

Strategie používané v organizacích se mění. Svůj vliv na to má zejména urychlení toku informací a výraznému nárůstu počtu spojení mezi jednotlivci, kulturami a různými společenstvími. Je proto třeba…

icon Mnoho lidí stále nechápe skutečný význam správy znalostí

18.1.2002 

Autor se v článku zabývá jednotlivými přístupy ke správě znalostí a některé z nich kritizuje. Někteří lidé totiž považují veškerou manipulaci se znalostmi (vytváření, přenos a sdílení znalostí) za…

icon Nová pravidla hry: vztahy se zákazníky v Nové ekonomice

17.1.2002 

Pravidla trhu se změnila. Dříve se kladl důraz na marketing a získávání zákazníků a vedoucí pracovníci ignorovali nutnost vytvoření pevného základu, na kterém by mohli postavit svou firmu. Klíč k…

icon Firmy jsou živé organismy - stejně jako lidé

17.1.2002 

Někteří odborníci tvrdí, že organizace nejsou je neživými strukturami složenými z kanceláří a informací na nástěnkách, ale že to jsou spíše živé organismy, které stejně jako lidé mají určitý…

Článek v rámci předplatného Zaměstnavatelé si nejvíce cení komunikačních schopností

16.1.2002 

Nové technologie, jejichž rozmach celá společnost právě zažívá, firmám sice výrazně usnadňují práci, ale také na ně kladou větší nároky. Očekávání uživatelů a zákazníků se oproti dřívějšku změnilo…

Článek v rámci předplatného Nejčastější chyby, které dělají uchazeči o zaměstnání

16.1.2002 

Autor článku (poradce na úřadu práce) se zabývá tím, proč jsou lidé, ucházející se o práci, až příliš často odmítáni. Zjistil, že odmítnutí uchazeči mají leccos společného:1. Mají tendenci…

icon Jaké faktory budou měnit strukturu podniků?

15.1.2002 

Centrum pro obchodní inovace (CBI) vydalo nejnovější verzi studie Future Scan (Pohled do budoucnosti), která zkoumá faktory stimulující změny ve společnostech. Pro tyto účely je dělí do třech skupin.…

icon Jaká je vlastně správná definice znalostí?

14.1.2002 

Článek se zabývá základy správy znalostí, totiž vlastní definicí znalostí. Podle autora jsou znalosti uloženy v mozku jednotlivých lidí (znalost = člověk, který touto znalostí disponuje). To, co…

icon Podnikové informační portály a podnikové znalostní portály

14.1.2002 

Podnikové informační portály (EIP) jsou softwarové aplikace, které umožňují firmám publikovat informace z interních i externích zdrojů. Firmy díky těmto portálům mohou svým uživatelům poskytnout…

Článek v rámci předplatného Několik doporučení, jak hledat nové zaměstnání

14.1.2002 

Zkušený personalista Dick Bolles odpovídá na otázky spojené s hledáním nového zaměstnání.Člověk, který právě dostal výpověď, by měl nejprve přehodnotit svůj finanční rozpočet na příští týdny a…

icon Systémy automatické klasifikace dokumentů v rámci firemních informačních portálů

10.1.2002 

Na Internet (web) přibývá každý den asi 7 miliónů stránek. Firmy proto investují značné částky do softwaru, který umožní jejich zaměstnancům lepší přístup k těm konkrétním informacím, které potřebují.…

Článek v rámci předplatného Skupinových pohovorů není třeba se obávat

9.1.2002 

Přijetí uchazeče do firmy může kromě klasického pohovoru předcházet i skupinový pohovor. Mnozí uchazeči si neumí představit, co je při takovém pohovoru čeká a tak bývají (mnohdy zbytečně) stresováni.V…

Výpis 73667380 z celkem 7523