Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

10 smrtelných hříchů vedoucích pracovníků

3.4.2002 

Když nejlepší zaměstnanci odchází, domnívají se jejich zaměstnavatelé, že tak činí z finančních důvodů, popřípadě z touhy po změně. Skutečnost je však jiná. Dotyční se obvykle neshodnou s nadřízenými.…

icon Oprašte informace z datových skladů

29.3.2002 

Věk vysoce technizovaného prodeje klade stále větší nároky na sběr a zpracování dat. Systémy musí umět spravovat údaje věrných i nových zákazníků. Taková technologie může být ovšem velice nákladná,…

icon Rámcová struktura a pravidla řízení změn v oblasti správy znalostí

28.3.2002 

Článek se zaměřuje na problematiku vlivu lidského faktoru na řízení změn v oblasti KM. Jeho cílem bylo identifikovat pravidla, která tento proces má, najít dosavadní nejlepší postupy a vytvořit základ…

icon Prvních 100 dní rozhoduje

28.3.2002 

Hledání nových manažerů jednotlivých oddělení probíhá mnohdy metodou pokus-omyl. Statistiky tvrdí, že 40 % všech nových manažerů po 18 měsících dává výpověď a odchází. Kde je chyba? Obecně se dá říci,…

Článek v rámci předplatného Jaký je správný personalista?

27.3.2002 

Správný personalista a osobní poradce je tvořen směsí zkušeností z určitého povolání a potřebných interpersonálních dovedností. Pokud má pro určitou pracovní pozici najít vhodného uchazeče, musí mít…

icon Vše o ERP

25.3.2002 

Článek se podrobně zabývá problematikou ERP (**Enterprise Resource Planning software**), tedy softwarem na podporu plánování podnikových zdrojů. ERP je zaměřeno na integraci všech oddělení a…

Dali jste výpověď? Chovejte se profesionálně.

25.3.2002 

Den, na který jste čekali, konečně nadešel. Dali jste výpověď a odcházíte. Konečně se zbavíte otravného šéfa, otravné práce nebo obojího dohromady. Máte nutkání udělat na rozloučenou něco bláznivého (…

icon Webové analytické aplikace usnadňují rozhodování

22.3.2002 

Internet usnadňuje komunikaci s dodavateli, obchodními partnery a zákazníky. Webové platformy usnadňují klíčovým osobám rozhodování, umožňují jim analyzovat data, a tak zjistit, co jejich zákazníci…

Každý zaměstnanec musí znát svůj podíl zodpovědnosti

22.3.2002 

Většina dnešních firem stojí na kolektivní práci, nebo alespoň na spolupráci jednotlivců. V takovém případě je důležité, aby všichni zúčastnění cítili a znali podíl své zodpovědnosti. Také je třeba,…

icon Co chtějí internetoví zákazníci

21.3.2002 

Obliba obchodování na Internetu neustále roste. Zákazníci si rychle zvykají na novou formu nakupování a stále častěji si uvědomují její výhody, které začínají mít značnou převahu nad nevýhodami.…

icon Oceňujte nápady svých zaměstnanců

19.3.2002 

Jedním z nejlepších způsobů, jak dodat zaměstnancům sebedůvěru a jak je motivovat je oceňování jejich nápadů a návrhů. Lidé musí mít dostatečnou svobodu k tomu, aby mohli samostatně vyjadřovat své…

icon Outsourcing - zvažte všechna pro a proti

18.3.2002 

Outsourcing může být dobrým způsobem, jak zvýšit zisky a celkově firmu rozvinout. Některé činnosti lze outsourcovat, u některých je to však riskantní. Manažer se však musí dobře rozmyslet, které…

icon Chraňte svá data před zneužitím

15.3.2002 

V současné době se stále častěji diskutuje o bezpečnosti internetového uživatele. Ať totiž navštívíte jakýkoli server, jste požádáni o vyplnění formulářů, které vyžadují osobní informace. Ty jsou pak…

icon Jak najít zlatou žílu v záplavě informací

15.3.2002 

Všechny podniky, které se chtějí prosadit na trhu, sbírají informace. Mají většinou velkou databanku, kam ukládají údaje o zákaznících, konkurenčních firmách, vývoji zboží, situaci na trhu, o svých…

icon Plánování podnikových portálů

14.3.2002 

Asi před rokem byl proveden výzkum, který měl zodpovědět otázku, jaké aplikace se dají rychle přeměnit na webový podnikový portál. Dotazovanými byli manažeři z mnoha odvětví průmyslu a cílem bylo…

Výpis 73817395 z celkem 7606