Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7567 článků.

icon Automatizace procesu dolování znalostí z dat

15.2.2002 

Software pro automatizaci dolování znalostí z dat a jejich modelování umožňuje manažerům provádět analýzy, které by jinak musel vykonávat odborný vědecký pracovník. Protože se na návrhu tohoto…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

14.2.2002 

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát v potaz jeho připomínky a postřehy. Některé servery proto založily místnost, kde mohou zákazníci o…

icon Kancelář přímo u moře

14.2.2002 

Mnoho lidí stále odmítá mobilní telefony, pagery a další mobilní techniku, protože se bojí omezení svého soukromí. Na druhou stranu však přibývá těch, kteří využívají možností moderní techniky naplno.…

icon Elektronická hesla jsou málo bezpečná

14.2.2002 

Přestože u uživatelů webu obecně vzrůstá ochota sdělovat své osobní údaje, převážná většina konzumentů, nakupujících přes Internet, není spokojena se způsoby ověřování a zabezpečení svých dat. Často…

icon Během zlých časů se projeví manažerské schopnosti

14.2.2002 

Teprve v těžkých dobách se skutečně projeví manažerské schopnosti. Ačkoli je takový stav vyčerpávající a nepříjemný pro všechny, dobrý manažer by měl situaci zvládat a být pro firmu oporou.Příspěvek…

Článek v rámci předplatného Podávají vám uchazeči pravdivé informace?

13.2.2002 

Množí se případy, kdy zaměstnavatelé naletí uchazečům o práci, kteří o sobě nepodávají pravdivé informace. Jaké asi bylo překvapení majitelů jedné zahraniční firmy, když zjistili, že do důležité…

icon eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

13.2.2002 

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci získali právo na to, aby sami rozhodli, kdy a s kým budou komunikovat. Začal se uplatňovat marketing, který je založen na…

icon Jak se vyrovnat s chaosem

13.2.2002 

Mnoho vedoucích pracovníků takovou situaci zná: došlá pošta se už nevejde do příslušné přihrádky, telefon zvoní, už před patnácti minutami začala důležitá schůzka a za dveřmi kanceláře stojí neodbytný…

Článek v rámci předplatného icon Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

11.2.2002 

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit řízení vztahů. Nejdůležitější roli zde budou hrát informace a data a možnosti jejich zpracování a využití.Na tuto situaci již…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři zásady úspěšného řízení projektů

11.2.2002 

U každého projektu je možné vystopovat čtyři jevy, které zásadním způsobem ovlivňují jeho průběh. Jde o provincializmus, přísun informací, produktivitu a postup prací. Tyto čtyři faktory se významně…

icon Plánování práce v terénu úzce souvisí se správou majetku

8.2.2002 

Systémy řízení energetických společností (WMS) se zaměřují na činnost řadových pracovníků a nyní se navíc rozšiřují o rozhraní pro komunikaci se skupinami marketingového a strategického plánování. Ve…

Článek v rámci předplatného Profesní životopis jako vaše osobní navštívenka

8.2.2002 

Především pro absolventy vysokých škol, kteří hledají své první zaměstnání, je profesní životopis velmi důležitým dokumentem. Na jeho základě se budou potenciální zaměstnavatelé rozhodovat, komu dají…

Článek v rámci předplatného Jak hledat zaměstnání

7.2.2002 

V dnešní době se nabízí mnoho způsobů, jak hledat práci. Nejrozšířenějšími jsou návštěvy pracovních agentur, sledování inzerátů a nabídek v novinách nebo vyhledávání na Internetu. Přínosné bývají…

Přechod od školení ve třídě k webové výuce

4.2.2002 

Článek vysvětluje rozdíl mezi synchronním a asynchronním webovým školením. Asynchronní WBT spočívá v tom, že student si určuje své vlastní tempo výuky a nekomunikuje s ostatními účastníky kurzu ani s…

icon Sdílení znalostí - myšlenka, jejíž čas právě nadešel

1.2.2002 

Mezi lidmi zabývajícími se správnou znalostí vládne přesvědčení, že informací a znalostí bychom měli sdílet co nejvíce a že bychom měli jejich šíření věnovat významné úsilí. Ovšem jakkoli je sdílení…

Výpis 73817395 z celkem 7567