Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7567 článků.

icon Jak sdělovat zaměstnancům nepříjemné zprávy

22.1.2002 

Asi žádný manažer nemá rád situace, kdy musí svým zaměstnancům sdělovat, že firma se chystá propouštět a že to jsou právě oni, koho se to týká. Článek přináší několik tipů (přímo od expertů na…

icon Koučing - výchovný prostředek pro manažery

21.1.2002 

Koučing, neboli osobní vedení, dokáže dělat téměř zázraky, pokud jde o rozvoj osobního potenciálu vedoucích pracovníků. Ti ve svém postupu v kariéře zjišťují, že navenek mohou působit jako schopní…

icon Mnoho lidí stále nechápe skutečný význam správy znalostí

18.1.2002 

Autor se v článku zabývá jednotlivými přístupy ke správě znalostí a některé z nich kritizuje. Někteří lidé totiž považují veškerou manipulaci se znalostmi (vytváření, přenos a sdílení znalostí) za…

icon Intranet jako komplexní prostředí

18.1.2002 

Strategie používané v organizacích se mění. Svůj vliv na to má zejména urychlení toku informací a výraznému nárůstu počtu spojení mezi jednotlivci, kulturami a různými společenstvími. Je proto třeba…

icon Firmy jsou živé organismy - stejně jako lidé

17.1.2002 

Někteří odborníci tvrdí, že organizace nejsou je neživými strukturami složenými z kanceláří a informací na nástěnkách, ale že to jsou spíše živé organismy, které stejně jako lidé mají určitý…

icon Nová pravidla hry: vztahy se zákazníky v Nové ekonomice

17.1.2002 

Pravidla trhu se změnila. Dříve se kladl důraz na marketing a získávání zákazníků a vedoucí pracovníci ignorovali nutnost vytvoření pevného základu, na kterém by mohli postavit svou firmu. Klíč k…

Článek v rámci předplatného Nejčastější chyby, které dělají uchazeči o zaměstnání

16.1.2002 

Autor článku (poradce na úřadu práce) se zabývá tím, proč jsou lidé, ucházející se o práci, až příliš často odmítáni. Zjistil, že odmítnutí uchazeči mají leccos společného:1. Mají tendenci…

Článek v rámci předplatného Zaměstnavatelé si nejvíce cení komunikačních schopností

16.1.2002 

Nové technologie, jejichž rozmach celá společnost právě zažívá, firmám sice výrazně usnadňují práci, ale také na ně kladou větší nároky. Očekávání uživatelů a zákazníků se oproti dřívějšku změnilo…

icon Jaké faktory budou měnit strukturu podniků?

15.1.2002 

Centrum pro obchodní inovace (CBI) vydalo nejnovější verzi studie Future Scan (Pohled do budoucnosti), která zkoumá faktory stimulující změny ve společnostech. Pro tyto účely je dělí do třech skupin.…

icon Podnikové informační portály a podnikové znalostní portály

14.1.2002 

Podnikové informační portály (EIP) jsou softwarové aplikace, které umožňují firmám publikovat informace z interních i externích zdrojů. Firmy díky těmto portálům mohou svým uživatelům poskytnout…

Článek v rámci předplatného Několik doporučení, jak hledat nové zaměstnání

14.1.2002 

Zkušený personalista Dick Bolles odpovídá na otázky spojené s hledáním nového zaměstnání.Člověk, který právě dostal výpověď, by měl nejprve přehodnotit svůj finanční rozpočet na příští týdny a…

icon Jaká je vlastně správná definice znalostí?

14.1.2002 

Článek se zabývá základy správy znalostí, totiž vlastní definicí znalostí. Podle autora jsou znalosti uloženy v mozku jednotlivých lidí (znalost = člověk, který touto znalostí disponuje). To, co…

icon Systémy automatické klasifikace dokumentů v rámci firemních informačních portálů

10.1.2002 

Na Internet (web) přibývá každý den asi 7 miliónů stránek. Firmy proto investují značné částky do softwaru, který umožní jejich zaměstnancům lepší přístup k těm konkrétním informacím, které potřebují.…

Článek v rámci předplatného Skupinových pohovorů není třeba se obávat

9.1.2002 

Přijetí uchazeče do firmy může kromě klasického pohovoru předcházet i skupinový pohovor. Mnozí uchazeči si neumí představit, co je při takovém pohovoru čeká a tak bývají (mnohdy zbytečně) stresováni.V…

icon Spolupráce ve fázi vývoje výrobku může zefektivnit práci

8.1.2002 

Společnost, která chtěla zcela zviditelnit určitý proces, se dříve musela vypořádat s neefektivní procedurou rozmístění co možná nejvyššího počtu interních zdrojů. Lepší způsob se snaží nabídnout…

Výpis 74117425 z celkem 7567