Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3088 článků.

Článek v rámci předplatného 4 úkoly personálního oddělení při léčení toxického pracovního prostředí

20.8.2019 

Jak poznáte toxické pracovní prostředí? Existuje celá řada rozpoznávacích znamení. Mezi ty nejočividnější patří vysoká fluktuace zaměstnanců, časté syndromy vyhoření a malá efektivita práce.…

icon Inovativní leadership: Nové produkty nestačí

20.8.2019 

Podívejme se, proč je třeba uplatňovat inovativní metody i ve vrcholovém managementu – a nejen v odděleních IT a výzkumu.

Článek v rámci předplatného icon 4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned

19.8.2019 

Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít smlouvu ještě ten den na daném setkání. Pokud totiž necháte klienta odejít ze schůzky s tím, že si ještě případné přijetí vaší…

Článek v rámci předplatného Neformálnost: Trend číslo jedna v současném HR

12.8.2019 

Poslání personalisty se za poslední desetiletí velmi proměnilo. Zatímco v minulosi personální oddělení hájilo výhradně zájmy dané firmy a řešilo pouze formální náležitosti práce jednotlivých…

Článek v rámci předplatného Jak jako introvert uspět v práci

6.8.2019 

Vypořádat se s tím, že jste introvert, může být v práci celkem náročné. Částečně je to způsobeno i tím, že řada lidí věří tomu, že zaměstnavatelé preferují a najímají hlavně extroverty. A to proto, že…

icon Automatizace: Lék na únavu z rozhodování

5.8.2019 

Umělá inteligence může pomoci top manažerům pracovat lépe a snadněji. Nasazení nové technologie může v okamžiku přinést firmě obrovskou hodnotu. Těm nejvytíženějším manažerům pak může technologie…

Článek v rámci předplatného icon Sedm prodejních taktik, které již dávno nefungují

24.7.2019 

Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš obchodní přístup i proměňovat používané techniky. V tomto článku vám ukážeme sedm prodejních technik, které sice ještě často…

4 tipy, jak ve firmě udržet nadšení a smysl pro inovace

23.7.2019 

Každá firma chce být inovativní, chce být o krok napřed před konkurencí, chce reagovat na moderní trendy a vždy si udržet pozitivní a inovativní přístup, který tlačí celou firmu i její zaměstnance…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři pravdy o prodeji, které zjistíte až delší praxí

22.7.2019 

Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o obchodní praxi, které si nechávají zkušení obchodníci spíše pro sebe, a na které prodejce přijde zpravidla až po delší praxi v …

icon Každý by měl chápat základní principy podnikových financí

22.7.2019 

Když se mluví o vytváření hodnot, měli bychom se zaměřit na to, co má na tento koncept přímý dopad. Manažeři by si proto měli být více vědomi primárního principu, jak se hodnota tvoří. Nenechte se…

Článek v rámci předplatného icon Obnovitelné zdroje v Německu poprvé vyrobily více elektřiny než uhelné a jaderné elektrárny

17.7.2019 

Německé elektrárny využívající energii slunce, větru, vody a biomasy zatím v roce 2019 vyrobily více elektřiny než elektrárny uhelné a jaderné dohromady. Provoz některých uhelných elektráren se za…

Článek v rámci předplatného icon Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

11.7.2019 

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň je to často jedna z prvních věcí, kterou chce klient o nabídce vědět. Mnohdy chce cenu slyšet ještě…

icon Vyjednávání – kdo začne s  cenou prohrává? (2. díl)

4.7.2019 

V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním článku se zaměříme na samotný průběh a závěr. 

Festival nových lektorů a témat - „DESÍTKA“: Hledáme nové cesty ve firemním rozvoji

1.7.2019 

Co potřebují firmy, manažeři a lektoři ke své práci ? Novou inspiraci, nové informace, zajímavé lektory a nosná témata ve vzdělávání. Proto se již podeváté proběhne Festival nových témat a lektorů a…

Článek v rámci předplatného icon Jaký sociální status si B2C klienti asociují s vaším produktem?

21.6.2019 

Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu vlastně nezajímá nabízený produkt jako takový. Zajímá je, jestli dovede daný produkt vyřešit problém, který mají, a také…

Výpis 766780 z celkem 3088