Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Článek v rámci předplatného Pět otázek pro uchazeče o práci v zákaznickém servisu

29.3.2019 

Klientský servis je důležitou vizitkou celé firmy. Ukazuje, jak si společnost váží svých klientů, a jedná se o ideální příležitost, jak v praxi předvést proklientskou firemní kulturu. Pracovníci…

Článek v rámci předplatného Přínosy firemní kultury přívětivé vůči zaměstnancům

27.3.2019 

Firemní kultura a pracovní styl uplatňovaný a vyžadovaný ve firmě se pomalu ale jistě stává jedním z hlavních benefitů, který zajímá potenciální zaměstnance. Mít jasně danou a propagovanou firemní…

Článek v rámci předplatného icon Pět způsobů, jak jednat s nepříjemnými lidmi

25.3.2019 

K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní. Někdy obchodník musí rezignovat na své priority a přijmout systém myšlení klienta, aby s ním byl na jedné vlně a mohl s ním…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři faktory kvalifikace potenciálního klienta

22.3.2019 

Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních s novým zákazníkem musí projít, aby zjistil, jestli je daný člověk nebo firma vhodným kandidátem na to stát se klientem…

Jak adaptovat experta

22.3.2019 

Od odborníků a nadstandardně placených zaměstnanců obecně se očekává, že nepotřebují adaptaci na nové pracovní prostředí, protože jeho zvládnutí je prostě součást jejich úrovně profesionality. Není.

icon Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (II. díl)

21.3.2019 

V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “Příběhu”. Dnes se soustředíme na 3 a 4. krok: “Proč” a “Prezentace”. Ukážeme si vše opět na příkladu z…

Projev uznání jako úspěšná motivace k lepší práci

18.3.2019 

Když se zeptáte manažerů a HR specialistů, co drží zaměstnance v práci a co je motivuje k tomu, podávat co možná nejlepší výkony, nejspíše je jako první napadne finanční odměna, benefity nebo…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři nepravdivé mýty o produktivitě v prodeji

15.3.2019 

Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To platí jak v obchodní sféře, tak v kterémkoliv jiném profesním oboru. O produktivitě v prodeji stále panuje několik…

icon PPC v roce 2018

14.3.2019 

V uplynulém roce se v oblasti internetové reklamy, konkrétně PPC odehrálo několik změn či posunů, které pravděpodobně budou udávat směr a trend v online reklamě nejen letos, ale i další roky. Velká…

Článek v rámci předplatného icon Dovoz zkapalněného zemního plynu z USA roste

12.3.2019 

Od 25. července 2018, kdy prezident EU Juncker ve Washingtonu prohlásil, že EU dovážet více zkapalněného zemního plynu (LNG), se dovoz LNG opravdu zvýšil o 181 %. Evropská unie je připravena usnadnit…

Simulace firmy, která vás pohltí, až ztratíte pojem o čase

11.3.2019 

Lidé se lépe učí, pokud je pro ně učení zábava. Na to poukazoval už Jan Amos Komenský a jeho „Škola hrou.“ Princip, který funguje po staletí, má dnes možná mnohem větší váhu, než by se mohlo zdát.

Článek v rámci předplatného Proč je důležité pokládat na pohovoru těžké otázky?

26.2.2019 

Základní úlohou pracovního pohovoru je zjistit, jaký je daný kandidát člověk, jakou má osobnost a jak se jeví při jednání z očí do očí. Pokud by záleželo na pouze na faktech, zkušenostech a datech,…

Článek v rámci předplatného icon Proč klient odmítl vaši nabídku? Pět možných důvodů

25.2.2019 

Už se vám někdy stalo, že jste měli z jednání dobrý pocit, byli jste na sebe pyšní, jak dobře jste formulovali výhody produktu a vaší společnosti, ale nakonec vás klient nečekaně odmítl? Připadalo vám…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky k získání více nových klientů

19.2.2019 

Oslovovat více kontaktů a přitom udržovat jejich kvalitu a následně získávat více nových zákazníků je úkol, který vyžaduje dlouhodobé úsilí a většinou i zásadní změny ve stávající strategii. Přinášíme…

Článek v rámci předplatného Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

18.2.2019 

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 21. března 2019 od 9:00 do 16:00 hodin v kině Atlas, Praha - Karlín. Pořádá ji…

Výpis 766780 z celkem 3050