5 návyků vedoucích, které zaměstnanci nesnášejí
Jedním z nejčastějších důvodů změny zaměstnání ze strany zaměstnance jsou v současné době neshody s přímým nadřízeným, případně nesouznění s firemní kulturou propagovanou managementem firmy. Vedoucí…
Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.
Jedním z nejčastějších důvodů změny zaměstnání ze strany zaměstnance jsou v současné době neshody s přímým nadřízeným, případně nesouznění s firemní kulturou propagovanou managementem firmy. Vedoucí…
Umět kvalitně vést pracovní pohovor je tak trochu umění. Přitom v CV může každý vypadat, jak chce, ale skutečnou představu o potenciálním zaměstnanci a jeho schopnostech získáte až právě na pracovním…
Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a "Prezentace". Dnes se podíváme na důvod, kvůli kterému chodíme k zákazníkovi, na "Prodej". Vše si opět rozvedeme na příkladu…
Spokojený pracovník je k firmě loajální a navíc svou práci odvádí mnohem lépe než někdo, kdo chodí do práce s averzí. Mít pracovní sílu, která chodí do práce vyloženě ráda, je snem každého…
Hledáte nápady pro inovace ve firmě? Tušíte, kde hledat inspiraci a jak motivovat vaše lidi, aby se do inovačního procesu zapojili? Získejte odpovědi na tyto otázky na workshopu, který se uskuteční…
Současná situace na trhu práce a možnost kandidátů vybírat si z širokého spektra nabídek práce způsobuje, že tradiční parametry vhodnosti kandidátů na danou pozici, jako je vzdělání nebo doposud…
Klientský servis je důležitou vizitkou celé firmy. Ukazuje, jak si společnost váží svých klientů, a jedná se o ideální příležitost, jak v praxi předvést proklientskou firemní kulturu. Pracovníci…
Firemní kultura a pracovní styl uplatňovaný a vyžadovaný ve firmě se pomalu ale jistě stává jedním z hlavních benefitů, který zajímá potenciální zaměstnance. Mít jasně danou a propagovanou firemní…
K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní. Někdy obchodník musí rezignovat na své priority a přijmout systém myšlení klienta, aby s ním byl na jedné vlně a mohl s ním…
Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních s novým zákazníkem musí projít, aby zjistil, jestli je daný člověk nebo firma vhodným kandidátem na to stát se klientem…
Od odborníků a nadstandardně placených zaměstnanců obecně se očekává, že nepotřebují adaptaci na nové pracovní prostředí, protože jeho zvládnutí je prostě součást jejich úrovně profesionality. Není.
V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “Příběhu”. Dnes se soustředíme na 3 a 4. krok: “Proč” a “Prezentace”. Ukážeme si vše opět na příkladu z…
Když se zeptáte manažerů a HR specialistů, co drží zaměstnance v práci a co je motivuje k tomu, podávat co možná nejlepší výkony, nejspíše je jako první napadne finanční odměna, benefity nebo…
Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To platí jak v obchodní sféře, tak v kterémkoliv jiném profesním oboru. O produktivitě v prodeji stále panuje několik…
V uplynulém roce se v oblasti internetové reklamy, konkrétně PPC odehrálo několik změn či posunů, které pravděpodobně budou udávat směr a trend v online reklamě nejen letos, ale i další roky. Velká…