Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3088 článků.

Článek v rámci předplatného icon Kovosvit MAS jmenoval Reného Holmana Manažerem obchodu pro ČR a SR

17.4.2019 

René Holman, dosud obchodně-technický zástupce společnosti Kovosvit MAS po Ústecký, Liberecký a Středočeský kraj, se nově stal Manažerem obchodu pro Českou republiku a Slovensko. Cílem změny je…

Konečně stravenka, za kterou nemusíte platit

15.4.2019  Rozhovor s jednatelem společností Lidl ČR a Lidl stravenky Vítem Pravdou.

Už skoro rok funguje na českém trhu stravenková karta Naše stravenka, která je produktem společností Lidl stravenky a Československé obchodní banky. Jak si v silné konkurence vede a zda se v segmentu…

5 návyků vedoucích, které zaměstnanci nesnášejí

15.4.2019 

Jedním z nejčastějších důvodů změny zaměstnání ze strany zaměstnance jsou v současné době neshody s přímým nadřízeným, případně nesouznění s firemní kulturou propagovanou managementem firmy. Vedoucí…

Článek v rámci předplatného Pět nejčastějších chyb personalistů během pracovního pohovoru

12.4.2019 

Umět kvalitně vést pracovní pohovor je tak trochu umění. Přitom v CV může každý vypadat, jak chce, ale skutečnou představu o potenciálním zaměstnanci a jeho schopnostech získáte až právě na pracovním…

icon Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (III. díl)

11.4.2019 

Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a "Prezentace". Dnes se podíváme na důvod, kvůli kterému chodíme k zákazníkovi, na "Prodej". Vše si opět rozvedeme na příkladu…

Jak zajistit, aby zaměstnanci chodili rádi do práce?

4.4.2019 

Spokojený pracovník je k firmě loajální a navíc svou práci odvádí mnohem lépe než někdo, kdo chodí do práce s averzí. Mít pracovní sílu, která chodí do práce vyloženě ráda, je snem každého…

Soutěžte o volnou vstupenku na workshop Jak využít inovační potenciál zaměstnanců?

1.4.2019 

Hledáte nápady pro inovace ve firmě? Tušíte, kde hledat inspiraci a jak motivovat vaše lidi, aby se do inovačního procesu zapojili? Získejte odpovědi na tyto otázky na workshopu, který se uskuteční…

Článek v rámci předplatného Pět otázek pro uchazeče o práci v zákaznickém servisu

29.3.2019 

Klientský servis je důležitou vizitkou celé firmy. Ukazuje, jak si společnost váží svých klientů, a jedná se o ideální příležitost, jak v praxi předvést proklientskou firemní kulturu. Pracovníci…

Článek v rámci předplatného icon Soft skills, které dnes zaměstnavatelé vyhledávají

29.3.2019 

Současná situace na trhu práce a možnost kandidátů vybírat si z širokého spektra nabídek práce způsobuje, že tradiční parametry vhodnosti kandidátů na danou pozici, jako je vzdělání nebo doposud…

Článek v rámci předplatného Přínosy firemní kultury přívětivé vůči zaměstnancům

27.3.2019 

Firemní kultura a pracovní styl uplatňovaný a vyžadovaný ve firmě se pomalu ale jistě stává jedním z hlavních benefitů, který zajímá potenciální zaměstnance. Mít jasně danou a propagovanou firemní…

Článek v rámci předplatného icon Pět způsobů, jak jednat s nepříjemnými lidmi

25.3.2019 

K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní. Někdy obchodník musí rezignovat na své priority a přijmout systém myšlení klienta, aby s ním byl na jedné vlně a mohl s ním…

Jak adaptovat experta

22.3.2019 

Od odborníků a nadstandardně placených zaměstnanců obecně se očekává, že nepotřebují adaptaci na nové pracovní prostředí, protože jeho zvládnutí je prostě součást jejich úrovně profesionality. Není.

Článek v rámci předplatného icon Čtyři faktory kvalifikace potenciálního klienta

22.3.2019 

Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních s novým zákazníkem musí projít, aby zjistil, jestli je daný člověk nebo firma vhodným kandidátem na to stát se klientem…

icon Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (II. díl)

21.3.2019 

V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “Příběhu”. Dnes se soustředíme na 3 a 4. krok: “Proč” a “Prezentace”. Ukážeme si vše opět na příkladu z…

Projev uznání jako úspěšná motivace k lepší práci

18.3.2019 

Když se zeptáte manažerů a HR specialistů, co drží zaměstnance v práci a co je motivuje k tomu, podávat co možná nejlepší výkony, nejspíše je jako první napadne finanční odměna, benefity nebo…

Výpis 796810 z celkem 3088