Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k rychlejšímu uzavírání obchodů ve vašem týmu

22.11.2018 

Jednou ze zásadních překážek úspěchu obchodního týmu je přílišná délka prodejních cyklů. Jestliže členové vašeho týmu neumějí dotahovat rozjednané obchody ke zdárnému konci včas, navyšuje se tím…

Článek v rámci předplatného icon 4 časté chyby vedoucích, které vedou k propadu výsledků týmu

20.11.2018 

Vedoucí týmu je nucen každodenně dělat rozhodnutí za celý tým. Některá tato rozhodnutí jsou málo významná, jiná jsou ze strategického hlediska zcela zásadní. Jednou z důležitých vlastností vedoucího…

Happiness Management – podmínka přežití firmy 21. století

20.11.2018 

„Cože? Happiness Management? Za prvé nevím, co to je a za druhé mě to uráží… A navíc, naším úkolem je vydělávat peníze a zvyšovat produktivitu! Ne řešit nějaké štěstí!“

Článek v rámci předplatného icon Získejte klienta svých snů ve třech jednoduchých krocích

16.11.2018 

Každý obchodník by se měl snažit získat ty nejlukrativnější a nejlepší klienty. Ideálně lídry ve svém oboru. Nejenže se s těmito klienty většinou velmi dobře jedná a jejich objednávky mají velký…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy, jak získat a udržet si mladé klienty

13.11.2018 

Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší cílovou skupinou? Pak už jistě dávno víte, že se jedná o specifickou klientelu, která má speciální očekávání, zkušenosti a…

icon Víte, jak proniknout na zahraniční trhy?

12.11.2018 

Exportní vzdělávání je jednou ze služeb agentury CzechTrade. Je určeno pro české firmy, a to malé, střední i velké. Každý rok připravujeme okolo 50 zajímavých, interaktivních a prakticky zaměřených…

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby, jak bojovat proti klientům, kteří chtějí slevu

9.11.2018 

Cena je jednou z nejčastějších výtek, které klienti vůči nabídce obchodníků mají. V mnoha případech se jedná pouze o zástupný důvod, který má zakrýt fakt, že klientovi se na nabídce nelíbí něco úplně…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři zvyky obchodníků, které odvrátí jejich vyhoření

6.11.2018 

Syndrom vyhoření je strašákem pracovníků v mnoha oborech. Obchodní sféra je tímto nešvarem postižena o to více, že prodej je psychicky náročnou prací, kde velkou roli hraje mentální rozpoložení a…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak vytvořit firemní kulturu zaměřenou na inovace

26.10.2018 

Dnešní rychle se měnící doba sebou přináší jeden zásadní poznatek pro firmy: kdo stagnuje a nevyvíjí se, ten prohrává. Ať už se vaše společnost věnuje jakékoliv oblasti, smysl pro inovativnost je…

Ocenění HREA - EXCELLENCE AWARD® získaly letos HR projekty zaměřené na efektivní nábor, digitalizaci a leadership

24.10.2018 

People Management Forum (PMF), profesní nezisková organizace, která sdružuje HR profesionály v České republice, organizuje od roku 2000 soutěž o nejlepší HR projekt nazvanouHREA - EXCELLENCE AWARD® (…

Drahá kancelářská židle vaše záda nespasí, základem je sedět chytře

22.10.2018 

S týmem fyzioterapeutů lektoruje Jan König ve firmách už pár let. Každému z účastníků workshopů mimo jiné „seřídí“ pracovní místo v kanceláři k ideálnímu sedu. „Můžete sedět i na pařezu, ale aktivně!“…

Článek v rámci předplatného Máme tu talenta – tak hlavně ho nevyplašit, ať nám chvíli vydrží

22.10.2018 

Chytrý, šikovný, zkušený a vaše volná pozice mu padne jako ulitá. Ulovili jste v rozvířených vodách pracovního trhu perspektivního talenta. Ještě si ho tak ve firmě udržet...

icon Kalkulace v éře 4.0: podmínky přežití nejisté

19.10.2018 

V globálním konkurenčním prostředí platí už řadu let jednoduchá pravda: Náklad, který nepřidává konkrétní, zákazníkem vnímanou hodnotu vašemu produktu, musíte pokrýt z vlastní marže – jinak neprodáte.…

Článek v rámci předplatného icon Pět věcí, které nesmíte vyslovit, když žádáte o vyšší plat

17.10.2018 

Momentální ekonomický růst je ideální dobou, kdy si říci o vyšší plat. Hodnota lidské práce stoupá, ceny se zvyšují a stejně tak se zvyšují i tržby firem. Žádost o vyšší plat ze strany vyžaduje ze…

icon Hlas zákazníka (1/2): Kdo by se o něj měl starat

16.10.2018 

Programy zaměřené na hlas zákazníka (tzv. Voice of the Customer - VoC) přinášejí firmám větší prodeje. Když zákazníkům nasloucháte, dočkáte se méně eskalací jejich stížností a zákazníci s vámi…

Výpis 811825 z celkem 3050