Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24977 článků.

Článek v rámci předplatného icon Máte málo energie? Zkuste těchto 8 triků

18.5.2016 

Prodej a další obchodní aktivity se nemohou dařit, pokud prodejce není dostatečně vytrvalý a energický. Nedostatek energie, který je většinou kombinací psychických a fyzických faktorů, může být v …

icon Uf, šéf má zase narozeniny: Vybíráme dárek

18.5.2016 

Každý má rád narozeniny, nikoli však v práci. V práci mají narozeniny tak trochu příchuť povinnosti a trapnosti. Emoční nepohodlí, zraněné city a nepochopení, to vše můžete zažít. Často dokonce musíte…

Rychlé, praktické a opakované kurzy – nová forma tréninku soft skills?

18.5.2016 

Položili jste si někdy otázku, proč mnozí lidé dělají stále stejné chyby? Například po všech školeních time managementu stále chodí pozdě. Nebo přes opakovaná školení manažerských dovedností…

icon Citlivostní analýza v Microsoft Excel – její použití v praxi (2/2)

18.5.2016 

Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší obsáhlé tabulky křížových výpočtů v rámci jedno nebo dvourozměrných proměnných. Pomocí této funkce jsme schopni dopočítávat…

icon Rozdíly mezi styly úspěšných a neúspěšných lídrů

17.5.2016 

Úspěšní lídři se soustřeďují na výsledky a umějí je i náležitě ocenit a odměnit. Neúspěšní lídři nejsou schopni stanovit cíle, nevědí jak monitorovat postup a neumějí odměnit ty, kteří dosáhli…

Článek v rámci předplatného Co vyplývá z průzkumu projektového řízení v ČR?

17.5.2016 

Šetření opakovaně ukazuje, že největší problémy, které ohrožují úspěšnost projektů v ČR, jsou spojené s lidskými zdroji. Patří mezi ně zejména nedostatečná kvalifikace a nekompetentnost členů…

Článek v rámci předplatného icon 3 důležité rady pro vystoupení na odborné konferenci

16.5.2016 

Konference jsou jedinečnou příležitostí k navazování kontaktů s lidmi z oboru, k nabídce vašich produktů a k představení vaší firmy. Pokud se ovšem příprava na podobnou akci vezme za špatný konec,…

icon Chcete mít „Myšlení první ligy“?

16.5.2016 

V červnu se Praha a Bratislava stanou dějištěm výjimečné události. Tři TOP spíkři - Jan Mühlfeit, Marian Jelínek a Marie Diamond - se sejdou na jednom pódiu, aby zájemcům poradili, jak dosáhnout…

icon Osvojte si přínosný návyk snadno a rychle

16.5.2016 

Pro osvojení si zvyku, který pro vás bude přínosný, existuje snadný a přitom velmi účinný recept. Můžete jej použít pro osvojení jakéhokoli zvyku, který si vyberete. Nevymlouvejte se, vydržte, dokud…

Článek v rámci předplatného Nejčastější náborové omyly malých podnikatelů

16.5.2016 

Rozjeli jste podnikání a vaše firma roste. Je třeba přibírat další lidi, kteří budou vytvářet a prodávat vaše produkty. Musíte však vybrat správně, což není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát.…

icon Přestaňte chodit pozdě na porady

16.5.2016 

Dokonce i malé zpoždění se postupně přemění na velké ztráty produktivity. Když se někdo na poradu dostaví o 10 minut později, 10 minut času bylo ztraceno. Obvykle bude třeba těch 10 minut přidat na…

Článek v rámci předplatného icon Role manažera v období změn - I. díl: Bát se změny je normální

16.5.2016 

Změny se dějí neustále kolem nás a často jsme sami jejich součástí. Uvnitř firem mnohdy přicházejí shora a ti, kteří je zavádějí, stojí před nelehkým úkolem Jak implementovat? Komu a jak komunikovat?…

icon Odmítnutí je zpětná vazba jako každá jiná

13.5.2016 

Online komunita Fortune 500 Insiders Network sdružuje seniorní manažery největších amerických firem dle žebříčku Fortune 500, který každoročně sestavuje časopis Fortune na základě jejich hrubého…

icon Jak úspěšně docílit etického chování u zaměstnanců?

13.5.2016 

Proč je dobré se chovat eticky a co vlastně etické chování přináší samotnému nositeli? Není to jen o tom, že silnější vždy vyhrává? Jak by to vypadalo, kdyby měli prostor pouze dravci? Etika velmi…

Článek v rámci předplatného Co udělají vaši zaměstnanci, když jim zavolá headhunter?

13.5.2016 

„Dobrý den. Máte na mě 5 minut?‟ Dobrý headhunter ví, komu a proč volá. Jeho příjemný a osobní tón hlasu dává jasně najevo, že nevolá nikdo z komerčního call centra s nabídkou nové kreditní karty. Ve…

Výpis 79817995 z celkem 24977