Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25072 článků.

icon Jsou situace, kdy je lepší to vzdát

13.6.2016 

Někdy lidé pokračují v tom, co je ani tolik nebaví, protože za to jsou dobře odměňováni. Když vás však to, co děláte nebaví ani za to nemáte dobrou odměnu, pak byste toho možná měli nechat. Také je na…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy pro prohloubení vztahu mezi klientem a společností

10.6.2016 

V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli ke konkurenci. A tento fakt platí téměř u všech odvětví nákupu a obchodu. Jak uvádí server Customer Service Manager,…

icon Pohoda, klídek, spolupráce

10.6.2016 

Kolegy si většinou nevyberete a nadřízené už vůbec ne. Vztahy na pracovišti proto zdaleka nemusejí být stejné jako vztahy s rodinou a přáteli. Zároveň však není nutné, abyste se snažili dosáhnout…

Outsourcing HR – měli by se personalisté bát o svá místa?

10.6.2016 

Outsourcing HR je termín, se kterým se stále ještě v našich podmínkách příliš nesetkáváme. Mnohem častěji je nabízena služba outsourcing mzdové agendy, kterou poskytuje po dlouhou dobu celá řada firem…

icon Tipy na lepší prezentaci inspirované TED talks

10.6.2016 

Úspěšná prezentace není o tom, udělat všechno dokonale. Je to o tom, být připraven a otevřeně něco sdílet s ostatními. Proto nejdříve ze všeho potřebujete chytlavou základní myšlenku. Může to být…

Článek v rámci předplatného icon 3 základní pravidla úspěšné obchodní schůzky

9.6.2016 

Obchodní schůzka, při které prezentujete váš produkt potenciálnímu klientovi, má veskrze pouze dvě možná vyústění. Buď obchod uzavřete, nebo ne. Server SellingPower ve svém nedávném článku prodejním…

Článek v rámci předplatného Stop silným a slabým stránkám

9.6.2016 

Ptáte se uchazečů o práci, co je motivuje, jaké jsou jejich silné a slabé stránky nebo kde se vidí za pět či deset let? Pak na tyto otázky rychle zapomeňte. Pokud chcete získat pravdivé odpovědi,…

icon Měníme styl top manažerů: Efektivní lídři kopou za tým (1/2)

9.6.2016 

Organizace, které berou rozvoj leadershipu vážně, jsou vítězné a jejich konkurenti prohrávají. Korporace i obchodní školy bývaly spoutané svou představou ekonomicky racionálního jedince. Dnes už však…

icon Nevědomé předsudky mohou přijít draho

9.6.2016 

Předsudky zpožďují naše reakce při testech a výkony i u jednoduchých kvízů. Nejdůležitější je, že prostě poškozují naši schopnost přijímat správná rozhodnutí. Iniciativa společnosti McKinsey, která se…

icon Projektová výuka je budoucností vzdělávání. Můžeme se těšit na konec robotického biflování?

8.6.2016 

Jak ukazují dlouhodobé výzkumy směřované na spokojenost vysokoškolských studentů s vzdělávacími osnovami, tak největší problém je zpravidla nedostatek praxe. Studenti často nevidí takřka žádnou vazbu…

Článek v rámci předplatného icon Tajemství prodejního úspěchu? Zeptejte se sami sebe, co a proč kupujete

8.6.2016 

Prodejní teorie a obchodní tipy (ať už publikované na tomto webu nebo kdekoliv jinde) mají všeobecnou platnost pouze do určité míry, protože každý prodejce má svůj vlastní prodejní styl, který…

Na stromy - nikoliv zpátky, ale vzhůru

8.6.2016 

Je ráno a na nose vás šimrá ranní vánek a první paprsky slunce prosvítající mezi špičkami stromů, které jsou o poznání blíž, než byly včera. “Dokázali jsme to!”

icon Úroveň českého vzdělávání brzdí rozvoj segmentu podnikových služeb

7.6.2016 

Centra podnikových služeb zajišťují zpracování provozních úloh v oblastech, jako je účetnictví, lidské zdroje, zpracování mezd, IT, právo, vnitřní kontrola, zásobování nebo bezpečnost. Dnes v Česku…

icon Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

7.6.2016 

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i kvalitou a dobou dodání. Jak tedy získat zákazníka, pokud je naše nabídka velmi podobná konkurenci? Odpovědí je lidský přístup.

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak nebýt „otravným“ prodejcem

7.6.2016 

Ruku na srdce, jsou prodejci a prodejci. Moderní obchodní profesionál je člověk, který umí rozpoznávat příležitosti, naslouchat klientům, efektivně analyzovat jejich potřeby a ve spolupráci se…

Výpis 79968010 z celkem 25072