Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.

icon Je načase zbavit se klienta?

10.6.2014 

Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme, že ne všichni za to stojí. Psychický tlak způsobený spoluprací se špatným klientem vás může zbavit radosti z vaší činnosti a…

Článek v rámci předplatného icon Zlepšete váš tréninkový program pro prodejce

9.6.2014 

Nezáleží na tom, zda školíte nováčky nebo zkušené pracovníky. Vždycky se hodí zapracovat na vašich tréninkových praktikách. Server entrepreneur.com popisuje několik užitečných rad. 1) Buďte…

icon Hříchy hodnocení výkonnosti

9.6.2014 

Špatný přístup manažera k hodnocení výkonnosti podřízených je nejen nepříjemný pro zaměstnance, ale také velmi drahý pro firmu. Server Blr.com proto zveřejnil desatero největších hříchů, kterých se…

icon Co vaši lidé opravdu potřebují?

9.6.2014 

Jaké skutečně důležité věci by měl manažer zajistit svým podřízeným? Tuto otázku si nedávno položil autor více než 60 manažerských knih a odborných článků na serveru Inc.com Peter Economy. Připomněl…

Článek v rámci předplatného icon Jak na cold calling?

6.6.2014 

Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může být celkem vyčerpávající. Server saleshq.monster.com popisuje několik rad, jak ho zvládnout a dosáhnout nejlepších výsledků.…

icon Konec obchodního partnerství nemusí být konec firmy

6.6.2014 

Stejně jako rozchody v soukromém životě nejsou ani rozchody v podnikání nic lehkého. Situace bývá o to složitější, když hře není jen majetek, ale i děti, respektive zaměstnanci, zákazníci, dodavatelé…

HENNLICH bude inspirovat zaměstnavatele, jak se starat o rodiče

5.6.2014 

Litoměřice Jak zacházet se zaměstnanci - rodiči? Jak jim umožnit skloubit práci a péči o děti či nemocné rodiče? Jaká jsou úskalí a přednosti flexibilních pracovních úvazků? To jsou hlavní témata…

icon 10 situací, kdy je nejlepší mlčet

5.6.2014 

Proč jsem raději nemlčel? Tuto otázku zná velmi důvěrně většina lídrů, zejména ti extrovertní. Pro extroverta je totiž typické, že mluví a přemýšlí zároveň. Mluvení je pro něj důležitou součástí…

icon Každodenní vyjednávání

5.6.2014 

Vyjednávací schopnosti jsou klíčové jak pro kariéru, tak pro osobní život. Můžete vyjednávat o velkých obchodech, o tom, jak zajímavý a náročný úkol v práci dostanete, i o tom, jak zorganizovat…

Techniky náboru zaměstnanců pomocí sítě LinkedIn: Vyhledáváme lidi pro zábavu i pro peníze (3/7)

4.6.2014 

Od posledního dílu seriálu se odehrálo mnoho věcí. Prodalo se několik tisíc knih, kurzem pokročilých technik náboru zaměstnanců pomocí LinkedInu prošlo již přes 600 účastníků a spoluzaložil jsem novou…

icon Time management: Berete ohledy na kolegy?

4.6.2014 

Typická doporučení pro lepší time management navrhují vypínání e-mailu nebo odmítání účasti na poradách. Jde zkrátka o to, jak vy sami dokážete řídit svůj vlastní čas. Co když však kvůli těmto…

icon Tipy od zkušených: Prezentace

3.6.2014 

Je obrovský rozdíl mezi tím něco odprezentovat a pouze přečíst svůj text. Server presentationmagazine.com proto oslovil profesionály s žádostí o doporučení, jak povznést vaše prezentace na vyšší…

icon Být pánem situace - lekce z letištního terminálu

3.6.2014 

Kontrolovat situaci to znamená chovat se asertivně a zároveň prokazovat ostatním respekt. Chcete-li být pánem situace, potřebujete empatii, dobré komunikační schopnosti a musíte být důvěryhodní.Chris…

Článek v rámci předplatného icon Jak říci zákazníkovi "ne"

2.6.2014 

V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí problém, a celkově se snažit o co největší spokojenost zájemců a zákazníků. Avšak jsou případy, kdy je ospravedlnitelné (a někdy i…

icon Co je důležité pro mezinárodní obchod?

2.6.2014 

Pro růst exportu neexistuje univerzální recept. Víme ale, co nejvíce ovlivňuje export na vzdálené trhy. Je to zkušenost. Co tedy může exportu pomoci je zprostředkování zkušenosti z různých trhů mezi…

Výpis 81618175 z celkem 16941