Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7608 článků.

icon Týmy Workplace Advisory a Office Agency v Colliers povede nově Jana Vlková

2.8.2022 

Česká pobočka Colliers v rámci rozšíření a vylepšení zákaznických služeb v segmentu kanceláří a péče o nájemce spojuje od srpna 2022 řízení oddělení Workplace Advisory (WPA) a Office Agency (OA) - (…

icon Novou generální ředitelkou společnosti McDonald’s pro český a slovenský trh byla jmenována Yuliya Badritdinova

2.8.2022 

Společnost McDonald’s ČR a SR oznámila jmenování nové generální ředitelky, kterou se s účinností od 1. srpna 2022 stala Yuliya Badritdinova.

icon Nový studijní portál nabízí možnost zvýšit si kvalifikaci v IT

1.8.2022 

Počítačová škola GOPAS vytvořila ve spolupráci s Microsoftem nový studijní portál Microsoft Fundamentals Academy, který zájemce připraví na certifikační zkoušky

icon 70 % podniků má kvůli neefektivnímu využívání dat problém inovovat, ukazuje průzkum mezi vrcholovými manažery

29.7.2022 

Nová studie společnosti VMware a profesora Feng Liho poukazuje na potíže spojené s nutností inovovat a současně snižovat náklady. Téměř tři čtvrtiny (70 %) firem nedokáží vytěžit maximální užitek ze…

icon Applifting povede vývoj healthtechových aplikací pro kanadský technologický gigant Telus. Plánuje obsadit 70 nových pozic

22.7.2022 

Pražské vývojářské studio Applifting povede pro Telus Health, healthtechovou divizi kanadské telekomunikační společnosti Telus, vývoj celého technického řešení aplikací. Strategické partnerství v…

Moderní technologie v HR: Jak si ověřit, že se přesun personální agendy do cloudu vyplatí?

19.7.2022 

Digitalizace ve firmách postupně vstupuje do všech oddělení a firemních činností a HR samozřejmě není výjimkou. Vhodně zvolený a naimplementovaný nástroj pro řízení lidských zdrojů může podpořit…

Největší blokátor inovací je úspěch firmy

18.7.2022 

Bez kvalitní firemní kultury a loajálních zaměstnanců nemůže být firma na trhu úspěšná. Jak ale o kulturu pečovat, jak ji inovovat a nespadnout do pasivní resilience? Nositeli kultury jsou vždy lídři.…

Outsourcing IT vzdělávání

18.7.2022 

Vzdělávání je ve firmách benefitem pro zaměstnance, ale zároveň z toho prosperuje i zaměstnavatel. Mít zákaznický servis, který neumí odpovídat na telefonáty nespokojených zákazníků, nebo ajťáky,…

Jak využít chatboty v HR?

15.7.2022 

Použití chatbotů v zákaznickém servisu není žádnou novinkou a většina z vás o něm pravděpodobně slyšela, nebo se s ním dokonce už sama setkala. Věděli jste ale, že se chatboti dají použít i při náboru…

Článek v rámci předplatného Jak při pohovoru správně formulovat otázky a dozvědět se o kandidátovi co nejvíce

14.7.2022 

To, jakým způsobem během pohovoru pokládáte otázky, jak je formulujete a jakou mají strukturu, má zcela zásadní dopad na kvalitu informací, které tímto dotazováním nakonec získáte. Jedním z účinných…

Největší úskalí jazykové výuky ve firmách

13.7.2022 

Umožnit zaměstnancům učit se cizí jazyk jako benefit dnes už není žádná novinka. Velmi často jsou lidé motivování sami, protože se v angličtině nebo jiném cizím jazyce jednoduše chtějí zlepšit. Kromě…

Článek v rámci předplatného icon Co to je „obsahový marketing“ a jak jej lze nejlépe využít?

12.7.2022 

V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové praxi. V době bez internetu, kdy veřejnému informačnímu prostoru vévodila masová média, byla nejefektivnější reklamou ta nejvíce…

Jak si získat a udržet mileniály?

12.7.2022 

Jak si získat a udržet zaměstnance je otázka, kterou řeší každá větší firma. Přesto, že jsou Češi podle průzkumů spíše konzervativní a fluktuace patří v rámci Evropy k nejnižší, v budoucnu to může být…

Konference Back to the Future

11.7.2022 

DMC management consulting slaví letos 20 let existence firmy. Při té příležitosti pořádá v září 2022 konferenci Back to the Future, na které se společně se svými klienty ohlédne za tím, co společně…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích

30.6.2022 

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který nabízíte, sebelepší, klient s vámi obchod neuzavře, pokud mu nejste sympatický a pokud u něj nemáte jeho…

Výpis 811825 z celkem 7608