Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16942 článků.

Článek v rámci předplatného icon Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš?

6.3.2014 

Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací, tím větší šance mají na úspěšné uzavření obchodu. V tomto případě však méně znamená více. Podle serveru Sales Gravy musí být…

Proč se starat o emocionální kulturu vaší společnosti

6.3.2014 

O důležitosti firemní kultury toho již bylo napsáno dost. Velké firmy jako Google nebo Facebook dokáží utvářet prostředí, ve kterém každodenní náročná práce vypadá jako hra. Podle nedávné studie…

icon Podpořte podnikatelské uvažování svých zaměstnanců

6.3.2014 

Podnikatelé se vyznačují tím, že jsou inovativnější, pružnější a ochotnější riskovat než ostatní. Mají silné odhodlání něco změnit, více energie a optimismu, ale také disciplíny. Takové vlastnosti u…

Článek v rámci předplatného Jak zlepšit proces náboru pomocí doporučení a sociálních médií

5.3.2014 

Při náboru nových pracovníků dnes firmy hodně spoléhají na pomoc svých stávajících zaměstnanců. Je to chytrý způsob, jak zkrátit období onboardingu a zajistit si nejkvalitnější talenty. Jednou z…

icon Gabriela Tamchynová, nová ředitelka lidských zdrojů vydavatelství Economia

5.3.2014 

Řízení lidských zdrojů společnosti Economia, vydavatele ekonomického a odborného tisku v České republice, převzala 1. března 2014 Gabriela Tamchynová. Gabriela Tamchynová je absolventkou personálního…

icon Může mít váš den 26 hodin? (1. díl)

5.3.2014 

Ne, to opravdu nemůže. Jak je ale možné, že váš kolega, který má obdobnou pracovní náplň jako vy, je o tolik produktivnější? Chodí včas domů, stíhá obědy a co víc, vše řeší úplně v klidu a bez stresu.…

Článek v rámci předplatného icon Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat

4.3.2014 

Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete naslouchat tomu, co klient říká, tím lépe dovedete slyšet různé nuance a detaily, díky kterým můžete své jednání s daným klientem…

Zbytečné chyby zaměstnaneckých průzkumů

4.3.2014 

Jedním z typických úkolů HR ve firmě je pravidelné provádění průzkumů, které se zaměřují na zjišťování zpětné vazby ohledně spokojenosti zaměstnanců s jejich prací a kariérou ve firmě či mírou jejich…

icon 7 vět, které byste na pracovišti vůbec neměli říkat

4.3.2014 

Někdy i nevýznamná poznámka může mít citelný a trvalý dopad. Možná, že jste se právě dozvěděli špatné zprávy o vašem projektu a napadla vás perfektní odpověď, jak jejich dopad zmírnit. Nebo se vám…

Novodobá bible HR Business Partneringu konečně také česky

3.3.2014 

Nakladatelství Grada ve spolupráci s DMC management consulting vydává novodobou bibli HR Business Partneringu český překlad knihy Davea Ulricha Nová éra řízení lidských zdrojů ze servisu partnerem…

Článek v rámci předplatného icon Získejte zpět ztraceného klienta

3.3.2014 

Ztráta důležitého klienta je vždy pro společnost velkou ránou. Nejde jenom o finanční ztrátu pokud nespokojený zákazník odejde ke konkurenci, nastává nutně čas položit si otázku, zda by se na…

icon Proč podporovat vlastní projekty vašich zaměstnanců?

3.3.2014 

V dřívější době bývalo naprostou samozřejmostí, že zaměstnanec spolu s pracovní smlouvou podepisoval i závazek, že svému zaměstnavateli věnuje po pracovní stránce celý svůj čas i energii. V dnešní…

icon 5 způsobů, jak psát lepší nadpisy

2.3.2014 

Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé na něj prostě nekliknou a nepřečtou si, co jim chcete sdělit. Někdy je tedy lepší držet se klasických novinářských pravidel…

Corporate Health Day 2014 - konference na téma firemního zdraví

28.2.2014 

Generální ředitelé České spořitelny a T-Mobile Pavel Kysilka a Milan Vašina představí za moderace šéfredaktora časopisu Forbes Petra Šimůnka odpovědi na otázky typu: proč to v některých firmách mezi…

Článek v rámci předplatného Rozvoj liniového managementu ve výrobních podnicích (1/5)

28.2.2014 

V letošní sérii článků se podíváme na problematiku rozvoje manažerů ve výrobních podnicích. Jde o vedoucí pracovníky, kterým se „manažer“ zpravidla neříká, a oni sami se tak mnohdy ani nevnímají.…

Výpis 83718385 z celkem 16942