Nebezpečné předsudky v HR
Lidský mozek si při zpracovávání informací vytváří určité zkratky, jejichž cílem je usnadnit a urychlit rozhodování. Funguje to již od pravěku. Když například vidíme velké zuby, pruhovaný kožich a…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16942 článků.
Lidský mozek si při zpracovávání informací vytváří určité zkratky, jejichž cílem je usnadnit a urychlit rozhodování. Funguje to již od pravěku. Když například vidíme velké zuby, pruhovaný kožich a…
Představte si, že existuje vzorec chování a komunikace, jímž se nezávisle na sobě řídí všichni významní lídři a organizace světa. Říkáte si, že to není možné? Pak se spolu s námi pojďte přesvědčit, že…
Právě jste byli požádáni připravit nadcházející meeting pro několik skutečně důležitých osob. Co teď? Nejste tací exhibicionisté, abyste zvládli jednoduše hodit trému za hlavu a prezentovat? Malá…
Zdá se vám, že content marketing je jen další moderní výstřelek a nemá tedy smysl se jím zabývat? Co na tom, že se firmy jako Coca-Cola snaží publikovat rozmanitý obsah svým jménem, je to prostě vlna,…
Lídr, který se vyhýbá osobnímu spojení se zaměstnanci dělá velkou chybu. Pokud hledáte způsoby, jak si se svými lidmi vybudovat dobré osobní vztahy a zároveň si udržet pozici autority, přinášíme vám…
Výsledky studie Best Employers realizované firmou Aon Hewitt v regionu CEE ukazují, že motivovanost je jednou z priorit firem pro období 2014 2016. Nejnovější výsledky studie Best Employers…
Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému prodeji. Teprve s detailní znalostí toho, co klient požaduje, čím si již prošel a co vlastně potřebuje jste schopni najít ideální…
Sepsali jste svůj životopis. Uvádíte v něm pouze pravdivé údaje a dobře jste si jej přečetli, aby neobsahoval žádné překlepy nebo hrubky. To je samozřejmě chvályhodné, neznamená to však, že jste dobře…
Poučky marketingu i prodeje se z drtivé většiny věnují otázce, jak sehnat nové zákazníky. Forbes však na svém webu nedávno publikoval článek, ve kterém zmiňuje hned několik důvodů, proč je nutné (i…
Každý manažer náboru by měl usilovat o to, aby jej vedení firmy vnímalo jako odborníka, který významným způsobem přispívá k plnění strategických cílů firmy. Jak ale propojit náborovou strategii firmy…
Žádný manažer nemůže vždy mít v týmu jen své nejlepší přátele, často to ani není žádoucí. Mohou dokonce nastat situace, kdy některého ze svých podřízených nebudete moci ani vystát. Bude se vám zdát…
Být manažerem, který se soustředí výhradně na vlastní tým a doufá, že si získá jeho důvěru a respekt, není nikdy snadné. Je to nekončící mise, která od vás vyžaduje každodenní oběti a má dvě strany…
Stejně jako nám rodiče vtloukali od mala do hlavy, tak i před zaměstnanci se vyplatí nejdříve myslet a pak až teprve mluvit. Ne vždy totiž vaše původně dobře míněné hlášky padnou na úrodnou půdu.…
Být lídrem není jednoduché. Vyžaduje to chytrá rozhodnutí v odborných věcech a také schopnost rozvíjet potenciál lidí kolem vás. Dobrá zpráva je, že abyste mohli být efektivním lídrem, nemusíte se…
ŠAMPIÓNI versus ZTROSKOTANCI - Jak poznat toho pravého uchazeče„Nechoďte do postele s nikým, kdo má víc problémů než vy.” To je podle mého dobrá rada pro přijímání nových pracovníků. V dnešní hektické době, kdy jsou na generální ředitele a vrcholové manažery…