Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25249 článků.

Článek v rámci předplatného icon Zlozvyky veřejného vystupování (1/2)

10.11.2015 

Každý z nás má určité komunikační návyky, které jsou natolik rutinní, že si je ani neuvědomujeme. Fungují zkrátka podvědomě. Velmi dobře je však vnímají lidé, s nimiž komunikujeme. A pokud stojíme…

Článek v rámci předplatného icon Celosvětové trendy v zákaznickém servisu pro rok 2016

10.11.2015 

Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů. To jsou trendy, u kterých můžeme očekávat, že se budou úspěšně prosazovat i v následujícím roce. Jaké to však bude mít…

icon Time management: Méně je více

10.11.2015 

Kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas... Snaha lépe využívat své časové možnosti je chvályhodná, neznamená to však, že byste měli hledat stále složitější systémy či nové zázračné aplikace, které…

icon Informační veletrh ACCESS MBA v Praze - individuální konzultace k programům MBA

9.11.2015 

Pondělí 23. listopadu 2015 16:30-22:00 Corinthia Hotel Prague, Kongresová 1, Praha 4 Osobní setkání s proděkany pro přijímací řízení nejlepších českých a zahraničních vzdělávacích institucí s…

Slovník sociálního zabezpečení

9.11.2015 

Vysvětlit nejdůležitější pojmy z důchodového a nemocenského pojištění, sociálních dávek, zaměstnanosti, sociálních služeb a mnoha dalších oblastí sociální sféry je cílem Slovníku sociálního…

Článek v rámci předplatného Nová pravidla odškodňování pracovních úrazů a nemocí z povolání

9.11.2015 

V návaznosti na nový zákoník práce, který vešel v platnost 1. října 2015, vyšlo i nové nařízení vlády, které určuje postupy pro stanovování výše náhrad za bolest a ztížení společenského uplatnění v…

icon Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

9.11.2015 

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl zrovna o minulém víkendu na semináři o prodeji. Na schůzce s panem K. jsem již v úvodu udělal jednu…

icon Příliš kontroly škodí

9.11.2015 

Vadí vám jako zaměstnanci, když vám váš šéf nevěří? Komu by to také nevadilo... To, když vám šéf stále stojí za zády a kontroluje do nejmenších detailů, zda svou práci děláte dobře, není nic…

L&D se mění vlivem (nejen) technologických trendů. Jsme na to připraveni?

9.11.2015 

Jsme připraveni na změny v oblasti firemního vzdělávání a rozvoje? Titulní otázku k zamyšlení předložil publiku Donald H. Taylor, předseda The Learning and Performance Institute a zároveň jeden z …

icon 3 tipy, jak si vylepšit profil na LinkedIn

9.11.2015 

Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních kontaktů, k udržování těch stávajících a k získávání aktuálních informací. Jak uvádí článek na serveru Social Media Examiner,…

Začátečníci a falešní začátečníci by se jazyky neměli učit společně

9.11.2015  Rozhovor s Michaelou Miller, ředitelkou Jazykové školy Elvis

  V čem spočívá v současnosti největší problém z pohledu jazykové vybavenosti zaměstnanců v ČR? Podle statistik nejsou Češi obecně považováni za přeborníky ve znalosti cizích jazyků. Pokud se mne…

Školení... A co pak?

6.11.2015 

Kolik manažerských školení jste v životě absolvovali? Jedno, dvě, pět, či třeba celou akademii? A kolik poznatků z nich skutečně využíváte v praxi? Čím déle se věnuji manažerskému rozvoji, tím více…

icon Martin Fiala povede nově zřízený tým Strategie v EY

6.11.2015 

Martin Fiala (34) byl jmenován výkonným ředitelem v oddělení transakčního poradenství společnosti EY. Povede nově zřízený tým Strategie.Martinova role bude spočívat především v nalezení příležitostí…

icon Mluvte s námi a budeme vám věrní, vzkazují zaměstnanci šéfům

6.11.2015 

Jen polovina zaměstnanců tvrdí, že jim management společnosti představuje nové kroky a iniciativy. I kvůli tomu lidé vnímají zeď mezi sebou a vedením firmy a jeho rozhodnutím příliš nerozumějí.…

Článek v rámci předplatného icon 7 rad prodejcům po telefonu

6.11.2015 

Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však do určité míry nevyhne skutečně žádný obchodník. Server Selling Power přinesl 7 rad těm, kteří se v dovednosti telefonního…

Výpis 89118925 z celkem 25249