Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25012 článků.

icon Nová kniha Jacka Welche: MBA reálného života

11.6.2015 

Více než po deseti letech od vydání bestsellerů Straight from the Gut (Rovnou k věci) a Winning (Cesta k vítězství), které vyšly i v češtině v nakladatelství Pragma, právě vycházínová kniha Jacka…

Článek v rámci předplatného Proč ve vaší firmě nefunguje doporučování nových zaměstnanců

11.6.2015 

Doporučení od stávajících zaměstnanců jsou jedním z nejefektivnějších zdrojů pro získání nových zaměstnanců. Umožňují firmám nabírat nové lidi rychleji, dosahovat vyšších zisků a nižší fluktuace.…

Článek v rámci předplatného Proč jsou ve světě HR systémy v cloudu a u nás ještě ne?

10.6.2015 

Nemusíte se ani moc zajímat o IT oblast, aby vám bylo jasné, že systémy v cloudu jsou v současnosti trendem, který se šíří i v České republice. V propagaci cloudových systému je u nás jednoznačně…

Článek v rámci předplatného icon Jak uspět u pohovoru? Odlište se od ostatních

10.6.2015 

V jistém smyslu se dá říci, že pohovor je obchodní, nebo spíše prodejní schůzka. Kandidát je v tomto případě prodejce - a produkt, který nabízí, je on sám. Jak uvádí server Forbes.com, u pohovoru…

icon Více než jen zpětná vazba: Nabídněte zaměstnancům plán rozvoje

10.6.2015 

Když se se svým podřízeným posadíte, abyste probrali jeho osobní rozvojový plán, nepřistupujte k tomu jako k celoročnímu hodnocení pracovního výkonu a ani neklaďte přehnaný důraz na své vlastní…

icon Plánování nástupnictví: Jak začít a na co se soustředit (1/2)

10.6.2015 

Mnoho firem stále ještě nemá žádný reálný plán toho, kdo v budoucnu převezme klíčové pozice. Jejich přístup zůstává vysoce reaktivním. Jenže je důležité, aby manažeři byli sami aktivní a podíleli se…

Článek v rámci předplatného icon 10 zásad, které dělí elitní obchodníky od průměrných

9.6.2015 

Elitní obchodníci jsou ti, kdo proměňují příležitosti ve zlato. Každý uvědomělý majitel firmy či výkonný ředitel je chce mít ve svém týmu, protože ví, že právě obchodníci a jejich kvalita, rozhodují o…

Leadership 21. století: Styly, techniky, kompetence nebo něco jiného?

9.6.2015 

Co se požaduje od lídra? Aby dokázal motivovat a zapojit zaměstnance, vybudovat soudržný a na cíl orientovaný tým, a samozřejmě dodal výsledky.

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak zvýšit ceny a přitom neodradit klienty

9.6.2015 

Když náklady na provoz podniku rostou, je po čase nevyhnutelné, že pokud chce firma udržet stejnou kvalitu svých služeb nebo produktů, musí zvýšit své ceny. V dnešním vysoce konkurenčním prostředí je…

icon Rozvoj lídrů: Riskovat se musí

9.6.2015 

Lídři se učí v situacích, kdy musí projít náročnou a obtížnou zkouškou. Když jsou hozeni do vody a musí plavat, aby se neutopili, naučí se toho hodně. Zadávat lidem, jejichž leadership chceme posílit,…

Uznávání neformálního vzdělávání

8.6.2015 

V projektu K2 – kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání (jeho realizátory jsou ministerstvo školství a Národní institut pro další vzdělávání) se realizační tým intenzivně věnoval dvěma…

icon Nejsou vaše nejsilnější stránky ve skutečnosti slabinami?

8.6.2015 

Všichni se shodneme, že některé osobní charakteristiky a kvality jsou obvykle žádoucí a přínosné pro každého lídra. Někdy ale zkrátka platí, že všeho moc škodí. Někdy vás silná stránka může…

Co by měl každý zaměstnavatel vědět o kybernetické bezpečnosti

8.6.2015 

O zákonu č. 181/2014 Sb., zákonu o kybernetické bezpečnosti (dále jen ZKB), je slyšet ze všech stran. Kdo hledá informace k tomuto tématu, má možnost navštívit celou řadu konferencí nebo seminářů.…

Lean v HR? Největší světové setkání HR profesionálů říká ano

8.6.2015 

14. 15. 5. 2015 proběhly v americkém Jacksonville hned dvě zásadní konference. Spojení Training Within Industry a Lean HR se ukázalo jako atraktivní téma, které přitáhlo přes 100 účastníků z různých…

Článek v rámci předplatného icon 9 rysů dokonalé zákaznické péče

5.6.2015 

I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní roli, je to často právě zákaznický servis, který rozhodne, zda se ze zákazníka stane věrný klient, nebo ne. A je to právě…

Výpis 91969210 z celkem 25012