Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

icon Jak si vybudovat kontakty na profesní sociální síti

17.10.2013 

Také se vám stává, že si otevřete svůj účet na LinkedInu a máte schránku plnou pozvání ke spojení od neznámých lidí? Většina z nich tvrdí, že jste přátelé, ale vy jste o nich nikdy neslyšeli. Proč…

icon Jdete ostatním příkladem?

17.10.2013 

Sliby, chyby. Už se vám někdy stalo, že jste zaslechli své zaměstnance říkat tuto větu v kontextu hodnocení manažerského přístupu? Proč se někteří manažeři ještě nenaučili přestat říkat líbivé sliby…

icon Google Alerts - nejefektivnější marketingový nástroj zdarma

16.10.2013 

Upozornění od Google je nástroj, který vám bude zasílat e-maily s upozorněním na témata dle vašeho zadání. Napadlo by vás, že je to zároveň jedna z nejmocnějších zbraní internetového marketingu,…

icon Chcete od svých lidí příliš?

16.10.2013 

Manažeři, kteří mají nereálná očekávání, pochopitelně stresují své podřízené. A nemusí se přitom jednat jen o požadavky na výkonnost. Možná od svých lidí očekáváte něco, co vám nemohou dát, ani když…

icon 4 nástroje pro úspěšný Design Thinking

16.10.2013 

Design Thinking je jedním z nových trendů na poli managementu, jehož základem je nový přístup k řešení problémů, vývoji nových produktů nebo zlepšování procesů. Inovativní myšlení je o zapojení týmu…

icon Úniky dat v České republice mají na svědomí zaměstnanci

15.10.2013 

Úniky dat v České republice jsou z 95 % způsobeny zaměstnanci. Ve více než 70 % případů úniku dat se přitom jedná o úmyslné odcizení podnikových informací. I když nějakou zkušenost se ztrátou dat mělo…

icon Studie: Oční kontakt může uškodit

15.10.2013 

Na každém školení prezentačních dovedností se mluví o tom, jak důležitý je oční kontakt spíkrů s posluchači, protože pomáhá získat pozornost a přesvědčit. Nový výzkum zveřejněný v časopise…

Článek v rámci předplatného icon Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014

15.10.2013 

Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v jejich úspěšném využití tak, aby se klient cítil středem vesmíru. Jelikož jsou to právě služby a servis které často zajišťují…

Článek v rámci předplatného LMS eDoceo dává firemnímu vzdělávání novou tvář

15.10.2013 

Jednoduchost použití, flexibilní řízení studia, efektivní možnosti správy a těsná provázanost s podnikovým prostředím, to jsou vlastnosti, které charakterizují vyspělý systém pro správu vzdělávacích…

icon Princip řešení problémů se ukrývá v "Pěti proč"

15.10.2013 

Podstata problému je vcelku jasná. Jde v zásadě o rozdíl mezi tím, co máte/kde jste, a tím, co byste chtěli/kde byste chtěli být. V praxi to znamená zjistit, co musíte udělat, čeho se musíte vzdát…

Článek v rámci předplatného icon Den otevřených dveří společnosti Coneo, s.r.o.

14.10.2013 

Významná konzultační a vzdělávací společnost Coneo, s.r.o., která již od roku 1995 spojuje tradiční výborné výsledky své práce, s týmovým duchem svých spolupracovníků a přátelským a otevřeným vztahem…

Článek v rámci předplatného icon 10 způsobů, jak předčit očekávání klientů

14.10.2013 

Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby přišli s nápady, jak lze ve vztahu ke klientovi předčit jeho očekávání. Výsledkem je seznam deseti tipů, které zajistí, že se…

Článek v rámci předplatného Přijďte zjistit, v čem jste jedineční a jediní

14.10.2013  Rozhovor s Václavem Šlapákem, majitelem společnosti Skills

Václav Šlapák je dlouholetým trenérem, koučem, manažerem a spoluzakladatelem společnosti Skills, spol. s r.o.. Více než 20 let se věnuje obchodu, podnikání a pomáhá mnoha firmám a jednotlivcům…

Článek v rámci předplatného Špatná reference nemusí být vždy špatná

14.10.2013 

Můžete si dovolit vyřazovat z výběrových řízení uchazeče se špatnými referencemi? Pravděpodobně si říkáte, že ano, ale zkusme se nad tím zamyslet ještě jednou. Kontrola referencí patří k běžným úkolům…

icon Když zaměstnanec čelí osobním problémům

14.10.2013 

Užitečný článek serveru Salesopedia se věnuje nelehké situaci, ve které se ocitne každý manažer či vedoucí týmu, jehož svěřenec čelí problémům v osobní rovině. I přesto, že životní pohoda zaměstnanců…

Výpis 92119225 z celkem 19572