Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19378 článků.

Článek v rámci předplatného icon 20 nejlepších tipů pro telemarketéry

13.8.2013 

Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi tipy pro telemarketéry: Volejte buď brzy ráno anebo pozdě odpoledne. V časech 7:00 - 8:00 a 17:00 18:00 máte největší…

icon Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail

13.8.2013 

Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté pravidlo úspěšného řízení elektronické pošty, alespoň podle výkonného ředitele sociální sítě LinkedIn Jeffa Weinera. V článku s…

Článek v rámci předplatného Navštivte šestý běh Festivalu lektorů Magion Desítka

13.8.2013  Rozhovor s Petrem Hlubučkem, ředitelem společnosti Magion Praha

Petr Hlubuček je ředitel společnosti Magion a spolumajitel firmy Inspira se zaměřením na korporátní klientelu v oblasti incentivní turistiky a teambuildingu. Je také spolumajitelem a členem správní…

icon Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

12.8.2013 

Tzv. koučovací přístup k řízení lidí je dnes běžnou součástí leadershipu. Od lídrů se očekává, že budou partnery svých podřízených, což vyžaduje především schopnost naslouchat, přemýšlet o tom, co…

Článek v rámci předplatného icon Tři zásady úspěšné obchodní nabídky

12.8.2013 

Chystáte se připravit obchodní nabídku? Ať už se týká čehokoliv, před jejím napsáním byste se měli seznámit s třemi základními, i když často opomíjenými poučkami, které přinesl server CustomerThink.…

Článek v rámci předplatného Trpíte předsudky o podávání rukou?

12.8.2013 

Většina přijímacích pohovorů začíná podáním ruky. Vedle celkového vzhledu uchazeče je tak právě podání ruky důležitým faktorem, podle něhož si náborář dělá svůj první úsudek. Špatné podání ruky může…

icon Jak může vděčnost podpořit inovace?

12.8.2013 

Appreciative Inquiry (pozn. appreciative znamená vděčný) je metoda zavádění organizačních změn k rozvoji organizace a jejímu efektivnímu fungování. Myšlenky, které z procesu vzejdou, jsou výsledkem…

icon 10 kroků k perfektnímu marketingu

11.8.2013 

Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano, možná ne. Avšak tento návod portálu MarketingProfs popsal člověk, který dosáhl v marketingu mezinárodního úspěchu. Zkusme se…

Studie: Nejčastější benefity v ČR jsou mobil a vzdělávání

9.8.2013 

ING Pojišťovna a Svaz průmyslu a dopravy ČR představily výsledky letošního ročníku svého pravidelného průzkumu poskytování zaměstnaneckých výhod v České republice. Výzkumu s názvem Zaměstnanecké…

Článek v rámci předplatného icon Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část - Lovení zákazníků

9.8.2013 

Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 15 let ženatý nebo proto, že 20 let dělám obchod a spousta věcí mi tam připadá povědomá. V každém…

icon Nový šéf na obzoru

9.8.2013 

Pracovat dlouhou dobu pro jednoho šéfa se poštěstí jen málokomu. Šéfové zkrátka přicházejí a odcházejí a pokud jste v roli zaměstnance, který zůstává, nezbývá než s tím počítat. To však neznamená, že…

icon Jak si získat oblibu a respekt kolegů

8.8.2013 

Každé kanceláři prospěje, když se v ní najde člověk, který dokáže zpříjemnit ostatním den, dodat energii a pohodu. Toho pak mají rádi nadřízení i kolegové, i když nepracuje nejvíce ze všech ani…

icon Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete

8.8.2013 

Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o priazeň zákazníka. Podľa tohtoročnej štúdie poradenskej firmy Strativity Group je stav projektov, ktoré majú za cieľ vybudovať…

Článek v rámci předplatného Je vaše snaha o získání pasivních kandidátů jen ztráta času?

8.8.2013 

Mnohé firmy v honbě za nejlepšími talenty stále nepochopily, že nemohou používat taktiky pro získávání aktivních uchazečů o práci, když chtějí získat pasivní kandidáty, kteří si sami momentálně práci…

Článek v rámci předplatného icon Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

7.8.2013 

Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas potřebu vysvětlovat. Často jde až o přílišné vysvětlování ve snaze demonstrovat klientům všechny možnosti, jejich výhody a…

Výpis 91969210 z celkem 19378