3 tipy pro vedení videopohovorů
Uchazeč o zaměstnání není jediný, kdo by měl při pracovním pohovoru dělat dobrý dojem. Také u náboráře je důležité, aby důstojně reprezentoval svou firmu a je jedno, jestli pohovory probíhají…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.
Uchazeč o zaměstnání není jediný, kdo by měl při pracovním pohovoru dělat dobrý dojem. Také u náboráře je důležité, aby důstojně reprezentoval svou firmu a je jedno, jestli pohovory probíhají…
Jaký je rozdíl mezi průměrným a skvělým manažerem? Někteří lídři objeví vodítko už na začátku kariéry, jiní přejdou na tuto cestu později. Většina jich však pokračuje ve stopách dalších průměrných…
Když člověk začíná v nové práci, snaží se dělat dobrý dojem a nic nezkazit. Po určité době se však začne cítit bezpečněji a ztrácí ostražitost. Přicházejí chyby, které mohou vysílat signály, že je…
Spolupráce se sponzory projektů je pro projektové manažery klíčová, ne však vždy jednoduchá záležitost. Když někdy narazí na sponzora, s nímž není lehké vyjít. Pak nezáleží na tom, kolik úspěšných…
Že je to jen hloupá soutěž v popularitě? A vy jste mezi svými kolegy oblíbení? Pokud ne, je možná čas se zamyslet nad možnými příčinami. Server HR Communication sestavil výmluvný přehled důvodů, proč…
Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce, tak se o něj chci s Tebou podělit. Začalo to už ráno. Byl jsem ve škole na zkoušce z předmětu Bankovnictví a kapitálové…
První povýšení do manažerského stavu je prý mnohem více stresující než rozvod. Alespoň se to říká. Podle průzkumů uspěje na první pokus jen něco přes 60 % zaměstnanců začínajících na manažerské…
Každá práce je občas náročná. Pokud je však váš šéf přehnaně náročný ve všem, co po vás požaduje, bývá to spíše ke škodě než k užitku. Takový šéf může mít potřebu vše kontrolovat, bát se o svou pozici…
Osm z deseti firem působících v ČR ve srovnání s předchozím rokem více investuje do kvality vzdělávání svých zaměstnanců. Firmy preferují menší počet dražších rozvojových aktivit. Současně 96 %…
Většina lidí o sobě tvrdí, že jsou dobrými týmovými hráči. Ve skutečnosti však všichni cítíme, že ještě máme určité rezervy. Kolem nás se stále objevují noví lidé, nejasné úkoly, odlišné názory a…
Určitě jste se jako odborník na lidské zdroje setkali s mnoha různými důvody, které zaměstnanci uvádí při odchodu ze zaměstnání. Díky analytickým metodám můžete získaná data efektivně využít pro…
V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí mít dnešní marketér tomu odpovídající dovednosti. Platí to dvojnásob v oblasti B2B. O které kompetence se jedná? Znalost…
Manažeři neúspěšných projektů mají přirozenou tendenci o svých neúspěších nemluvit. Stejné to bývá i tehdy, když projekt nakonec uspěje, ale zůstává poznamenán nějakým selháním na straně manažera nebo…
V určitém věku můžeme s velkou jistotou předpokládat, že až se půjdeme ucházet o práci, bude proti nám sedět mladší náborář. Jak se tedy na pohovor s mladším náborářem připravit? Praktické odpovědi na…
Více než 13 tisíc zhlédnutí zaznamenal za jediný den článek Guye Kawasakiho s názvem How to Get a Standing Ovation na síti LinkedIn. Úspěšný rizikový investor a autor populárních motivačních knih v…