Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19460 článků.

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k větší sebedůvěře při veřejném vystupování

22.5.2013 

Strach z veřejného vystoupení zažívá většina lidí. Existují dokonce výzkumy, v nichž tento strach překonal i strach ze smrti. Profesor Harvard University, trenér a kouč Preston Ni proto ve svém…

icon Jak podpořit výkonnost obchodního týmu

22.5.2013 

Představa úspěšné obchodní firmy záleží na úspěšném prodeji zákazníkům. K tomu, aby společnost docílila očekávaných zisků ze své činnosti, potřebuje schopný obchodní tým. Chcete i vy vytvořit…

Článek v rámci předplatného icon Co lidé nejraději sdílí

21.5.2013 

Principem content marketingu je příprava obsahu, který bude co nejvíce šířen. Na internetu se toto děje pomocí sdílení. Podívejte se proto na následující rady portálu PR Daily a inspirujte se, s jakým…

icon Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi? Aneb rozdíl mezi pasivním a aktivním obchodem

21.5.2013 

Jak se tak pohybuji po těch českých podnikatelských vodách a procházím čím dál více podniků, kterým naše společnost pomáhá formou revitalizací firem, marketingového či manažerského poradenství, tak se…

Článek v rámci předplatného icon Volání naslepo může být zábavné

20.5.2013 

Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci. Klíčem je váš přístup, jak se k tomu postavíte. Zkuste použít následující návod: Pořiďte si kvalitní sluchátka s mikrofonem.…

icon 8 tipů, jak být lepším mentorem

20.5.2013 

Být něčím mentorem je velká odpovědnost, která stojí a padá se vzájemnou důvěrou. Nejen tedy, že váš svěřenec musí věřit vám, ale i vy musíte věřit jemu osobně i profesionálně. Musíte jej vnímat…

Měřit, měřit, měřit

20.5.2013 

Mají-li lidské zdroje hrát ve firmě strategickou roli, potřebuji jasná měřítka, jejichž pomocí to firmě dokáží. I když tato myšlenka není nijak nová, nabízí se otázka, proč lidské zdroje nevyužívají…

Článek v rámci předplatného icon Jak na úspěch? "PŘÍBĚHY, KTERÉ VÁM UKÁŽOU CESTU"

20.5.2013  Rozhovor s Janou Márovou, majitelkou vzdělávací společnosti PROFIMA EFFECTIVE

Nebojte se nových věcí, i když to občas nevyjde, říká Jana Márová, která na konci roku 2012 získala Ocenění českých podnikatelek za Výjimečný růst firmy. Mgr. Jana Márová vystudovala Pedagogickou…

icon Najděte si vlastní recept, jak inspirovat zaměstnance

20.5.2013 

Každý lídr chce inspirovat svůj tým k nejlepším výkonům. To se však snáze řekne, než udělá. Vyžaduje to silnou intuici a skutečný zájem o zaměstnance, nejen o sebe sama. A konečně už je třeba…

Článek v rámci předplatného icon Proč dnes potřebujeme content marketing?

19.5.2013 

V posledních letech došlo k velké změně ve způsobu, jak lidé komunikují a vstřebávají informace. Již neplatí, že několik vydavatelství kontroluje všechno, co se o odvětví napíše. Kdokoliv s připojením…

Článek v rámci předplatného icon Na co se připravit při řízení projektů v novém odvětví?

17.5.2013 

Jste projektový manažer a chystáte se změnit odvětví, v němž budete nadále působit? Víte, jaké příležitosti i hrozby na vás čekají? Server Project Management Hut radí, jak se na takovou změnu…

Výchozí body rozvoje leadershipu

17.5.2013 

Připravujete program rozvoje leadershipu ve vaší společnosti? Pak byste měli začít tím, že přestanete hledat nějaké zázračné řešení. Rozvoj lídrů není o žádné velké inovaci, ale o staré dobré práci s…

icon Introvert nemusí být mimo dění

17.5.2013 

Být introvert neznamená automaticky mít špatné vztahy s ostatními a nedosahovat žádných úspěchů, protože extroverti jsou průbojnější. Může to tak ale dopadnout, když si introverti nebudou vědomi…

Článek v rámci předplatného icon Marketingový slovník aneb komunikujte efektivněji

16.5.2013 

Existují slova, která pomáhají iniciovat komunikaci se zákazníky. Některé výrazy podléhají módním trendům, jiné jsou nadčasové. Podívejme se, která slova v copywritingu nejvíc pomáhají. Protože.…

icon Jak (ne)vést hodnoticí pohovory

16.5.2013 

Pravidelné pohovory se zaměstnanci o jejich výkonnosti a další kariéře nepatří k nejoblíbenějším manažerským úkolům. Právě proto by je však manažeři neměli podceňovat a zanedbávat, aby je pak nemuseli…

Výpis 94819495 z celkem 19460