Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16802 článků.

Článek v rámci předplatného Specifika vzdělávání manažerů

11.9.2012 

Manažeři mají z hlediska vzdělávání určitá specifika. Jde o lidi motivované, disciplinované, kteří hodně dokázali a mají návyk systematicky pracovat na zvyšování své kvalifikace. Cílem tohoto článku…

Článek v rámci předplatného icon Jak neztratit rozčileného zákazníka

10.9.2012 

Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí. Zkušený konzultant a autor knihy When Customers Talk (Když promluví zákazníci) doporučuje osvědčený postup, jak zákazníka…

icon 5 otázek pro váš obchodní tým

7.9.2012 

Manažer obchodního týmu by měl se svými lidmi pravidelně komunikovat o tom, co jim brání v efektivnějším prodeji firemních výrobků či služeb. Měl by vědět, jaké otázky klást a pozorně naslouchat, aby…

icon B2B: Firemní zákazníci e-commerce vítají, dodavatelé váhají

6.9.2012 

Všechny analýzy potvrzují, že e-commerce je pro B2B velkou příležitostí a snadnou možností pokrýt globální trhy. Podle předpovědi Goldman Sachs se v roce 2013 realizují na internetu přímé transakce…

Článek v rámci předplatného icon Opakování chyb je ztráta času

6.9.2012 

Všichni děláme chyby. Důležité ale je, abychom se z nich dokázali poučit a už je neopakovali. Mnoho zbytečných chyb se opakuje například při řízení času. Americký konzultant, publicista a autor…

Článek v rámci předplatného Studie: Ekonomicky nejpřínosnější HR funkcí je nábor

5.9.2012 

Která HR funkce má největší vliv na dvě zásadní měřítka úspěchu firmy růst tržeb a ziskové marže? Tuto otázku si položila studie s názvem Realizing the Value of People Management From Capability to…

Článek v rámci předplatného Jak zbavit manažery neustálého stresu aneb Zefektivňujeme komunikaci - 3. díl

5.9.2012 

V prvním díle tohoto seriálu jsme odhalili, že zahlcená emailová schránka je významným stresorem nejen našeho managementu, ale všech zaměstnanců. V následujícím díle jsme se zaměřili na to, jak se…

icon Výhody LinkedIn z pohledu MSP

5.9.2012 

LinkedIn je sociální síť určená pro profesionály ve svých oborech. Má více než 120 milionů členů po celém světě. Ideální možnost, jak se znovu spojit s bývalými kolegy či obchodními partnery. Kromě…

icon Konflikty v týmu? Hledejte příčiny

5.9.2012 

Konflikty na pracovištích patří ke hlavním zdrojů stresu a poklesu produktivity zaměstnanců. Pokud si totiž s někým nerozumíme, máme tendenci se mu vyhýbat, což se negativně odráží na týmové…

icon Příprava na videopohovor

4.9.2012 

Stále více zaměstnavatelů provádí úvodní pohovory na manažerské pozice nikoli jen po telefonu, ale prostřednictvím Skype nebo podobných online nástrojů pro přenos videa. Chtějí tak získat o uchazečích…

Jak podpořit loajalitu v call centru

4.9.2012 

Call centra mají pověst pracovišť, která si nedokáží dlouhodobě udržet své nejlepší lidi. Britský časopis Call Centre Helper se proto zaměřil na možnosti, jak budovat loajalitu mezi zaměstnanci call…

Článek v rámci předplatného icon 5 jednoduchých strategií pro (začínající) prodejce

4.9.2012 

Prodávání je jako cesta. Pokud zákazník brzy nepochopí, kam míříte, nepůjde po ní s vámi. Mnoho prodejců dělá věci složitějšími, než ve skutečnosti jsou. Tím potenciální klienty odradí a posléze…

icon Proč nejste úspěšní?

4.9.2012 

Všichni chceme vyhrávat a propadáme frustraci, když se nám to nedaří. Namlouváme si, že nemáme dostatečný talent pro svou práci, a přitom nám nechybí talent, ale správný postoj a disciplína. Americký…

Tři pilíře reverzního mentoringu

3.9.2012 

Spolu s tím, jak do firem přichází stále více zástupců nejmladší generace a současně v ní zůstává více lidí v důchodovém věku, posiluje trend reverzního mentoringu mezi interními vzdělávacími…

Vznik dětských skupin podpoří evropské peníze

3.9.2012 

Ještě před koncem letošního roku vyhlásí Ministerstvo práce a sociálních věcí výzvu k předkládání projektů zaměřených na zřízení a provoz tzv. dětských skupin. Věcný záměr zákona, který upravuje…

Výpis 95119525 z celkem 16802